Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1147
Åpen post var litt skuffende denne gangen var det ikke?
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
jo.. det blir egentlig dårligere og dårligere. men det er fortsatt verdt å få med seg. fint at midtnyttfolka fortsatt er med
alle har jo bedre ideer i begynnelsen.. så begynner oppkastet.. Men Åpen Post klarer dette bedre enn mange andre.. Det er fremdeles så til de grader utrolig tøft! Det som trekte mest ned var Tungtvann.. greit nok å høre på radioen, men de gjorde seg ikke så bra som verken Gass eller Dj. Striiiiiicktly løøv..
The Rhymenocerous
polle's Avatar
enig med dere.
Åpen Post har tapt seg.
Var det flere enn meg som syntes det var bedre når baard satt bak pulten?
det ble liksom så tomt nå, mer som The Oprah Show.
Har aldri sett spess på det og det virket helt dumt da jeg så bittegranne på det idag..
.. synes fremdeles det er ganske så god underholdning..
Spesielt den sketsjen hvor Harald hadde på seg kylling-kostyme var jo ganske så morsom.

Practical jokes blir bare aldri gamle..

Tungtvann er vel greit nok, men DJ SL rocka pipa ganske hardt, hun var stram som faen!
Jeg synes det var bra, men jeg tror ikke det lenger er noe jeg kommer til å glede meg en hel uke til å se. Likte politiserien. "Det er kø på printeren!" "Slett filene ellers går alt til helvete!"
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Tungtvann dro opp synes jeg. PL cutta som faen så det ordna seg. Greit nok at Gass og hu DJ dama var fet men.. (Det var Tuva Tuv eller noe right??)
Tungvann får norsk hiphop inn i de norske stuer og takk gud for det. Resten av progget, rocka, har tapt seg litt, men det går greit som onsdags underholdning. Det er jo ikke noe annet fett på tv så..
Totto
Åpen post var genialt når det begynte, men nå er det bare kjedlig. Gidder ikke å følge med på det lenger!!!
Bah! Åpen Post var farlig genialt i går.

Syns tilstedeværelsen til svenske Bjørn Sundquist (Classe) spica opp programmet. Har sett han i diverse stand-up shows i Sverige før, en genialt morsom kar.
jeg synes åpen post er fortsatt 100% greit, jeg..... og det er 1 million ganger bedre med åpen post enn uten
cezar's Avatar
Trådstarter
noen som ser\så på borettsalget, det var fett!
Very Important Lurker
Keanu's Avatar
Bård og Harald er fortsatt konge, og fører an i moderniseringen av norsk TV-humor! Ingen tvil!

Jeg mener Tungtvann derimot ikke helt passa inn, verken stilen eller musikken. Jeg vil ha Gass Gass Gass!!

Morsomt at de får med sånne folk som Sundquist og Simonsen!
Det kuleste med åpen post er å se hvor sjokkerte folk som ikke har sett det før blir. Jeg så det i går sammen med en kar på kollektivet hvor jeg bor, og han ble helt utenfor av at de tullet med voldtektsofre, folk som har tatt selvmord og Jan Kjærstad. (Det var kanskje dette siste med Jan Kjærstad som sjokkerte mest, men så bor jeg også sammen med kjedlige folk)

"De kan jo ikke tulle med dette! Det er jo alvorlige greier!"
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Opprinnelig postet av Totto
Tungtvann dro opp synes jeg. PL cutta som faen så det ordna seg. Greit nok at Gass og hu DJ dama var fet men.. (Det var Tuva Tuv eller noe right??)
Tungvann får norsk hiphop inn i de norske stuer og takk gud for det. Resten av progget, rocka, har tapt seg litt, men det går greit som onsdags underholdning. Det er jo ikke noe annet fett på tv så..
Totto
Vis hele sitatet...
Tuva Tuv - tidligere resident DJ på Ugla, og Oslos favoritt gay-dj
Klart det var kult. De kjører på morsomme greier enda, men jeg må også si meg enig i at det var bedre før. Men vi får vente, dette var bare første episode. Det tar sikkert enda mere av
skuffende at de bruker oppgulp nå ass....men "baislys" var morsomt da
jeg synes åpen post var ganske kult, men ikke like sjef som det var før! og tungtvann er stygt!!

bare for å si det så var dette mitt første innlegg..
Opprinnelig postet av randy

bare for å si det så var dette mitt første innlegg..
Vis hele sitatet...
Nei, ditt syvende
Better than thou.
2 ting.

1. Det VAR faktisk hans første. Han har derimot i ettertid postet 6 poster.
2. Totalt unødvendig post..