Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 4566
Noen her som har noen id kort i PSD format, så det bare er og putte inn i Adobe Photoshop ?
Alle "typer" av interesse, håper på rask respons, siden det er stripping på byen i kveld
du kan jo skrape bort litt av det siste tallet på datoen på bankkortet ditt, så blir du sikkert et par år eldre :P
Norsk FreakForum > diverse > parabol/dekoder??
WTF?
hehe, så ikke det der jeg codemaster..
finnes grenser på feil posting da...
Opprinnelig postet av zwifty
du kan jo skrape bort litt av det siste tallet på datoen på bankkortet ditt, så blir du sikkert et par år eldre :P
Vis hele sitatet...
Jeg gjorde det :P, først skrapte jeg vekk den lille tutten på 6 tallet i 86 ( den streken som går innover) men da ble det lissom 1980, og plutselig ble jeg kansje litt for gammal :P, så prøvde jeg å få det til å bli 3, men jeg skrapte for dypt, så ble jeg sinna, så knakk jeg kortet, så var denne historien ferdig :P


PS: alle kan poste feil, i allefall meg :P
f0x
Trådstarter
poste feil eller ikke, hvor skal det ligge da kosagutar ?
TRENGER PDF FIL ! har hat det før ! funka da hihi
Men trengs det ikke spesialprinter, eller en sabla god printer for å få et godt resultat? Har en PDF fil en plass, legger den ut når jeg finner den
Master debater
Dekilaz's Avatar
HanZl: Det klarer seg med en ny og forholdsvis god printer og fotopapir. Enda bedre er transparent fotopapir. Funka her i Oslo for noen år siden, men etter at man tok stadig flere med sånne kort begynte man med UV-lys og greier. Det er lett å avsløre, og det er ikke kult å bli tatt for dokumentfalsk.
Ok, jeg har ikke drevet med å printa id kort. Har noen kjente som driver å printe ut id kort, men de bruker en spesiel printer. Slik at det tror blir vanskelig for purken å se om de er falske eller ekte.
f0x
Trådstarter
Trenger bare PDF fil !
samme faen hva det er..
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ja, er det noen som har PDF fil?
Mesa vil å se den pdf fila :P
Trenger ikek være så sykt bra laga, for her jeg bor bryr de seg nesten ikke usansett. Leit HanzI, leit!!!
JA! Faen! SKAFF PDF FILA FORT blir sykt bra, for jg å skaffa no øl å snus på reman
▼ ... noen uker senere ... ▼
Man må jo ha en lamineringsmaskin for å laminere id-ene man printer ut. Noen som vet om et sted man finner billige lamineringsmaskiner?
på bedrifter :P
Master debater
Dekilaz's Avatar
Går det strengt tatt ikke an å lage sin egen? Denne .pdf-fila som dere snakker om er vel ikke noe særlig mer enn et scannet kort?
Jeg vil også gjerne ha en PDF fil!
<offtopic> har ikke dett vært diskutert før? </offtopic>