Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  53 10919
Herregud russebussene består jo av 20-30 folk da og de leier jo alt... da blir det ikke så store summer på de jævela bussene...
Vel. Det skal nevnes at ikke alle folk i bærum er slik. Det er også en rekke folk utenfor utenfor bærum som er nettopp slik.
Derimot er jeg så generaliserende at jeg påstår at det er en direkte sammenheng mellom å være snobb/ prøve å være snobb, og en slik klesstil.

Når av så har kommet til diskusjonen om det faktisk er noe galt i å være så "pappagutter" hvis jeg skal kalle det det, så skal det nevnes at:
1. På barneskolen og ungdomskolen hadde vi grupperinger som i grove trekk gikk på de som hadde spenn og de som ikke hadde spenn.
2. Flere folk jeg kjenner har fått morris mini av fatter til 18-års dagen. Overraskende mange familier har også tilferldig vis kjøppt seg en ny bil når godklummpen fyllte 18. Fett nok det, men med en slik oppdragelse har de fått en vrangforestillning om hvilke verdier man bygger på. Det er faktisk ikke gøy å bli skviset ut på grunn av at fatter ikke tjener 1 mill +.

Ellers argumenteres det med at denne gjengen har draget på damene. Mulig det, men det er fortsatt ikke verdt det hvis folk flest mener du kunne gått rett inn i homsepatruljen med den stilen. Det er faktisk ikke kult å bli kallt homo hvis man ikke er det.
idiotside, idiottråd.