Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2342
Hei

Lurer bare på åssen tollen/politi operer på tog/buss fra Sverige. Skal ikke hente noe eller men antiandrogener og østrogen.
Ikke noe forandring siden november, da du opprettet en annen tråd om akkurat dette.
Trådstarter
8 0
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Ikke noe forandring siden november, da du opprettet en annen tråd om akkurat dette.
Vis hele sitatet...
Søker etter flere svar, sist gang fikk jeg bare et ordetlig svar.
Sitat av kallisti Vis innlegg
Det tas stikkprøver på buss og tog, men narkohundene er såvidt meg bekjent ikke trent opp til å finne bol eller relaterte stoffer.
Vis hele sitatet...
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Jeg har blitt kontrollert på Oslo S når jeg reiste med Stockholmstoget. Og jeg har sett rutebussen mellom Charlottenberg og Kongsvinger bli stoppet av tollen. Hvor ofte det skjer er det kun tollvesenet som vet.
Vis hele sitatet...
Kan vel slenge meg på meg også.
Ja, tollen tar stikkprøver på både buss og tog.
Sjansen for å bli tatt er likevel liten.
Hva mer lurer du på?
Sist endret av SkammeligNykter; 26. januar 2019 kl. 18:10.
Trådstarter
8 0
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Kan vel slenge meg på meg også.
Ja, tollen tar stikkprøver på både buss og tog.
Sjansen for å bli tatt er likevel liten.
Hva mer lurer du på?
Vis hele sitatet...
Hvis man blir valgt, er det sånn at de vil se oppi sekken/bagen din? Kroppsvisitere deg?
Sitat av Hormoner Vis innlegg
Hvis man blir valgt, er det sånn at de vil se oppi sekken/bagen din? Kroppsvisitere deg?
Vis hele sitatet...
Ikke nødvendigvis, men selvsagt kan det hende.
Fra Østfold siden er det regelmessig toll med hund. Buss er det sjeldent

Sitat av Hormoner Vis innlegg
Hvis man blir valgt, er det sånn at de vil se oppi sekken/bagen din? Kroppsvisitere deg?
Vis hele sitatet...
Du blir ikke valgt ut uten grunn. Men om du Blir markert eller plukket ut av grunner er du fuckt. Lykke til
Sist endret av GodMorgenJuice; 26. januar 2019 kl. 19:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Hormoner Vis innlegg
Hvis man blir valgt, er det sånn at de vil se oppi sekken/bagen din? Kroppsvisitere deg?
Vis hele sitatet...
Du er og blir gambling.
Har selv opplevd toll med bikkje og hele pakka på buss fra sverige til norge.
Om nødvendig blir all bagasjen i bussen eller toget tatt ut på bakken/plattformen, og alle må peke ut sin bagasje. Hvis noe blir stående igjen, vekker det jo veldig sterk mistanke om noe muffins. Så hvis du ikke plukker ut bagasjen din, så må du regne med en del pes. Ikke bare du, men de andre uskyldige (?) medpassasjerene dine også. Husk at du kan bli kontrollert etter du har gått av toget i Oslo S. Har flere ganger observert tollerne på plattformen utenfor Stockholmstoget.
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Om nødvendig blir all bagasjen i bussen eller toget tatt ut på bakken/plattformen, og alle må peke ut sin bagasje. Hvis noe blir stående igjen, vekker det jo veldig sterk mistanke om noe muffins. Så hvis du ikke plukker ut bagasjen din, så må du regne med en del pes. Ikke bare du, men de andre uskyldige (?) medpassasjerene dine også. Husk at du kan bli kontrollert etter du har gått av toget i Oslo S. Har flere ganger observert tollerne på plattformen utenfor Stockholmstoget.
Vis hele sitatet...

Det du snakker om er kordinert kontroll, men du kan bli plukket ut helt tilfeldig, men det er svært tilfeldig. Vil si 80/20% på at du ikke blir stoppet
Sist endret av GodMorgenJuice; 26. januar 2019 kl. 20:18.
Kanskje er du den største risikofaktoren TS.

Hvis jeg har forstått deg korrekt er det her viktige preparater for deg. Kanskje er det ingen underdrivelse å si at du befinner deg i en livskrise. Jeg skjønner at du er engstelig for å bli stanset, enten du ikke får begynt behandling eller må avbryte.

For det er viktig for deg!

Det er alltid en mulighet for å bli tatt, men risikoen er i utgangspunktet lav når hundene ikke markerer på det. Du kan senke den ytterligere.
Det praktiske først: størrelse på det du skal ta med deg - hvor kan du gjemme det?

Forpakning? Kan det deles opp i mange små biter osv.
Hvor skal du ha det, kroppen eller i bagasje. Om du skal ha det på kroppen så fest det godt nok - eller så ramler det ut på verst tenkelig tidspunkt! Uansett så finner du en løsning som tåler et første øyekast.

Viktigste er hvordan du takler en eventuell tollkontroll, så du ikke avslører deg sjøl.

Jeg skal krysse fingrene for deg, så kan du bare slappe helt av når du krysser grensa.
Jeg gjemte ting i gardinene sist gang bussen ble sjekket. Tollerne så over folka på bussen overfladisk og på lang avstand, samt tittet inn i bagasjerommet under. Jeg hadde mange vinkartonger på hyllene over meg uten at de brydde seg.
Lykke til
Trådstarter
8 0
Sitat av supercali Vis innlegg
Kanskje er du den største risikofaktoren TS.

Hvis jeg har forstått deg korrekt er det her viktige preparater for deg. Kanskje er det ingen underdrivelse å si at du befinner deg i en livskrise. Jeg skjønner at du er engstelig for å bli stanset, enten du ikke får begynt behandling eller må avbryte.

For det er viktig for deg!

Det er alltid en mulighet for å bli tatt, men risikoen er i utgangspunktet lav når hundene ikke markerer på det. Du kan senke den ytterligere.
Det praktiske først: størrelse på det du skal ta med deg - hvor kan du gjemme det?

Forpakning? Kan det deles opp i mange små biter osv.
Hvor skal du ha det, kroppen eller i bagasje. Om du skal ha det på kroppen så fest det godt nok - eller så ramler det ut på verst tenkelig tidspunkt! Uansett så finner du en løsning som tåler et første øyekast.

Viktigste er hvordan du takler en eventuell tollkontroll, så du ikke avslører deg sjøl.

Jeg skal krysse fingrene for deg, så kan du bare slappe helt av når du krysser grensa.
Vis hele sitatet...
Takk, det jeg skal ha er bare i pilleform. Så jeg kunne sikkert gjemme det overalt. I en sekk, bag eller teipe det på kroppen. Åssen man gjør det er jeg litt usikker i.

https://static.wixstatic.com/media/1...c4c7e03dd.webp

https://static.wixstatic.com/media/1...85bc7501a.webp
Høytfungerende idiot
wormhole's Avatar
Lokalbussen mellom Strømstad og Halden yo. Er på smuglertokt hver måned og så langt har har det såvidt vært livstegn på tollstasjonen (den lille langs gamleveien). Har vel vært 15-6 runder nå, og eneste var en gang det kom politi som bare skulle sjekke ID på alle (sikkert noen som var etterlyst). Nå tar jeg riktignok ikke med meg noe jeg tror hunder reagerer på, men om du gjør så er du nok fortsatt ganske safe (selvfølgleig aldri).