Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 907
Dersom jeg handler en vare, og betaler med kort vil en da kunne se beløpet på hentelappen som kommer i posten, slik som det gjør når det blir sendt i oppkrav?

Greia er at jeg ikke vil at de andre her skal se hvor mye jeg muligens kommer til å handle for.
Beløpet skal ikke vises med mindre du har bestilt i oppkrav.
Det vises ikke sånn utenfor pakka, men du kan muligens få med en kvitering inne i pakka, som det står hvor mye du har shoppa for.

Litt forskjellig hvordan ulike nettsteder gjør det. Dersom du ikke får med kvitering, er det den kviteringen du fikk "pr. mail" som står tellende.

Men oftest skal du få med en form for kvitering, og eller bestillingsliste.

Velkommen til nFF btw
Sist endret av Restyle; 12. september 2007 kl. 09:31.
Med mindre du har bestilt oppkrav så vises det ikke utenfor pakka, men det er som oftest en giro (som ikke betales) inne i pakken eller bare en kvitering. Denne trenger du ikke å vise til "de andre" ettersom det er straffbart å lese andres post (og det å åpne den).
Stort sett alle pakker fra seriøse firma/bedrifter inneholder pakkseddler hvor det står innholdet i pakken, dato og evt. pris. Firma som kjøper fra andre firma har ofte avtaler (som også privat personer kan ha) hvor de blir fakturert utenom, da står sjelden prisen på faktura/pakkseddel.