Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 2796
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Hei.

Jeg er en inngrodd finnmarking på 23år som ikke føler seg spesielt hjemme i Finnmark så nå har jeg pakket lasset mitt og etablert meg i oslo.

Har bodd her et halv år og begynner å bli rimelig trygg på byen, men har ikke møtt så mye folk da man for det meste sitter å blazer hele dagen, men prøver å gjøre røykinga til en helge ting så man kommer seg litt ut i ukedagene.

Som tittelen sier så vil jeg ha venner, da spesielt de som henger på undergrunns og rus delen av freak, tror vi har litt mer til felles enn de som går inn på freak for lese i diskusjons forumet.

Annet enn det så er jeg ganske så jordnær, nesten alltid hyggelig og grei, nogenlunde spirituel (eller prøver ihvertfall å bli det) stille og rolig med alt for mye energi.. Sikkert flere som har lest postene og trådene mine så det gir jo et lite bilde av hvem jeg er.

Vis du er interessert i få en venn som liker livet, musikk, data, bil, motor, rus, longboard og mye mer så send meg en post i innboksen! Da blir jeg glad

Alle er velkommen til å bli min venn, men om vi ikke har noen felles interesser så kan bli litt tricky.

Cmon freaks, har bare fått et hyggelig brev til nå... venter spent på flere, kan vell sikker by på øl eller fyrr om det skulle friste mer da..
Sist endret av Trollanon; 20. mars 2015 kl. 23:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Trådstarter
Edit: Har nå fått noen hyggelige pm fra folk her på bruket å tar gjerne imot flere