Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1516
Hei, er i puerto rico, klarte ødlegge tlf min. Trenger ny. Hvor kan man kjøpe seg mobil uten at det er fake/kopi? Helst Apple. Takker for hjelp
En mobil/elektronikkbutikk?
Som feks T-mobile.
Ett kjapt Google søk hadde gitt deg svaret du er ute etter.
Jojo, men har hørt det kryr av fake produkter
Sitat av Pelvicpresidens Vis innlegg
Jojo, men har hørt det kryr av fake produkter
Vis hele sitatet...
Det er ikke noe problem om du drar til en ordentlig butikk. Når du kommer deg litt ut fra turistområdene finner du helt vanlige elektronikkbutikker som selger ekte produkter. Kjøper du noe fra de jallanbutikkene på Puerto Rico-senteret får du derimot trolig fake.
Hadde kjøpt den aller billigste "nødmobilen" til max 100€ også hadde jeg ventet med å kjøpe ny mobil til du er tilbake i Norge. Da får du du garanti, du slipper risiko for fake, og du får 5 års reklamationsfrist. Prisene i Norge på elektronikk er ofte ikke så gale til tross. Og om i snakker toppmodeller hadde eg aldri ville tatt risikoen på feks mandagsprodukt eller fake for å ende opp med å kanskje spare noen lusne hundrelapper. En grisebillig android duger til du er hjemme igjen.