Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1198
Jeg var på innrykk i dag og testet positivt for MDMA på hurtigtesten, noe som er snodig siden jeg har aldri vært borti det selv.

Labtesten, som ikke besvares før om 2-5 uker, var ikke relevant og jeg ble dimmet på dagen.

Det gjør ikke meg så mye at jeg ble dimmet fra Forsvaret, men jeg lurte på om jeg kan få videre konsekvenser i livet for å ha testet positivt på MDMA. I følge Forsvaret skal ikke en straffesak opprettes, og jeg får ikke noe rulleblad.

Mistenker hyppig bruk av utendlanske prestasjonsøkere / PWO ga utslag på prøven...
Sitat av MDMA?? Vis innlegg
Jeg var på innrykk i dag og testet positivt for MDMA på hurtigtesten, noe som er snodig siden jeg har aldri vært borti det selv.

Labtesten, som ikke besvares før om 2-5 uker, var ikke relevant og jeg ble dimmet på dagen.

Det gjør ikke meg så mye at jeg ble dimmet fra Forsvaret, men jeg lurte på om jeg kan få videre konsekvenser i livet for å ha testet positivt på MDMA. I følge Forsvaret skal ikke en straffesak opprettes, og jeg får ikke noe rulleblad.

Mistenker hyppig bruk av utendlanske prestasjonsøkere / PWO ga utslag på prøven...
Vis hele sitatet...
Jeg tenker nok også PWO, kan tenkes noen idioter der inne har blandet meth og mdma. Men mtp Craze som gikk rundt en periode så er den sjansen høyest reell
Trådstarter
4 0
Sitat av 420master Vis innlegg
Jeg tenker nok også PWO, kan tenkes noen idioter der inne har blandet meth og mdma. Men mtp Craze som gikk rundt en periode så er den sjansen høyest reell
Vis hele sitatet...
Noen av MPene hadde litt sympati og trodde det kunne vært det, men ble kasta ut (dimmitert) uansett. FPVS sa at jeg kunne sende inn en klage, som kanskje kommer gjennom dersom labtesten var negativ, men da kommer jeg ikke inn før oktober. Da risikerer jeg å "sløse" 2 år, så tror jeg er ferdig med forsvaret.
Kan det kansje være DMMA? Det var/er jo i blant annet jack3d