Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  44 2606
Har sittet på jobb en stund nå å kjedet meg. Tenkte derfor jeg skulle prøve meg litt på noen enkle spill, og kom over følgende spill:
http://www.theflashgames.com/road_blocks-swf.html

Det som virkelig irriterer er at jeg har kommet til level 12, men er for trøtt og tung i hodet til å klare å tenke ut hvordan jeg skal komme i mål på denne levelen.

Lurte derfor på om noen av dere har løsningen? Passordet til level 12 er ppdryarea.
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Var en liten utfordring det her ja...
Har sittet ett par timer med den nå, men klarer den ikke jeg heller
Det der var bare møkk! blir bare irritert når jeg står fast :P
Synes denne er litt frustrerende jeg, klarer den bare ikke.



[COLOR=blue]Tre menn var ute og reiste og bestemte seg for å overnatte på hotell. På hotellet fikk de vite at prisen på rommet var 300 kroner, så de betalte 100 kroner hver og gikk for å legge seg


Senere oppdaget resepsjonisten at han hadde tatt for mye betalt siden rommet egentlig kostet 250 kroner, så han ringte på pikkoloen og sa han skulle ta 50 lappen og gi den til mennene


Pikkoloen mente at det ville være vanskelig å dele 50 kroner på 3 menn, så han tok like greit 20 kroner selv og gav hver mann 10 kroner.


Dette betyr at mennene betalte 90 kroner hver for rommet. 90x3 er 270 kroner. Pikkoloen tok 20 kroner. 270 kroner + 20 kroner = 290 kroner.

HVOR er den siste tieren?[/COLOR]

Help me!
12 var ingen problem.. bare trykk piltastene > ^ < V
Level 14 her, om du vil ha passord til denne må du bare si ifra :P
Genialt Zoidberg, Det virket
haha!
jeg klarte den!
husker ikke helt hvordan, men det er IKKE mange moves som skal til... 4-5 eller no..skal teste på nytt og sjekke om jeg kan skaffe oppskrift..

edit: litt sen der ja
noen som klarer 17?
Bane 14 er umulig ffs
hehe, nei langt der ifra..
hahaha, jeg ble så lei at jeg bare satt og trykte på pilene...ballen gikk mot venstre og traff en eller anen ting som gjorde at ballen gikk ned i en utgang og jeg klarte den...(Level 12 alså)
klarte 17, men 18 er ikke lettere akkurat..
SPOILER!






Okey, jeg klarte ikke å dy meg, cracket spillet og her har dere alle kodene ;)

[COLOR=silver]
test
k1
hottub
trashcan
ciaorules
ciaosucks
ikes
fenwick
kegstand
tprompt
ppdryarea
enterprise
krasnow
webcam
mertin
hotwater
hospital
sub2
jazzmans
sandy
corky
[/COLOR]
14 er irriterende!!#%
12 var pisslett

17 er jeg på nå, er ikke like lett
hahaha, jeg klarte hele spillet!
er bare 22 levels!
Opprinnelig postet av Patrick
Synes denne er litt frustrerende jeg, klarer den bare ikke.



[COLOR=blue]Tre menn var ute og reiste og bestemte seg for å overnatte på hotell. På hotellet fikk de vite at prisen på rommet var 300 kroner, så de betalte 100 kroner hver og gikk for å legge seg


Senere oppdaget resepsjonisten at han hadde tatt for mye betalt siden rommet egentlig kostet 250 kroner, så han ringte på pikkoloen og sa han skulle ta 50 lappen og gi den til mennene


Pikkoloen mente at det ville være vanskelig å dele 50 kroner på 3 menn, så han tok like greit 20 kroner selv og gav hver mann 10 kroner.


Dette betyr at mennene betalte 90 kroner hver for rommet. 90x3 er 270 kroner. Pikkoloen tok 20 kroner. 270 kroner + 20 kroner = 290 kroner.

HVOR er den siste tieren?[/COLOR]

Help me!
Vis hele sitatet...
Forklart denne før:


De betaler 90 kroner hver = 270
De har fått igjen 10 kroner hver = 30
270+30 = 300kr

Pikkoloen henter pengene sine fra de 90 kronene som guttene betalte. Så hadde guttene fått igjen alle pengene de skulle ha hatt hadde de bare betalt 83.33... kr hver. Forstår?
jeg sliter meg level 14!
Hehe, nice |d13m0b!
Noen som kan forklare 14..ehm...er det egentlig mulig og forklare det...glem det..
IronJudas: Kommer du deg til den der Teleporterings dritten? på level 14 ?
^proxo^: nei...
oppskrift til 14:

^ > ^ < V > V < ^ > V < ^ < ^ > V > ^ < ^ > V > ^

edit: stemmer denne da?
Sist endret av wicked; 28. oktober 2004 kl. 17:17.
Piece of cake.
15:

> ^ > V < V > ^

16:

< v < ^ > v > ^ < ^
Sist endret av wicked; 28. oktober 2004 kl. 17:05.
The Rhymenocerous
polle's Avatar
hmm.. den er vel ikke helt korrekt wicked!
Edit: altså den du har på 14. kommer igjennom den første men stokker seg på den andre delen.
har redigert posten til nr 14, håper den er riktig nå..

svar til 17:

> ^ < ^ > v > ^ > ^ < v > v <

svar til 18:

> ^ < v < > ^ < v < v > ^
Sist endret av wicked; 28. oktober 2004 kl. 17:29.
haha, satt å spillte dette i alle timene på skolen i går;D kom meg ikke lenger enn til 14 da
vel, nå kan du komme deg helt til 19
de 3 siste derfra er enkle..
sounds good;D skal prøve meg videre
Skikkelig tøft! Minner meg om pokemon på gameboy color. Noe av det samme greiene egentlig.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Finnes noe lingende, men med speil og laser ting og slikt, hvis noen vet hva jeg mener så vil jeg ha URL ;D
hah, klarte alle sammen på ca. et kvarters tid

17 og 18 var litt småkinky
Faen! Jeg har klart _ALLE_, bortsett fra nr. 7...

Ok, jeg brukte passordene for å komme forbi, men 7'ern er vanskelig..

Noen som har en løsning på den?
very impotent freak
Delusional's Avatar
Lätt! Tok det mens jeg hadde meg en liten snack...
vel, nå har jeg endelig klart den, nå sliter jeg med 19 igjen

Husker ikke hvordan jeg klarte den i sted =/
Har runnet spillet, er jo bare å se på boksene rundt målet. Det er ikke verre
Der, da var alle klart i ett kjør
Opprinnelig postet av Montana
Finnes noe lingende, men med speil og laser ting og slikt, hvis noen vet hva jeg mener så vil jeg ha URL ;D
Vis hele sitatet...
Tjasj, hva med Oxyd?
Tre menn var ute og reiste og bestemte seg for å overnatte på hotell. På hotellet fikk de vite at prisen på rommet var 300 kroner, så de betalte 100 kroner hver og gikk for å legge seg


Senere oppdaget resepsjonisten at han hadde tatt for mye betalt siden rommet egentlig kostet 250 kroner, så han ringte på pikkoloen og sa han skulle ta 50 lappen og gi den til mennene


Pikkoloen mente at det ville være vanskelig å dele 50 kroner på 3 menn, så han tok like greit 20 kroner selv og gav hver mann 10 kroner.


Dette betyr at mennene betalte 90 kroner hver for rommet. 90x3 er 270 kroner. Pikkoloen tok 20 kroner. 270 kroner + 20 kroner = 290 kroner.

HVOR er den siste tieren?
Vis hele sitatet...
Lurespørsmål. De betalte ikke 300, de betalte 250 (egentlig 270, siden pikkoloen tok 20). Så det er 250 man skal frem til her, ikke 300.

90x3 er 270 kroner. Pikkoloen tok 20 kroner. 270 kroner - 20 kroner = 250 kroner.
Dette betyr at mennene betalte 90 kroner hver for rommet. 90x3 er 270 kroner. Pikkoloen tok 20 kroner. 270 kroner + 20 kroner = 290 kroner.

HVOR er den siste tieren?[/COLOR]

Help me! [/b]
Vis hele sitatet...
altså, bruk hodet enkelt!!!
tenk slik:
rommet kosta 250 kroner
så tok pikkoloen 20, rommet blir da 20 kroner dyrere ;o)
rommet kosta: 250 + 20 = 270
De betalte altså 270 kroner, hadde de gidd tilbake de 30 de fikk:
270 + 30 = 300
hadde de batalt full pris
hadde pikkoloen vært snill og gidd tilbake 20 kroner:
270-20=250
hadde de batlt 250 kroner for rommet
skjønner?

hvis ikke PM meg!
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Kom til level 21.
Du er min venn
niigu's Avatar
Jeg pinte meg frem til level 19. Så gadd jeg ikke mer
Ganske enkelt.. Nå går jeg gjennom hele greia på et par minutter:P