Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2236
Jeg har en kompis på andre siden av landet som prøver første gang som har kjøpt 2mg på en gang å spise/sniffe det. Nå sitter jeg her livredd. Si meg det ikke er dødelig
Han har ikke sagt at han skal gjøre det altså det er bare jeg som er redd han skal gjøre det.
Skal jo litt for å dø for makka, men ja svelger man 2 g på en gang kan man dø, kan fint gå fint å kommer helt ann på styrke, men forhåpentligvis så har de fleste litt vett til å prøve seg ut med noen linjer først eller en liten dropp, ikke alt på en gang, evt kan du jo spørre karen om hvordan han vil ta det, men skal være null stress å bekymre seg om det
sist rapport fra kripos så ligger det meste på rundt 20-65% men er jo tider man finner renere varer
Ja du kan dø. Så enkelt er det.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Hva får deg til å tro at han skal ta alt på en gang? Suicidal? Har han toleranse fra før?
Tror Ikke det er like farlig hvis han porsjoner det utover et døgn eller to uten toleranse. Det blir en jævla tur uansett. Spiste et halvt gram etter et par dager våken og det ble tre dager til uten søvn, småpsykotiske tendenser og et mentalt arr som tok lang tid å helbrede. Lærte iaf at kroppen trenger søvn for at hodet skal funke.
Sist endret av Bothrops; 21. mars 2024 kl. 21:21.
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Hva får deg til å tro at han skal ta alt på en gang? Suicidal? Har han toleranse fra før?
Tror Ikke det er like farlig hvis han porsjoner det utover et døgn eller to uten toleranse. Det blir en jævla tur uansett. Spiste et halvt gram etter et par dager våken og det ble tre dager til uten søvn, småpsykotiske tendenser og et mentalt arr som tok lang tid å helbrede. Lærte iaf at kroppen trenger søvn for at hodet skal funke.
Vis hele sitatet...
Dette mentale arret du snakker om, hva gikk det ut på om du kan fortelle?
Sitat av Jahadaka Vis innlegg
Jeg har en kompis på andre siden av landet som prøver første gang som har kjøpt 2mg på en gang å spise/sniffe det. Nå sitter jeg her livredd. Si meg det ikke er dødelig
Han har ikke sagt at han skal gjøre det altså det er bare jeg som er redd han skal gjøre det.
Vis hele sitatet...

Hei dette er MafrosFPV jeg har idag brukt hver dag i snart 1-2 måneder og brukt mye forskjellig amfetamin.

Jeg har veldig god amf ca 50g igjen som ligger i kjøleskapet. Jeg har idag 2 typer speed en med bittegrann druesukker og en helt ren en men ikke noe meth i den. og begge er kritt hvite. Ikke noe gulskjær i dem.

Uansett jeg bruker ca 0,5-0,8 per 3 time ish og det hjelper meg med og roe ned ADD'en min.

For meg som bruker det kun igjennom nesen eller dropp i sigg papir en sjelden gang. Dropper jeg det tar jeg også 1gram.

Men jeg har merket at luktesansen og smaksløkene mine svekkes i halvtime til 1 time kanskje. Dette skjer ikke hver gang jeg bruker det igjennom nesen men men.

Og tar jeg pause i 3-5 dager bare for og fylle opp lagrene litt igjen tar jeg Alozopram altså 1mg ksalol 3 stk.1-2 ganger om dagen i pausen.

Amfetamin er en fantastisk medesin brukes det riktig og har relativt gode varer!

Hilsen ifra en speedfreak haha. Ha en fin dag!
Tja, speed er ikke så toksisk som man gjerne trur. Men man kan få(åh hva heter det igjen) en form for overstimulering i hjernen, som kan motvirkes med Niacin. (Nikotin kan også hjelpe da det er ganske likt kjemisk)

Sitat av rusforumet Vis innlegg
Tja, speed er ikke så toksisk som man gjerne trur. Men man kan få(åh hva heter det igjen) en form for overstimulering i hjernen, som kan motvirkes med Niacin. (Nikotin kan også hjelpe da det er ganske likt kjemisk)
Vis hele sitatet...
Neurotoxity heter det vel. Og Niacin kan visst motvirke det.
Sist endret av rusforumet; 23. mars 2024 kl. 07:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Eldregutt
6 1
Sitat av MafrosFPV Vis innlegg
Hei dette er MafrosFPV jeg har idag brukt hver dag i snart 1-2 måneder og brukt mye forskjellig amfetamin.

Jeg har veldig god amf ca 50g igjen som ligger i kjøleskapet. Jeg har idag 2 typer speed en med bittegrann druesukker og en helt ren en men ikke noe meth i den. og begge er kritt hvite. Ikke noe gulskjær i dem.

Uansett jeg bruker ca 0,5-0,8 per 3 time ish og det hjelper meg med og roe ned ADD'en min.

Ja, amf er det beste for ADHD'en min også. Men, det må være bra vare.
For meg som bruker det kun igjennom nesen eller dropp i sigg papir en sjelden gang. Dropper jeg det tar jeg også 1gram.

Men jeg har merket at luktesansen og smaksløkene mine svekkes i halvtime til 1 time kanskje. Dette skjer ikke hver gang jeg bruker det igjennom nesen men men.

Og tar jeg pause i 3-5 dager bare for og fylle opp lagrene litt igjen tar jeg Alozopram altså 1mg ksalol 3 stk.1-2 ganger om dagen i pausen.

Amfetamin er en fantastisk medesin brukes det riktig og har relativt gode varer!

Hilsen ifra en speedfreak haha. Ha en fin dag!
Vis hele sitatet...
Ja, amf er det beste for ADHD'en min også. Men, det må være god vare.
Trådstarter
3 0
Har noen her tatt 2g? (oralt/sniffing!) hva skjedde?
Sitat av Jahadaka Vis innlegg
Har noen her tatt 2g? (oralt/sniffing!) hva skjedde?
Vis hele sitatet...
Ja, mange ganger. Man tar ikke 2g i en stripe, fordeler det gjerne litt.
Det gikk helt fint. Ble rusa.
Trådstarter
3 0
Sitat av Opponent Vis innlegg
Ja, mange ganger. Man tar ikke 2g i en stripe, fordeler det gjerne litt.
Det gikk helt fint. Ble rusa.
Vis hele sitatet...
2g over hvor lang tid da?
Hei OP! Be din venn om å prøve seg frem med tynne striper til å begynne med, når han ikke vet renhet eller noe så er det best å være forsiktig, siden han ikke vet toleranse eller noe. Forklar ham at 2g KAN være dødelig for ham.

Hei OP! Be din venn om å prøve seg frem med tynne striper til å begynne med, når han ikke vet renhet eller noe så er det best å være forsiktig, siden han ikke vet toleranse eller noe. Forklar ham at 2g KAN være dødelig for ham.
Sist endret av Kaffegrut; 4 uker siden kl. 14:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg har også tatt 2g en gang på ca 10-12 striper. Blir ikke grise rusa men kjenner hjertet banker litt fortere. Eller myye fortere og jeg blir mer fokusert og skarp og kan avslappe mere.

Men ingen vits i og ta så mye dermed det er overbruk.

Igjennom nesen 0.8 er en fin dose delt på noen linjer. Hver 3 time vist du orker det da.

Jeg prøver og følge klokkeslett før jeg tar igjen.

Jeg har ingen vekt enda men den kommer nå straks og da kan jeg måle opp 0.8 mye lettere. Bruk en sånn bruker kopp til sprøyter og nullstill den på vekta deretter legger du i 0.8. funker kjempegreit.

Amfetamin er en fantastisk medisin.

Vil du ha party på amf nehh det er ikke såå gøy. Kjøp heller inn noe cocaine da i så fall dermed det blandet med alkohol blir til en 3 rus følelse. Ikke farlig.

Hilsen ifra en. 28 år gammel speedfreak.
Jævlig så dere overdoserer. Less is more.
2g ja, 2mg nei.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det finnes INGEN hensikt å innta 2g Amfetamin all at once.. Det er ikke LITT forsvarlig engang.. Det det opp i 20 streker, 50 mg stykket om du får de sånn circus like store Også kan du snorte streker, evt slå sammen 2-4 for dropper på 100-200mg. Er det veldig sprek speed ville jeg forhold meg til 100-150 da 200 kan bli litt i meste laget.. En for stor dose amfetamin er SVÆRT ubehagelig selvom du er langt ifra en dødelig dose.. Hjertebank, følelsen av panikk, svetting, kvalme, spying... Høres det gøy ut? :P
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Jahadaka Vis innlegg
Har noen her tatt 2g? (oralt/sniffing!) hva skjedde?
Vis hele sitatet...
har vel greid å skyte rundt 2-3g over svært kort tid, en dag kanskje litt mer, eller mindre husker ikke tbh. Mye xanax også.
Jeg var i storform, ikke noe kjipt skjedde. However utover kveld på dag 2 begynte ting å skje, ble vel psykotisk til slutt og trodde det var biltreff utafor vinduet, var securitas vakter og masse biler som kom og parkerte mens naboer satt ute og drakk vin osv. Dette var 04:00 på natta, og det var selvfølgelig ingen der. Jeg har aldri hørt om noen som har dødd av amf, folk blir bare helt crazy etterhvert. Har han NULL toleranse så kan han nok føle han skal dø, og det kan han nok også, men jeg føler "overdose" på amf er å bli psykotisk.
Det er faen meg en trip, glad jeg hadde xanax for inne i rommet var det som å være på syre, alt rørte seg og kontraster i skygger ble til mennesker og trær og alt jeg ville egentlig.