Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 751
Lurte på om noen viste om noe måte(chipping,oppgradering)for å se DivX filmer eller høre mp3 cder på ps2?
PS2 RULER!kommer alltid til å holde med playstation...Xbox & game cube driter jeg i!kommer alltid til å huske metal gear solid OSV.Derfor kommer jeg til å være trofast mot sony fur ever.....lenge leve.....
Better than thou.
Kan ikke spille av DivX filmer på PS2 uansett hvor mye du chipper og kødder, men etterhvert så kommer linux til PS2 også til europa og amerika, og det er jo mulig at det blir laget et program som lar deg se divx etterhvert..? Tviler litt på ytelsen though..
mkey!hvem er det som produserer linux for ps2 da?men man trenger jo litt yelse for å kjøre dvd da oxo da?eller er det rett og slett bare dvd hardware som er lodda inn?
Opprinnelig postet av larriz
Lurte på om noen viste om noe måte(chipping,oppgradering)for å se DivX filmer eller høre mp3 cder på ps2?
PS2 RULER!kommer alltid til å holde med playstation...Xbox & game cube driter jeg i!kommer alltid til å huske metal gear solid OSV.Derfor kommer jeg til å være trofast mot sony fur ever.....lenge leve.....
Vis hele sitatet...
Nope, ingen DivX med PS2, bare VCD vis du har chippa maskinen til og lese brente skiver, deretter boote opp med PS2 VCD Boot cd'en..
Better than thou.
Opprinnelig postet av larriz
mkey!hvem er det som produserer linux for ps2 da?men man trenger jo litt yelse for å kjøre dvd da oxo da?eller er det rett og slett bare dvd hardware som er lodda inn?
Vis hele sitatet...
Vet ikke nøyaktig hvem som utvikler den, men den blir solgt under SONY mener jeg å huske..? Og ja, det er hardware akselrert dvd.
det finnes en eller flere programmer til dreamcast som du kan brenne på cd for å se mpg og vcd filmer. nå er jo dc'n mer programmerings-vennlig, og noen har til og med laget en quake port til dc

kjører ikke ps2 på rundt 300mhz? det skulle da vel funke å kjøre en divx på den med no type software?