Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 525
Jeg fikk ganske nylig et brett med Equasym (20mg) av en kompis Og jeg lurte på om noen av dere har erfaring med å ruse dere på dette? Fikk høre det kunne brukes som både studiedop og kan minnes om både speed og kola. Noen som har prøvd eller vet litt om det? Tips for førstegang med Equasym-rus blir også satt stor pris på
Hvis du ikke har prøvd det før så er mitt råd å ikke gjøre det. Gjelder alle rusmidler. Spesielt de du ikke har noen erfaring med fra før. Plutselig har det ødelagt deg for livet.
Trådstarter
5 0
Sitat av FriFugl Vis innlegg
Hvis du ikke har prøvd det før så er mitt råd å ikke gjøre det. Gjelder alle rusmidler. Spesielt de du ikke har noen erfaring med fra før. Plutselig har det ødelagt deg for livet.
Vis hele sitatet...
Du har helt rett Ble interessert i Equasym pga det skal ha lignende ruseffekt som både speed og cola, noe som jeg har tatt flere ganger den siste tiden. Lurer derfor på om det er noen som er erfaren med Equasym eller Metyllfenidat spesifikt
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ritalin kan ikke sammenlignes med verken speed eller cola.
Er en "mild" stimulant. Fin til skolearbeid og osv men ikke bra til rus.
Sinnsyke nedturer også er min erfaring.
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ritalin er ikke noe medisiner som er gøy å ruse seg på.

Du vil bare føle deg anspent med hodepine, kanskje du nyter rusen *litt* hvis du aldri har rust deg på noe bedre, men det er en helvetes nedtur på Ritalin.

Skaff deg heller aduvanz hvis du skal ruse deg på adhd medisiner.
morkakespisende
Jeg har ruset meg på equasym (depot) ved en håndfull anledninger og det er ikke å anbefale. Hvis jeg husker riktig brakk jeg opp pillene og både knuste/sniffet kulene samt droppet dem i rizla pulveriserte i håp om å komme rundt depot effekten. Når funken først kom--flere timer etter inntak av en håndfull tabletter var den akkompagnert av hjertebank og rastløshet.

Amfetaminer i instant release format er nok lettere å ruse seg på, men om du bare vil bruke det som "studiedop" spiller det vel kanskje ingen rolle uansett. Jeg så etter en tyngre effekt selv.
Sist endret av supranaut; 31. januar 2024 kl. 10:10.