Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5761 1375068
Sitat av KarlsenK Vis innlegg
Det er to (av mange) ting jeg stusser på i boken hans..

1. Han snakker om flukt og overlevelses gear. Feilet planen om flukt? Har vanskelig for å tro at alt var så bra planlagt, så dro han til ei øy, uten egen båt osv for flukt. Virker som om det var meningen å bli tatt.

2. Han snakker om at å overgi seg ikke er et alternativ, men når politiet kom / ropte på han, overga han seg med en gang. Hvorfor? Hadde noe allerede gått galt?
Vis hele sitatet...
Mulig det. Jeg tenker at i og med at Jens skulle være på Utøya dagen etter at han muligens skulle ta han istede, men kom 1 dag for tidlig? Jeg mener, det hadde jo gitt mere mening å drepe en av lederne for landet enn randome kids på sommerleir?

Ikke vet jeg, kan være at noe helt annent gikk feil, og kan være at alt gikk etter planen og at planen fortsatt er i gang (selv om det ikke tyder på det i boka)
var ikke aprilspøk!
Harabo's Avatar
Sitat av bukaroonie Vis innlegg
oj oj oj..... linken til manifestet jeg posta fra SAforumet har tydeligvis blitt plukka opp av media fra hele verden på denne siden.
Vis hele sitatet...
Akkurat spredningen av det dokumentet er det freak som har fått for. Så enderlig kan freak få litt possitiv kritikk i media!

Godt jobba!
One of the good guys
2rs1's Avatar
q&a-biten hans virker jo litt loka. Mye skryting som ikke virker helt troverdig. Etter å ha sett denne boka skjønner godt at avhørene er "krevende".
Sitat av boka
A: Since I was 12 years old I was into the hip-hop movement. For several years I was one of the most notable “hip-hop’ers” from Oslo’s West side.
...
Around 1993 and 1994, at 15, I was the most active tagger (grafitti artist) in Oslo as several people in the old school hip-hop community can attest to.
...
We used to hang out with GSV crew, or B-Gjengen as they are popularly called today, a Muslim Pakistani gang, quite violent even back then. “Gang alliances” was a part of our everyday life at that point and assured that you avoided threats and harassment.
Vis hele sitatet...
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Sitat av heibanan Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Aner noen navnet hans?
Sitat av 2rs1 Vis innlegg
q&a-biten hans virker jo litt loka. Mye skryting som ikke virker helt troverdig. Etter å ha sett denne boka skjønner godt at avhørene er "krevende".
Vis hele sitatet...
det er sant, broren min er bestevennen hans, b-gjengen, graffitti, bol og weed (ctrl+f marius eller fabian)
Revidert datering:

Tuesday July 19 - Day 79:
... Pack and load gear during day,
Go to sleep at 22.00
Wednesday July 20 - Day 80:
06.30 - drive 1 Small, there 10.00 [COLOR="Red"]Utplassering av Doblo[/COLOR]
train back (11.00), there 14.00, taxi, there 14.30 [COLOR="Red"]Tog/taxi tilbake til gården[/COLOR]
drive 2. (there 17.00) [COLOR="Red"]Utplassering av AVIS-van[/COLOR]
Check area. [COLOR="Red"]Tja...[/COLOR]
Go to bed 18.30 [COLOR="Red"]Mest sannsynlig på Skøyen? Med van'en utenfor?[/COLOR]
Thursday July 21 - Day 81:
Wake up at 02.30. Start downloading movie at 02.30,
05.30 Eat + pack,
start seeding at 06.00. Done 08.30. [COLOR="Red"]Dette gjøres bak i bilen?[/COLOR]
Leave 08.30
Drive 1, ? [COLOR="Red"]Utplassering av Doblo på endelig sted?[/COLOR]
Back 09.30
Drive 2 ? [COLOR="Red"]Utplassering av van på endelig/semi-endelig sted?[/COLOR]
There 10.00 [COLOR="Red"]Hva/Hvor?[/COLOR]
Leave
There 10.45 [COLOR="Red"]Hva/Hvor?[/COLOR]
Friday July 22 - Day 82:
Initiate blasting sequenses at pre-determined sites. [COLOR="Red"]"sites"??[/COLOR]
Test dirt for gram of gold per kg. Have enough material for at least 20 blasts. [COLOR="Red"]Bærbare mini-bomber?[/COLOR]
Start capitalization of project as soon as I have results. [COLOR="Red"]Første bombe som han får til å gå av, iverksetter Utøya-operasjon?[/COLOR]
Time is running out, liquidity squeese inc.
Call/email all my investor contacts with
updated online prospectus/pdf.[COLOR="Red"] Forklarer headset-bruk på Utøya?[/COLOR]
Vis hele sitatet...
Dette gir igjen et stor hull fra torsdag ettermiddag til Initiating på fredag... hhmm
Sist endret av Jotun; 24. juli 2011 kl. 00:57.
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Sitat av QuePasa Vis innlegg
Mulig det. Jeg tenker at i og med at Jens skulle være på Utøya dagen etter at han muligens skulle ta han istede, men kom 1 dag for tidlig? Jeg mener, det hadde jo gitt mere mening å drepe en av lederne for landet enn randome kids på sommerleir?

Ikke vet jeg, kan være at noe helt annent gikk feil, og kan være at alt gikk etter planen og at planen fortsatt er i gang (selv om det ikke tyder på det i boka)
Vis hele sitatet...
Sannsynligvis bommet han ikke på datoen etter 9 års planlegging. Mulig han planla å møte Gro på veien, og ble forsinket? Kanskje bomben skulle sprenge tidligere?

Også mulig at han kom akkurat når han planla, fordi det ville være minimalt med vakthold og beredskap der når det ikke var høytstående politikere der.
Sitat av Simplicity Vis innlegg
Hehe, kjekkas.

Det virker ikke som om du forstår hvor jeg vil hen, til tross for at jeg har forklart detaljert.


********** <---- Ungdommene

----> *Anders

Søk opp mass executions om du ønsker på google.com og se noen filmer hvor det er et noenlunde likt scenario (Se hva som skjer med de som fortsetter å ligge der samt de som prøver å løpe unna. Med din "stikke av-plan" vil du i 99/100 tilfeller bli drept. ). Forskjellen er dog at der er det flere skyttere, av det vi vet var det bare en psykopat på Utøya, ergo, enda større grunn til å gå på skytteren (såfremt det var et noenlunde likt scenario jeg har med hjelp av * prøvd å få frem).
Vis hele sitatet...
Jeg forstår veldig godt, men plantegningen din blir bare ikke realistisk! Hvorfor skal jeg se slike filmer om lignende scenarioer når det ikke er første gangen Norge har vært i beredskap de siste 20 årene (dog i mitt tilfelle var det gul beredskap, ikke rød som her)? Trenger vel ikke å slå opp noen filmer når samme grunnleggende trening blir innøvd hver gang landet står i beredskap, enten om bombing/terrorangrep i bebygd (dvs. lukket, avgrenset) område (eks. SIBO) skjer enten innenriks (som i dette tilfelle) eller utenriks (som ved ambassade-bombing, balkan-krig, etc. eller angrep på fredsbevarende operasjoner, da FN)? Ikke aner jeg, men jeg er sikker på at i løpet av alle disse timene med nyhetssending som har vært i helga har sikkert minst en gang spørsmålet kommet opp om millitær bistand til politiet - tror du denne bistanden er basert på at politiets beredskapstropp har en grunntrening mens eksempelvis garden har en annen grunntrening? Jesus ...
Vet ikke om det har sammenheng, men kompis av meg via facebook chat nå:

DUDE
jeg fikk en fyr arrestert i dag
sa jeg det?
han hadde gunner

? lol

og ladet den med patroner
i aint shitting u

wat
Hvor?

jeg hadde akkurat komme til byn

Wtf
Fortell alt

så skulle jeg treffe agata med festplassen. så var hun sen. så så jeg en fyr sitte i et busskur, litt i svime. så hadde han en revolver i hendene, så mast han den på bakken mens han ladet revolver magasinet med patroner
så prøvde jeg å ringe politiet
kom ikke gjennom
spurtet bort på politistasjonen
og ja

wtf
Ble han tatt da?

¨ja
jeg så han ble pågrepet
står ingenting i avisene
tror kanskje det er fordi de ikke ville frigi noe info
Sitat av pyth0n Vis innlegg
det er sant, broren min er bestevennen hans, b-gjengen, graffitti, bol og weed (ctrl+f marius eller fabian)
Vis hele sitatet...

Hva sier din bror til dette?
Sitat av elinea Vis innlegg
Noen som har noe kjennskap til advokat Lippestad?

Lurer litt på hvorfor det var akkurat ham han ville ha. Hvis det er publisitet han først og fremst er ute etter i denne fasen, er jo det mange mere profilerte forsvarere han kunne valgt.. Lippestad er en dyktig advokat, men ikke en likedyktig "pressesekretær".

Er det noen grunn til å annta at han kan ha noen sammenfallende ideer med ABB? Eller er det utelukkende pga benjamin Hermannsensaken?
Vis hele sitatet...
Kanskje delen i boken som heter "3.71 Finding the right defence attorney/legal counsel for your trial" er en mulig forklaring?
Om valget av advokat:

3.71 Finding the right defence attorney/legal counsel for your trial

A Justiciar Knight must be prepared to actively search for a nationalistic oriented (patriotic) lawyer /legal counsel before his trial starts. DO NOT accept a random appointed public defender offered by the regime. Chances are too great that this individual will be either incompetent or not willing to work for you interests (which is to further the cause, and not provide the most optimal defence). The nationalistic orientated defence lawyer you are searching for should provide his services pro bono (free of charge as an investment in a good cause). If you managed to execute a relatively “spectacular” operation many so called “high profile” attorneys will contact you and offer their services discounted or for free. Understand that a large majority of these individuals will not be willing to cater for your demands but are only interested in the publicity surrounding the case. They are so called “legal prostitutes” who just wants their face on TV. Ignore these requests and continue your search for a patriotic oriented defence attorney who is willing to accept your three primary demands.

You will be restricted from doing effective research from jail so you may have to ask anyone you know on the outside to assist you in searching for this candidate. Very few patriotic defence attorneys will be willing to flag their political views publicly as it may have devastating effects on their career so finding a good candidate may prove to be a challenging task. On the bright side, a defence attorney flagging his views may actually benefit that individual as well as he will literally have a monopoly on that niche market in future related cases.

There are three primary tasks your defence attorney must be willing to assist you with:


Initial briefing of your defence attorney

The candidate must be explaining that this trial is not about you but about the future of Europe. Your participation in the trial is merely a formality and a Justiciar Knight expects no mercy/leniency whatsoever, as we offer no mercy/leniency to our enemies. The candidate must be informed that the purpose of your defence is not to ensure the lowest possible sentence but rather to further the cause of saving Europe from Marxism and the subsequent manifestations (Islamisation etc.) which is the cause of the PCCTS, Knights Templar).

This approach (as your defence attorney will point out) will guarantee that you will not be shown any leniency whatsoever.

The three primary tasks expected from your defence attorney


1. Willingness to facilitate you logistically
The candidate must be willing to order the components that make out the Justiciar Knight uniform for you and he/she must then compensate a tailor to assemble it. This task will take him several hours so he should be prepared to invest that time. He must understand that wearing our uniform during trial is an essential aspect of furthering our cause and he must be willing to facilitate you.


2. Willingness to facilitate you ideologically
The candidate must be willing to contribute to assist you to further the cause of the PCCTS, Knights Templar which is the cause to free all Europeans from cultural Marxist/multiculturalist tyranny. You must be allowed to defend yourself, at least allow you to read the opening/closing speech, unless you prefer him to read your statement for you. Obviously, the candidate isn’t required to support the methods of the PCCTS, Knights Templar (mass killings, terror etc.), but he must support the primary ideological principles and the legal defensive strategy presented.


3. Willingness to facilitate you to build a case against the regime
The candidate must be willing to contribute (facilitate you) to build the case against the regime (as the primary defensive strategy) based on the documentation presented in the compendium; 2083 – A European Declaration of Independence. Remember, this trial is (from our point of view), not against you but rather a trial against the regime. The climax of the trial will be after all arguments/documentation and accusations have been presented. You will then make a demand the unconditional surrender of the regime to the armed forces of the National Resistance Movement. After all, you are not only a Justiciar Knight for the PCCTS, Knights Templar but one of several commanders of the National Resistance Movement by default.


Finding a candidate that will be willing to assist you with the primary tasks will be difficult. However, it is essential that you try as hard as you possibly can to acquire the appropriate legal counsel. It will be absolutely necessary in order to provide you with a sufficient defence.
Vis hele sitatet...
Sitat av QuePasa Vis innlegg
Mulig det. Jeg tenker at i og med at Jens skulle være på Utøya dagen etter at han muligens skulle ta han istede, men kom 1 dag for tidlig? Jeg mener, det hadde jo gitt mere mening å drepe en av lederne for landet enn randome kids på sommerleir?

Ikke vet jeg, kan være at noe helt annent gikk feil, og kan være at alt gikk etter planen og at planen fortsatt er i gang (selv om det ikke tyder på det i boka)
Vis hele sitatet...
det står i boken(sitert tidligere i tråden) at man må ungå mål som er kraftig bevoktet,derav lot han jensemann være,alt er 100% gjennomtenkt
Sitat av SiegWarheit Vis innlegg
Vet ikke om det har sammenheng, men kompis av meg via facebook chat nå:

DUDE
jeg fikk en fyr arrestert i dag
sa jeg det?
han hadde gunner

? lol

og ladet den med patroner
i aint shitting u

wat
Hvor?

jeg hadde akkurat komme til byn

Wtf
Fortell alt

så skulle jeg treffe agata med festplassen. så var hun sen. så så jeg en fyr sitte i et busskur, litt i svime. så hadde han en revolver i hendene, så mast han den på bakken mens han ladet revolver magasinet med patroner
så prøvde jeg å ringe politiet
kom ikke gjennom
spurtet bort på politistasjonen
og ja

wtf
Ble han tatt da?

¨ja
jeg så han ble pågrepet
står ingenting i avisene
tror kanskje det er fordi de ikke ville frigi noe info
Vis hele sitatet...
og hvor troverdig er denne kompisen din?
Han planlegger å møte opp i "Templar"-uniform i retten:

The candidate must be willing to order the components that make out the Justiciar Knight
uniform for you and he/she must then compensate a tailor to assemble it. This task will
take him several hours so he should be prepared to invest that time. He must understand
that wearing our uniform during trial is an essential aspect of furthering our cause and he
must be willing to facilitate you.
Vis hele sitatet...
Kanskje retten bør tvinge ham til å komme i vanlige klær?
Det jeg sliter med å forstå er hvordan han overga seg så frivillig til politiet.

Let us be perfectly clear; if you are unwilling to martyr yourself for the cause, then the PCCTS, Knights Templar is not for you. On the other hand; if you are too eager to die, then you will lack the patience required to succeed. A balance between long term commitment, thorough planning and willingness to sacrifice is the central aspect of our military order.
Vis hele sitatet...
Må lette litt irritasjon i kveld også. Selv om det kanskje er litt på sidelinjen. Hvorfor fikk denne kødden velge advokat selv? Han burde obligatorisk fått en muslimsk advokat som første del av straffen. Ikke for at advokaten nødvendigvis gjør en dårligere jobb men fordi han jo ikke er spesielt glad i muslimer.
Sist endret av creavator; 24. juli 2011 kl. 01:02. Grunn: Glemte som vanlig alle setningene.
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
http://www.aftenposten.no/nyheter/ir...cle4181364.ece


Virker som en langvarig psykose...
Sitat av Jarne Vis innlegg
Det jeg sliter med å forstå er hvordan han overga seg så frivillig til politiet.
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikke? Han var åpenbart forberedt og villig til å dø, men det betyr ikke at han har lyst til å dø.
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Full realitetsbrist og omgjøring av det vedkommende opplever rundt seg.

Med psykopatiske trekk
Sitat av Jarne Vis innlegg
Det jeg sliter med å forstå er hvordan han overga seg så frivillig til politiet.
Vis hele sitatet...
Fordi hele greia er en PR-operasjon for å sette tankene hans på kartet, og dermed inspirere andre til å bli med på kampen hans mot kulturmarxistene og muslimene.

Alt er nøye planlagt. Videoen, boken, osv. Alt for å bygge opp haugevis av omtale, også av ideologien hans. Flere får høre om det, og da blir det flere mulige rekrutter.

Han ønsker å sette dagsorden.
Sitat av Jarne Vis innlegg
Det jeg sliter med å forstå er hvordan han overga seg så frivillig til politiet.
Vis hele sitatet...
Fordi han er en tvers igjennom, gjennomført pingle av en verdiløs samling av kjøtt og dritt.
Sitat av Harabo Vis innlegg
Akkurat spredningen av det dokumentet er det freak som har fått for. Så enderlig kan freak få litt possitiv kritikk i media!

Godt jobba!
Vis hele sitatet...

Du fikk med deg den biten hvor spreding av dokumentet er akkurat det ABB ønsker?
Delen hvor han beskriver hele gårsdagens aksjon som ett PR stunt for at folk skal lese nettopp dette dokumentet?
Sitat av Viktahr Vis innlegg
Du fikk med deg den biten hvor spreding av dokumentet er akkurat det ABB ønsker?
Delen hvor han beskriver hele gårsdagens aksjon som ett PR stunt for at folk skal lese nettopp dette dokumentet?
Vis hele sitatet...
Nemlig. "Dritbra jobba". Kreddddz.
Sitat av KarlsenK Vis innlegg
og hvor troverdig er denne kompisen din?
Vis hele sitatet...
100% titusentegn
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
Vis hele sitatet...

OBS sorry, IKKE psykose - iom at han fungerte så rasjonelt. Men da er han vel da psykopatisk? Me dont no :S
Sitat av Voreah Vis innlegg
Hvorfor ikke? Han var åpenbart forberedt og villig til å dø, men det betyr ikke at han har lyst til å dø.
Vis hele sitatet...
Han var ikke villig til å dø. Han kjøpte\lagde skuddsikre vester, leggbeskyttelse etc. Som nevnt flere ganger starter PR-kjøret nå. Om du leser og søker etter "Trial" så sier han:
7b. Your trial offers you a stage to the world
Vis hele sitatet...
Han har skrevet mange sider om rettsaken som kommer, som å velge forsvarer.
Jeg ser at kommentaren min kansje var litt på grensen i forhold til advokat A. Jeg har ingen holdepunkter for å annta at han har noe sammenfallende syn med abb. Lang dag!

Men jeg stusser fortsatt på valget av forsvarer. Abb virker så metodisk at det synes naturlig at han har gjort forarbeid og har en god begrunnelse for sitt valg.

Men ser at hans "generelle rettleder for valg av forsvarer" har mange hull. Han har tydligvis ikke fått med seg at i en straffesak vil hans forsvarer bli bekostet av det offentlig.

De oppgavene han ønsker å tilegne en forsvarer ligger etter mitt skjønn utenfor det han kan forvente. Han synes å ha et veldig amerikansk-preget syn på forsvarerrollen. Jeg vil ikke bli overrasket over et evt skifte av forsvarer før eller iløpet av hovedforhandlingen.
Sitat av Viktahr Vis innlegg
Du fikk med deg den biten hvor spreding av dokumentet er akkurat det ABB ønsker?
Delen hvor han beskriver hele gårsdagens aksjon som ett PR stunt for at folk skal lese nettopp dette dokumentet?
Vis hele sitatet...
Det hadde kommet fram før eller senere uansett.
Sitat av Jotun Vis innlegg
Revidert datering:



Dette gir igjen et stor hull fra torsdag ettermiddag til Initiating på fredag... hhmm
Vis hele sitatet...
Det er med andre ord 2 stk "there" som er vanskelig å gjøre rede for. Dette blir spekulasjoner, men kan det være snakk om 2 bomber som fortsatt står "there"? Også noe rart at media ikke fokuserer mer på dette. Antageligvis for å unngå panikk, og det er selvfølgelig fornuftig. Ville likevel vurdere å oppfordre til forsiktighet til dette er avklart. Uhyre spesiell og uhyggelig utvikling dette...
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Dere som sier "Kreds til nFF for å spre manifestet!", har dere tenkt over at det er nøyaktig det ABB vil at folk skal gjøre?
Gratis reklame for hans ideologi.
Sitat av Simplicity Vis innlegg
Han kommer til deg til slutt uansett, så hvordan du enn vrir og vender på det dør du hvis du bare står der. Prøver du å løpe og ikke har fått til noen samkjøringer med andre på "rekken" er du også død.

Prøver du å overmanne skytteren mens han fokuserer på å skyte en annen i rekken er overlevelses % den høyeste. Jeg har ihvertfall en slike tankegang, om jeg hadde gjennomført den når det først gjaldt vet jeg ikke, men jeg vet at det er den aller beste metoden om du ønsker å overleve i et slikt scenario jeg beskrev.
Vis hele sitatet...
Joda, sier meg enig. Vet bare ikke om jeg hadde gjort det om jeg var i situasjonen.

Husk på han gutten som spilte død, han overlevde. Eneste skumle med det er hvis han finner ut at flere spiller død, så begynner han å skyte på alle som ligger der.
Sitat av Jarne Vis innlegg
Det jeg sliter med å forstå er hvordan han overga seg så frivillig til politiet.
Vis hele sitatet...
Ser ut som han ville overleve
postet før i tråden. på nytt her:
"
7a. Apprehension

If you for some reason survive the operation you will be apprehended and arrested. This is the point where most heroic Knights would call it a day. However, this is not the case for a Justiciar Knight. Your arrest will mark the initiation of the propaganda phase."
Sist endret av birrho; 24. juli 2011 kl. 01:11.
Sitat av Up Vis innlegg
Dere som sier "Kreds til nFF for å spre manifestet!", har dere tenkt over at det er nøyaktig det ABB vil at folk skal gjøre?
Gratis reklame for hans ideologi.
Vis hele sitatet...
Samme til deg. Det hadde kommet fram før eller senere.
Mer om PR:

Your arrest will mark the initiation of the propaganda phase.
Vis hele sitatet...
In light of your newly acquired status as a living martyr for the cause, this newly
acquired influential position will allow you to significantly contribute to further
consolidation of either a national or pan-European Overseer organization or the
establishment of a national prison movement (preferably political).
Vis hele sitatet...
When we blow up a building full of category A and B traitors it is not only for the purpose
of killing. An important part of the operation is to force awareness of our movement and
our ideology. The ideology we represent is the product we want to sell to the European
peoples.
Vis hele sitatet...
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Sitat av Up Vis innlegg
Dere som sier "Kreds til nFF for å spre manifestet!", har dere tenkt over at det er nøyaktig det ABB vil at folk skal gjøre?
Gratis reklame for hans ideologi.
Vis hele sitatet...
Det hadde blitt spredd uansett!
Sitat av elinea Vis innlegg
Men ser at hans "generelle rettleder for valg av forsvarer" har mange hull. Han har tydligvis ikke fått med seg at i en straffesak vil hans forsvarer bli bekostet av det offentlig.
Vis hele sitatet...
Hva så? Han fikk velge sin egen forsvarer, fikk han ikke?

Sitat av Taurean Vis innlegg
Eneste skumle med det er hvis han finner ut at flere spiller død, så begynner han å skyte på alle som ligger der.
Vis hele sitatet...
Det var jo nettopp det han gjorde. Han gikk rundt og skjøt de som lå nede også.
One of the good guys
2rs1's Avatar
Sitat av pyth0n Vis innlegg
det er sant, broren min er bestevennen hans, b-gjengen, graffitti, bol og weed (ctrl+f marius eller fabian)
Vis hele sitatet...
"Your personal life and convictions" side 1378 og utover. Er alt det sant?
Tviler!
Sitat av esl Vis innlegg
Han var ikke villig til å dø. Han kjøpte\lagde skuddsikre vester, leggbeskyttelse etc. Som nevnt flere ganger starter PR-kjøret nå. Om du leser og søker etter "Trial" så sier han:
7b. Your trial offers you a stage to the world
Vis hele sitatet...
Han har skrevet mange sider om rettsaken som kommer, som å velge forsvarer.
Vis hele sitatet...
Spørsmålet er egentlig om det som står i manifestet er sant eller ikke. I manifestet skriver han som om rettsaken kommer til å skje, men han skriver også at han kommer til å dø. Lite sitat fra teksten hvor han skriver om sin kommende død:
I have reserved 2000 Euro from my operations budget which I intend to spend on a high quality model escort girl 1 week prior to execution of the mission. I will probably arrange that just before or after I attend my final martyrs mass in Frogner Church. It will contribute to ease my mind as I imagine I will get tense and very nervous. It is easier to face death if you know you are biologically, mentally and spiritually at ease.
Vis hele sitatet...
Jeg skjønner heller ikke denne helt, her forutsetter jeg altså at han er i Oslo Thursday og begynt endelig utplassering:
Leave 08.30 [COLOR="Red"] Drar fra Skøyen?[/COLOR]
Drive 1, [COLOR="Red"]Doblo?[/COLOR]
Back 09.30 [COLOR="Red"]Tilbake på Skøyen en time senere? Til fots? Trikk? Sjåfør?[/COLOR]
Drive 2 [COLOR="Red"]Halvtimes tur, van?[/COLOR]
There 10.00 [COLOR="Red"]Framme og gjør hva? Setter ikke fra seg bil, fordi;[/COLOR]
Leave [COLOR="Red"]Ny tur, fra samme sted[/COLOR]
There 10.45 [COLOR="Red"]Framme tre kvarter senere. Med hva?[/COLOR]
Vis hele sitatet...
Dette er såklart bare spekulasjoner, som forutsetter at han har fortsatt stålkontroll på oppdateringer, som han ellers gir inntrykk av. Han sier dog at det kan bli færre updates siste tiden...
Sist endret av Jotun; 24. juli 2011 kl. 01:18.
Monday May 30 - Day 29: Completed the third 600kg bag. I could hardly move my fingers and I was certain that I had damaged them permanently. I decided to limit the process to three bags as the work required to process 5 bags (3000kg) would simply be too exhausting for one person...
Vis hele sitatet...
Han planla egentlig fem 600kg bomber
train back (11.00), there 14.00, taxi, there 14.30
Vis hele sitatet...
Fra hvor? Er ikke Oslo S stengt i sommer? Er det ikke forbi Lillehammer han må her?
Sist endret av Jotun; 24. juli 2011 kl. 01:17.
Sitat av Kyrios Vis innlegg
Spørsmålet er egentlig om det som står i manifestet er sant eller ikke. I manifestet skriver han som om rettsaken kommer til å skje, men han skriver også at han kommer til å dø. Lite sitat fra teksten hvor han skriver om sin kommende død:
Vis hele sitatet...
Der står det ikke at han planlegger å dø. Det står at han risikerer å dø. Han beregnet at det var stor sannsynlighet for at han ville dø, men han ønsket å leve.
Hvilket program åpner jeg boken i? Har prøvd både word og adobe reader?
Sitat av Simplicity Vis innlegg
Hvilket program åpner jeg boken i? Har prøvd både word og adobe reader?
Vis hele sitatet...
Pages '08
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Sitat av ballestank Vis innlegg
Samme til deg. Det hadde kommet fram før eller senere.
Vis hele sitatet...
Sitat av Alfemann Vis innlegg
Det hadde blitt spredd uansett!
Vis hele sitatet...
Ja selvfølgelig, men hvorfor blir det spredt? Fordi folk tenker at det blir spredt uansett, og sprer det.

Er bare det når jeg ser folk propse det, så virker det ikke som om de har tenkt over greia.
Jeg prøver ikke hindre folk i å spre det, da det er umulig
Vet ikke om dette har kommet ut enda, men har fra veldig pålitelige kilder at Anders Beivik holdes på Majorstua.
Sitat av ribtin Vis innlegg
Vet ikke om dette har kommet ut enda, men har fra veldig pålitelige kilder at Anders Beivik holdes på Majorstua.
Vis hele sitatet...
Bare å aksjonere da.

http://www.youtube.com/watch?v=z5rRZdiu1UE&ob=av2e
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Pages '08
Vis hele sitatet...
Dette sa meg ingenting, men fikset og skrudde på litt innstillinger nu så ordnet det seg.
Informasjon om denne tråden: Vi har valgt å kjøre en mer passiv modereringsstil når det gjelder denne hendelsen, men nå begynner ting å gå litt over styr. Vi varsler at denne tråden kommer til å bli stengt om en dag eller to ettersom den har syltet ned i "chatting" og et evig sammensurium av ulike emner. Dere som har emner dere fortsatt ønsker å diskutere som er relatert til dette kan lage dere en egen tråd som er litt mer avgrenset til ett emne.

"Internett-detektiver": Vær snill å tenk dere om et par ganger før dere legger ut informasjon om mennesker som dere "tror" kan ha noe med denne saken å gjøre. Tro kan dere gjøre i kirken, som de sier. Dere hadde ikke likt det hvis andre la ut deres navn og på syltynnt grunnlag insinuerte at dere hadde noe med denne saken å gjøre...
Tråden er nå stengt. Dette er på ingen måte for å stoppe diskusjon om emnet eller å bedrive sensur, men for å føre til en ryddigere og mer strukturert debatt. Dere som ønsker å diskutere videre kan lage nye tråder som er mer avgrenset til et konkret emne per tråd.