Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  56 2539
Noen her som har bil i Hamarområdet?
Jeg glemte bort hele dritten. Er det noen som vet hvordan dagsbilletter funker? Rettere sagt, må de kjøpes på Partyticket de óg?
Nei, du kan komme dit en dag, for å så betale 600,- (tror jeg) og så får du vel tilbake 400,- når du går ut igjen. (var omtrent slik i fjord.

by the way, det er vel ingen som har en TG billett til overs? hadde vært keen på det, men jeg vet ikke om jeg skal jobbe i påska, men hadde vært greit å hatt en billet liksom.
I helvete da. 400,- depositum? Ser for meg at en av disse eplekjekke Crew-smartisene bestemmer seg for at det depositumet ikke refunderes på grunn av [sett inn ulogisk grunn her] og man må krangle seg frem til refundering av de kronene man la igjen.

Uansett - 200 kr for å gå noen timer rundt og ta et par bilder der altså? Fy faen.
Til alles opplysning; Freakforum tillater ikke salg av TG-billetter utenom Partyticket sitt køsystem på enten forumet eller IRC. La de som står i kø og håper få billetten de har "krav" på. Køkultur!
Jisatsususha: Er vel for å unngå at du blir inne hele uken og at det skal bli for masse folk som går rundt å ser (blir fort mye mer stjeling).
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noo! Ligger på 1590 plass på venteliste. Jeg er jo garantert å ikke få biletter. Hva er nøkkelen til egentlig å klare å få biletter? Er man nødt til å henge på TG05 sidene til de skriker ut at bilettene ligger for salg for så å sprinte inn på partyticket? Altså.. bah.. jeg hadde store ønsker om å komme med i år