Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1602 223832
Husker ikke X-D
Gjennom en kompis. (habbabster/potetgull0)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Gjennom venner
Gjennom brudern
Googlet Lactuca virosa.
Registrerte meg ganske nylig. Ble kjent med forumet via min interesse for urtebasert psykedelika og legal highs, det er faktisk et helt år siden, men det var først nylig det gikk opp for meg at man faktisk prater om andre ting her inne også
▼ ... over en uke senere ... ▼
en fyr på skolen...
Søkte på masse random ting på Google, og nFF poppet opp
Homemade Retard
zeicko's Avatar
alle sin internet venn google
▼ ... over en uke senere ... ▼
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Via, fans44.en god venn
Samboeren min, han var hele tiden opptatt med nff når jeg prøvde å snakke til han. Derfor lagde jeg bruker for å kødde med han.
Søkte Napalm oppskrift på google, NFF kom opp
gjennom en kompis.
Et google-søk på "nørder som runker til logger av rusopplevelser og sprengstoffoppskrifter". Plutselig havna jeg hit.

(ironisk nok kommer denne posten til å gjøre at freakforum faktisk dukker opp i et slikt søk).

Men på alvor var det først et eller annet "litt på kanten" jeg søkte på.
Så havna jeg hit.
Så litt senere var det enda mer "litt på kanten" jeg søkte på
- igjen freakforum

Slik har det fortsatt en stund til jeg fant ut at det var like greit å registrere seg her og følge litt med.
Sitat av yzzyx Vis innlegg
Et google-søk på "nørder som runker til logger av rusopplevelser og sprengstoffoppskrifter". Plutselig havna jeg hit.

(ironisk nok kommer denne posten til å gjøre at freakforum faktisk dukker opp i et slikt søk).
Vis hele sitatet...
Nff er det eneste som dukka opp i det søket faktisk
Jeg kom over NFF mens jeg søkte etter en måte å fikse bluescreen på!
Var selv 13 år den gang, og en lykkelig N00B på PC :P
FreakForum fekk eg vite om via ein kamerat som sa eg kunne spare eit par tusenlappar ved og spøre om hjelp her på forumet!
Sist endret av Mysterious; 17. juli 2010 kl. 05:36.
▼ ... over en uke senere ... ▼
En venn anbefalte dette stedet, da jeg ble kastet ut av et annet diskusjonforum i 2004 eller noe.
Men jeg har ikke diskutert her så veldig mye, vil jo ikke bli kastet ut fordi jeg er usakelig=)
Søkte opp noe på google for mange år siden. Leste mye rundt på detter her stedet. Men registrerte meg ikke før 2008
Venn på jobb viste meg siden.
En venn fortalte meg at det var et veldig bra forum
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
altfor lenge siden til at jeg kan huske det
Jeg husker jeg googlet noe greier og vips, så var jeg en freak jeg også
Nff kom ofte opp når jeg søkte etter ting på google
Uttallige mange GoogleSøk xD

Edit: dvs. At mange svar linket hit

I likez nFF

Edit2: prøver å få en som heter Halvor hit og
Sist endret av VegBerg; 7. august 2010 kl. 06:38. Grunn: Trololo
The Maelstrom EU
kribw's Avatar
Fikk vite om nFF fra storebroren min '|di3m0b'
Fant det på google på leiting etter pyrotekniske forum.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Leste om det i en eller annen avis xD Artikkelen Handlet om datasikkerhet. (Tror kanskje det var Dagens Næringsliv)
En veldig god venn av meg viste meg dette fete forumet
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av JackVagabond Vis innlegg
Nff kom ofte opp når jeg søkte etter ting på google
Vis hele sitatet...
Mhm, så måtte ta en kikk til slutt.
gjenom en venn,fin side gratulerer med de 50 000 medlemene!
Etter noen år på NorskFilmForum, ble jeg oftere og oftere henvist til nFF. Så tilslutt bestemte jeg meg for å bli medlem
Gjennom en venn nFF is the shit Dette forumet hjelper meg med ALT mulig.
Hehe det blir ofte referert til nFF med linjer som "dette spørsmålet burde spørres på et mer "freakete" forum" hos diverse andre norske forumer. Ellers primært gjennom venner og normal internettsurfing vil jeg tro.
satt hos bianchi 89 å fikk et lite innblikk,derfra var jeg hekta
Googla how to smoke weed å vips, der kom freakforum.nu
Gjennom en kompis
Våres kjære mister Google!
Har googla div. spørsmål noen ganger og mange ganger har svaret vært her. Plutselig ble jeg interessert av hva dere skrev her og da ble jeg medlem. Føre jeg ble medlem har jeg vel følgt med det siste kvarte året. Så det er vel min historie...
Sist endret av Curver; 15. september 2010 kl. 21:47. Grunn: lagt til mer
Var en del på Diskusjon.no først, men følte at eg aldri fikk de svarene som eg virkelig søkte der.
Fant deretter ut om nFF, og dette forumet fungerer mye bedre! :-D
Kom hit hjennom google pga ny pc. MÅTTE bli med på nFF
Jeg ble kjent gjennom en venn
søkte etter div legemidler, og havnet her for et par år sia
BÅT BÅT BÅT BÅT BÅT
CakeZ's Avatar
Da jeg søkte på ting som interesserte meg på google så var VELDIG mange av de øverste treffene som linket hit, til nFF. Og da kunne jeg likesågodt bli medlem

Må forøvrig si at jeg er veldig fornøyd med dette forumet og har blitt glad i å lære av innlegg, men også å gi tilbake til "samfunnet".
Søkte litt rundt, en NFF side kom opp. Søkte enda mer, en NFF side kom opp. Da tenkte jeg: 'Jeg kan like så godt bli med'

Vært avhengig av NFF siden
fikk siden av en kamerat,og bra var de for de er en kjempe flott side,
Jeg googlet etter priser på hasj
Via en venn
▼ ... over en uke senere ... ▼
Gjennom en artikkel som stod på dagbladet sin hjemmeside for mange år siden.
Ble kjent med nFF gjennom Google, mange av søkene mine var relatert til tråder på dette forumet