Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 4439
Hei, fikk nettopp en post moderert og eliminert. Er 87% sikker på at jeg vet hvorfor. Det jeg undrer litt på er dette: er freakforum en plattform - der brukeren er juridisk ansvarlig for publisert innhold eller en utgiver som er juridisk ansvarlig for alt publisert innhold?

Forøvrig, er en drittsekk med bingo stihl. Dersom moderator kan bruke noen taster og litt tid på en setning eller to som et forebyggende tiltak mot fremtidige overtredelser av vilkår og regler (som jeg angivelig har samtykket til). Jeg verdsetter en tilbakemelding! Såpass at jeg kan gi terningkast fem (de neste syv dager).

Er det ikke bedre med dialog? Har som en deltagende bruker investert tid og energi - hadde vært fint med et varsel når jeg tilsynelatende ikke har noe å si. Jeg hadde en fin kommunikasjonsstrategi som faktisk ville endt opp med en konklusjon av at mine meninger er feil. Takk for ingenting, det var så lite.

Få deg lit vaniljesukker, boi.
https://youtu.be/OYR8N6TNqBc
Sist endret av 53616c74666172; 11. februar 2021 kl. 09:52.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Du oppfordret til bruk av et illegalt stoff som en spøkefull digresjon i et spørsmål om paranormale hendelser.

1. Vi prøver å holde oss saklig her, fjas og tull som ikke bidrar i diskusjonen slettes. Vi vil ha ordentlige diskusjoner her.

2. Oppfordring til bruk av illegale stoffer er ikke tillatt
Blodholder ;-)
53616c74666172's Avatar
Trådstarter
3 2
Tusen takk for svar Dodecha.

Et poeng jeg ønsket å få frem er at det muligens foreligger en korrelasjon mellom et illegalt stoff og paranormale hendelser.

1 - poeng, tapt og forstått.
2 - poeng, stått for og tapt.

Ternigkast 5.
Ha en fin dag!

ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av 53616c74666172 Vis innlegg
Tusen takk for svar Dodecha.

Et poeng jeg ønsket å få frem er at det muligens foreligger en korrelasjon mellom et illegalt stoff og paranormale hendelser.

1 - poeng, tapt og forstått.
2 - poeng, stått for og tapt.

Ternigkast 5.
Ha en fin dag!

Vis hele sitatet...
Helt greit poeng det, men om du vil ha en saklig diskusjon så burde du ordlegge deg annerledes.
Blodholder ;-)
53616c74666172's Avatar
Trådstarter
3 2
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Helt greit poeng det, men om du vil ha en saklig diskusjon så burde du ordlegge deg annerledes.
Vis hele sitatet...
Point well taken and lit.

Er så lite saklig i dag. Har korrigert min adferd og lukket faner uten å trykke `Send inn svar` først. Tenker at vi har unngått en eskalering av moderat moderasjon men lar det være med litt mild spekulasjon.