Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2787
Igår når jeg kom på en sånn Shell med perfect wash å skulle vaske bilen.. Så gikk det ikke og scanne koden på lappen jeg hadde, så da så jeg på skjermen.. Å der sto det "velg program 1-5.. Så trykk ok" så jeg gjorde det og fikk beskjed om å kjøre inn...
Var dette noe som "service mode" eller noe slik? Eventuelt noen som hvet hvordan man kommer inn på denne menyen for å kjøre "test vask" fks?
Hvorfor spurte du ikke betjeningen etterpå?
De kan jo ikke akkurat kreve at du griser til bilen igjen, de vil gi deg mer informasjon.

Jeg fant måten med å fylle drivstoff på krita hos Shell, bare ta ut kortet med engang du sett den inn. Det vil sikkert ikke gå de første gangen, prøv igjen til det står "velg kvalitet".
Pengene trekkes noen dager etterpå
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Nei for testvask skriver de ut egenkvittering på kassa, så vidt jeg vet ikke mulig å taste inn noe som helst vask uten å bruke en kvittering du får fra kasse. :/

Men hvis du absolutt vil ha gratis vask, skaff mange stempel kort, bestill en egen stempel fra nettet (en som er helt lik som de stempler) = profitt !
Sist endret av ches32; 12. mars 2015 kl. 01:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.