Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 3211
Er bare ekstremt nyskjerrig på hvorfor ingen har foreslått det, i de 1000 trådene om det emnet? Vil det fungere om du har riktig papir?

Spør av nyskjerrighet.
Tviler, ettersom automater ikke lenger tar sedler
Eller siden det ikke finnes i det hele tatt mer..
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Men ja, etter hva jeg fikk med med, så er det mulig. Om du klipper en ekte seddel i to, så du har serienummer på den ene delen og den stripen på den andre. Da putter du inn stripen, og stikker til banken med serienummeret. Da får man en ny.

Men jeg er ikke sikker.


*Closed*
Sist endret av Kekurikekaka; 6. august 2007 kl. 01:16.
Trådstarter
11 1
Men OM det fortsatt hadde vært sånne automater her,ville det gått da?
Har bare hørt om dette da seddel-automater ble innført på bensinstasjoner, uansett har dette blitt rettet på for lenge siden...

Det nermeste du kommer i dag, er å bruke utenlandske mynter på gamle spilleautomater...
nei, det sitter en slags leser inni, mange kompiser som har prøvd
det var bare en lett måte og tjene penger på spilleautomater
Sitat av PureOwnage
Men ja, etter hva jeg fikk med med, så er det mulig. Om du klipper en ekte seddel i to, så du har serienummer på den ene delen og den stripen på den andre. Da putter du inn stripen, og stikker til banken med serienummeret. Da får man en ny.

Men jeg er ikke sikker.


*Closed*
Vis hele sitatet...
Om automatene fortsatt hadde fantes, ville ikke jeg ha klippet en 50/100-lapp i 2 for å se om det funket
på danskebåten gjør de )
Uten at jeg på noen måte har bakgrunn for uttalelsen, så vil jeg tippe at de tar en UV og/eller laser-scanning av seddelen for å sjekke

A. Størrelse, form og kvalitet
B. Mønster/motiv
og
C. vannmerke/sølvtråd.

Det er vel neppe en serienummersjekker, men det ville ikke vært dumt å ha for å tatt opp falske sedler. Tenk bare hvor effektivt det hadde vært med noen få hjemmelagde 200-lapper som man putter innpå en spilleautomat. Hadde det enn vært lovlig.
tror det går på Sølvtrå og form.. men gjør det lett..
gjør det på natta
Sitat av Deal
nei, det sitter en slags leser inni, mange kompiser som har prøvd
det var bare en lett måte og tjene penger på spilleautomater
Vis hele sitatet...
gidder du å ta et bilde av automaten hvor dette trikset angivelig har virket for dine kompiser?
har veldig lyst til å se en miniguide på dette...

På forhånd takk.
Når det ofte trengs flere forsøk på å få en ekte seddel i en sånn automat, hvordan skal likesom en hjemmelaget gå?
Sitat av Turbolego
gidder du å ta et bilde av automaten hvor dette trikset angivelig har virket for dine kompiser?
har veldig lyst til å se en miniguide på dette...

På forhånd takk.
Vis hele sitatet...

sa ikke at noen av mine venner har klart det...
det letteste er twin runner, vare en tynn spon plate i bånn ;P
Sitat av elemental
Når det ofte trengs flere forsøk på å få en ekte seddel i en sånn automat, hvordan skal likesom en hjemmelaget gå?
Vis hele sitatet...
Er ikke problemet med at en ekte seddel ikke går igjennom på første forsøket, at den er brukt, slitt og krøllete?
Hvis dette er riktig, vil jo en "boxfresh" falsk seddel funke bedre!
ironisk...

btw. hvis noen prøver dette trikset... BRUK HANSKER!1en

Sitat av Deal
sa ikke at noen av mine venner har klart det...
det letteste er twin runner, vare en tynn spon plate i bånn ;P
Vis hele sitatet...
denna?
http://www.andersens-automater.no/user/image/brukte-automater-for-salg_files-image005.jpg

hvor er spon plata, og hva skal man gjøre med spon plata?
hvis du legger automaten ned, så kan du sparke gjennom spon plata under, da ser du kassene rett foran deg..
men det er den ulovelige natt jobb måten...
veldig dumt og gjøre
Sitat av Deal
hvis du legger automaten ned, så kan du sparke gjennom spon plata under, da ser du kassene rett foran deg..
men det er den ulovelige natt jobb måten...
veldig dumt og gjøre
Vis hele sitatet...
og papir lapp metoden har du ikke prøvd enda?
jeg har ikke prøvd, med har kompiser som har prøvd masse ...
de fill det ikke til, men det er sikkert noen som kan gjøre det bedre enn dem..
Sitat av Deal
jeg har ikke prøvd, med har kompiser som har prøvd masse ...
de fill det ikke til, men det er sikkert noen som kan gjøre det bedre enn dem..
Vis hele sitatet...
vet du om de prøvde med papir-seddler det på en twin runner?
nope, jeg mente at det letteste var den ulovelige måten da..
det er jo som regel det, men litt kortsiktig da..
Altså for lenge siden prøvde jeg å en venn bare på pure eff å stappe inn en kvitering da begynte tingen å pipe som faen og vi fikk stress :P
dere vet at automatene er fjerna?
Har jo aldri forsøkt om å bedrive det men, det høres intens ut. Noen her så tidlig som prøvd det ut?

EDIT: I mine år i askim - fant jeg mange måter å tjene penger på..
En av dem var å dra i spaken inne i pengeautomaten (der pengene kommer ut når man vinner).. Der satt det nesten alltid en 20kr som kom ut når jeg dro i spaken..
Men den har blitt borte av alle maskinene..
Så jeg begynte å putte papir i dem
Fikk en dag 2000kr...
Men en dag - hvor jeg puttet papir i enav maskinene og satt å ventet på at noen skulle vinne noe, så kom det en mann som skulle fylle på penger på en annen automat..
Mens jeg satt å så på han - tok han fram en bok - og tryke en 20-26 (max 30) kombinasjoner på knappene - dermed kom så og si alle (myntene hvertfall) pengene ut av maskinen (det tok cirka en 3-4minutters tid - og det var bare 20kr-inger). Vet ikke om dette gir noen litt nysjerighet til å finne ut en sånn kode?
Det var ikke på en veldig gammel maskin - og det var i fjor (rundt mars 2005). Jeg husker dessverre ikke navnet på maskin, men det var ikke old timer, eller superjoker, og det var en vanlig spillemaskin..
Maskinen hadde 3 slots nede og 4slots oppe..
Spilte man for 10kr fikk man spille oppe på 4slots
En ganske kjent - og ikke gammel maskin. Husker dem brukte kirsebær trur jeg.
1 kirsebær var 2kr (20 på 10) flere (som to eller tre) ga mere.

KILDE:http://www.root.no/forum/lofiversio....php/t7730.html

Jeg har ikke skrevet dette
Sist endret av el tomaso; 7. august 2007 kl. 22:31.
Sitat av el tomaso
Værste jeg har gjort her er å sende en venn et morsomt virus hvor det stod:
"Your friend want to say you something..."
"He love you..."
"But hate your computer"
så slo skjermen seg av og man fikk den ikke på
Så vis noen finner ut en slik kode og synes egentlig jeg fortjener koden men er redd, jeg skal overmissbruke den, eller fortelle den videre, så er ikke det noe problem.
Jeg ville holdt den for meg selv, og ikke brukt den mere enn jeg trenger (hadde sansynligvis brukt den 5ganger på 5 forskjellig maskiner - satt alle pengene på banken, og det hadde vært det).
Personen som hadde funnet den ut og gitt den til meg hadde sannsynligvis også blitt satt på: loveyou4ever-listen min
Synes hvertfall dette var en ganske interessant historie å fortelle..
Vis hele sitatet...
Jeg skjønte ikke en dritt av det der.
Ser heller ikke hva det har med spilleautomater å gjøre?
Til de som lurer på hvor el tomaso (igjen) har stjålet det han påstår han skriver:

http://www.root.no/forum/lofiversion...php/t7730.html
nå er det greit.

jeg påstår jo ikke at jeg har skrevet det der. Lol, jeg fikk det overhodet bare fram, sån at de folka kunne tyde det strake veien her. Det var bare det
Sist endret av el tomaso; 7. august 2007 kl. 22:33.
latterlig og sitte og copy paste da, enten vet du noe om det eller så vet du ikke en drit
▼ ... over en måned senere ... ▼
Har en kompis som jobba på et trykkeri for en del år siden. Han trykte opp en helvettes masse sedler. Han brukte en del uten å bli ferska. Veit da faen hvor han fikk tak i papir, men det var jævelig vanskelig å se forskjell. Det han blei tatt på var å kaste alle de dårlige kopiene i en container utenfor der han jobbet. De hadde sef noen fjortisser funnet og meldt fra til politiet. Så blei sef han og kompisen tatt med til avhør dagen etter. Sedler hadde de hjemme så det blei noen uker i spjellet.

Alle sedlene han hadde laget hadde sef samme serienummer. Skal sjekke med han om han husker hvor han fikk tak i papiret

SLETT ALLE SPOR! når dere driver med ulovlige ting. Det er refel nummer en