Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2020
Vet noen om folk kjøper norsk pass ennå? Kan jeg liksom bare ta passet til noen og selge det til noen narkiser? Og har lest rundt omkring og prisen varierer. Og hva gjør de med passet finner de en som ligner på bildet og får han til å bruke det til noe??
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om du henvender deg til narkiser vil nok gevinsten være liten i forhold til bråket du risikerer med politiet når personen blir tatt. Gyldig?
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Brukes vel til å reise. Norske pass gir jo tilgang til mange land uten visum.
Passet mitt ble stjelt en gang. Det viste seg at det var blitt brukt til å smugle polakker inn til Norge. (Altså før Schengen for dem som lurer). Politiet forhørte meg grundig om jeg hadde solgt passet til noen.

Så hvis du selger passet, regn med at du får en del bøff når (hvis) det oppdages.
Hva skal en narkis med ett pass?

Ville nok heller oppsøkt ett asylmottak, de kjenner en eller annen Abdullah som gjerne bytter navn til Espen Hansen eller Ola Nordmann
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Pass er ikke like enkelt og selge lenger.
Før kunne du gå i sentrum, finne første svarte kar og selge det med god fortjeneste.

Men nå er det litt vanskeligere, men prisen er MYE høyere.
Den raskeste måten og selge på er og oppsøke asylmottak, og den sikreste er darknet.

På asylmottaket får du 20-30.000, raskt i hånda.
På Darknet får du 10-15.000.

Anbefaler darknet, stoler ikke på utlendinger.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg

På asylmottaket får du 20-30.000, raskt i hånda.
På Darknet får du 10-15.000.

Anbefaler darknet, stoler ikke på utlendinger.
Vis hele sitatet...
?????
Tror du ikke det er utlendinger som er kjøperne og sluttbrukerne på DarkNet også da..?? ;-)

Selger du passet ditt med vinnings hensikt i bevisst øyemed, må du være klar over HVORFOR noen vil betale tusenvis av kroner for å utgi seg for å være deg. Du risikerer at ditt navn og rykte brukes ved framtidig menneskesmugling eller terrorhandling. Kanskje ikke det kjekkeste å ha på samvittigheten resten av livet...
+1 Igor. Når det er sagt så er det nok endel som selger pass som helt enkelt ikke selger sitt eget pass......de tar penga for passet og problemene det er det andre som evt. for.