Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5761 1372575
Sitat av bullshizz Vis innlegg
Det ville vært reinspikka fascisme.
Vis hele sitatet...
Akkurat det jeg mener. Norge gjør faen ikke en dritt, enten fordi det er umoralsk, i strid med grunnloven, regler som strider med regler andre land har, fordi folk blir hengt når dem ankommer hjemlandet, politisk ukorrekt, fordi det er fascistisk eller rasistisk, prinsipper og dritt og møkk.

Bare vent, hvis disse gjerningspersonene blir tatt i live, så soner dem her. Man kan jo faen ikke sende dem hjem pga regler, moral og annet dritt. Hadde jeg ledet landet, skulle dem ha blitt pint ihjæl resten av sitt liv, ute offentlig, i kongeriket Norge, i hovedstaden Oslo. Dem skulle fått rottedritt til lønsj, og kloakken som drikke. Skarpe nåler skulle vært skrapa nedover øyeeplet og på kukkhuet. Helt til dem dør.


Så får folk si at jeg er like ille som terroristene, med en slik tankegang. Piss meg isåfall i øret, godtroende jævla sopphuer!
Er dette en forvarsel? Men hvorfor polsk?

Wybuch w Oslo - Explosion in Oslo - 22.07.2011

"Ok, dette er seriøst. Jeg var personen som tipset VG om denne videoen. Videoen er nå blitt privat. Jeg er ikke sikker på om jeg har lov til å nevne navn til original opplaster, da VG har valgt å utelukke dette navnet. Jeg skrev til VG at den originale videoen, men tittelen ''Wybuch w Oslo - Explosion in Oslo - 22.07.2011'' var lastet opp 5 dager før eksplosjonen, og at aktiviteten til brukeren var en dag gammel, som jeg tror kan bety at han ikke kan ha endret navnet rett etter det skjedde."

-DaStedr
Sitat av Damio Vis innlegg
Er dette en forvarsel? Men hvorfor polsk?

Wybuch w Oslo - Explosion in Oslo - 22.07.2011

"Ok, dette er seriøst. Jeg var personen som tipset VG om denne videoen. Videoen er nå blitt privat. Jeg er ikke sikker på om jeg har lov til å nevne navn til original opplaster, da VG har valgt å utelukke dette navnet. Jeg skrev til VG at den originale videoen, men tittelen ''Wybuch w Oslo - Explosion in Oslo - 22.07.2011'' var lastet opp 5 dager før eksplosjonen, og at aktiviteten til brukeren var en dag gammel, som jeg tror kan bety at han ikke kan ha endret navnet rett etter det skjedde."

-DaStedr
Vis hele sitatet...
den er debunka allerede. se et par sider tilbake.
Sitat av drittunge Vis innlegg
Det er vel ikke akkurat en overraskelse at det er et terrorangrep i Norge, jeg er egentlig overrasket over at det har gått såpass lang tid før noe skjedde og at færre har blitt drept.

Heldigvis har jo datalagringsdirektivet (DLD) fungert akkurat som det skulle og avverget et terrorangrep. Oh wait...
Vis hele sitatet...
FY FAEN, jeg gleder meg til å høre politikerne snakke om DLD!! Det er ikke verdt en dritt, bare til for å overvåke Ola Normann
Dette er skikkelig ille.... skikkelig ille.
Sitat av IpN Vis innlegg
Fransk? Link
Vis hele sitatet...
Haha, nvm. Mora mi som leste feil. Hun leste "Falsk politimann" som "fransk politimann"
AndreasS Photography
MrNorUe's Avatar
Sitat av Damio Vis innlegg
Er dette en forvarsel? Men hvorfor polsk?

Wybuch w Oslo - Explosion in Oslo - 22.07.2011

"Ok, dette er seriøst. Jeg var personen som tipset VG om denne videoen. Videoen er nå blitt privat. Jeg er ikke sikker på om jeg har lov til å nevne navn til original opplaster, da VG har valgt å utelukke dette navnet. Jeg skrev til VG at den originale videoen, men tittelen ''Wybuch w Oslo - Explosion in Oslo - 22.07.2011'' var lastet opp 5 dager før eksplosjonen, og at aktiviteten til brukeren var en dag gammel, som jeg tror kan bety at han ikke kan ha endret navnet rett etter det skjedde."

-DaStedr
Vis hele sitatet...
Er vel linker til den opprinnelige tidligere i denne tråden. Mye å bla tilbake i for å finne men...
Longboarder
zitare's Avatar
Sju døde og to hardt skadd av terrorbomba (db.no)
7 er drept, ifølge BBC
Longboarder
zitare's Avatar
Sitat av Destroyer Vis innlegg
FY FAEN, jeg gleder meg til å høre politikerne snakke om DLD!! Det er ikke verdt en dritt, bare til for å overvåke Ola Normann
Vis hele sitatet...
Dld er jo ikke innført enda. Kanskje greit og ha fakta på bordet før du latterlig gjør andre
Sist endret av zitare; 22. juli 2011 kl. 19:37.
7 døde... Ikke bra, veldig veldig trist!
Sitat av foxxravin Vis innlegg
7 døde... Ikke bra, veldig veldig trist!
Vis hele sitatet...
Garantert fler.
7 døde på utøya, insane.
Longboarder
zitare's Avatar
7 døde på utøya også! kilde: tv2
Sitat av r0bin Vis innlegg
Hvis vi snakker om flere bilbomber som gikk av samtidig så snakker vi om et godt planlagt angrep. Hvis så, så har noen hos pst ikke gjort jobben sin
Vis hele sitatet...
Ikke nødvendigvis. Holder med to pers.
Garantert flere... Han hadde maskinpistol i et tett befolket område med mål om å drepe som mange som mulig. Han kan da umulig klare å bare ta livet av 7?
7 drept av bombene, eller 7 drept på Utøya? Eller begge?
Hvor mange døde på Utøya? Noen sier 4, noen sier null.
Longboarder
zitare's Avatar
Sitat av Dimergon Vis innlegg
7 drept av bombene, eller 7 drept på Utøya? Eller begge?
Vis hele sitatet...
Sier at det er 7 til sammen nå. av både bomben og skytingen. kilde: tv2
Sist endret av zitare; 22. juli 2011 kl. 19:43.
Why so serious?
Sitat av RubiksRune Vis innlegg
"skytteren på utøya skal være tatt, og han skal ha advart om to angrep til i løpet av kvelden!"
twitter
Vis hele sitatet...
De to andre bombene politiet snakket om??? :O
TV2

Er mulig politiet mente 7 døde tilsammen i Oslo og på Utøya
Sitat av IpN Vis innlegg
Hvor mange døde på Utøya? Noen sier 4, noen sier null.
Vis hele sitatet...
Minst syv.
Sitat av IpN Vis innlegg
Hvor mange døde på Utøya? Noen sier 4, noen sier null.
Vis hele sitatet...
De sa sju på nyhetene
Sitat av ballestank Vis innlegg
Skudd avfyrt mellom asker og bærum.

Kilde: Facebook
Vis hele sitatet...
Løsere rykter får du ikke... Med det som har skjedd nå, så ville jeg ikke blitt overrasket :-p
Sitat av pedagogen Vis innlegg
Der kan dere se. Ikke vær for kjapp med å dømme.
Vis hele sitatet...
Ikke vær for kjapp med å døm, en mann/kvinne med nordisk utseende kan jo ikke være muslim.

Men then again, jeg sier ikke at det er muslimer eller utlendinger generelt som har gjort noe.
Sitat av aleksstaner Vis innlegg
utilregnelig i gjerningsøyeblikket er nok heller trolig.
Ingen tilregnelig person kan gjøre noe sånt.
Vis hele sitatet...
21 års forvaring er en forsvarlig påstand, det er så godt som livstid, han vil ikke bestå noen som helst test til å komme ut igjen.
Sist endret av Dagdriver; 22. juli 2011 kl. 19:45.
Tror jeg hørte et smell et sted unna her . Bor ved sandvika i Bærum.
Sitat av krokkert Vis innlegg
Løsere rykter får du ikke... Med det som har skjedd nå, så ville jeg ikke blitt overrasket :-p
Vis hele sitatet...
Derfor jeg tenkte det var lurt å ha med verdens mest seriøse kilde.

Ville ikke vært overasket nei
7 personer bekreftet døde etter bomben.
- Nrk1
Sitat av Fusjon Vis innlegg
Tror jeg hørte et smell et sted unna her . Bor ved sandvika i Bærum.
Vis hele sitatet...
Si fra om du finner ut noe mer om det her
7 døde i regjering kvartalet
Antall døde på Utøya er ikke bekreftet ennå!
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Hadde du hatt en bolle med drops stående på bordet og du viste at noen av dropsene var giftige. Hadde du spist og satset på at du ikke spiste noen av dem giftige eller hadde du kaster helle bollen?
Vis hele sitatet...
Hvis du sammenligner mennesker med drops så har du et problem.

Det kan være den hviteste mann fra Kautokeino som ikke fikk ha reinen sin der han ville som har sprengt av den bomba.
Sitat av KevinNice Vis innlegg
7 personer bekreftet døde etter bomben.
- Nrk1
Vis hele sitatet...
De sa først at de ikke viste hvor mange som lå død i bygget så de har ikke riktig antall enda! Det de meldte var at det er 7 døde på utøya
7 døde og 2 hardt skadd sa de på tv2 nå. tall fra utøya er ikke bekreftet enda
FY F#%.. det er helt sykt her..
Kan ikke folk oppdatere siden før de kommer med info. Ganske irriterende at 10 personer sier det samme på flere sider... Det gjør lesingen vanskelig.
Musikkprodusent
Affe's Avatar
Donor
TV2 surra og har retta på det nå. utøya ubekrefta og bomb(a)ene) 7
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Hører bare fra speaker'n på Dagsrevyen som spørr RødeKors-sjefen::

--""Bombe i Oslo og *UTØYA*???"" Med det uttrykket... Har aldri sett det på noen i NRK!

_____

Hva kan være sammenhengen, hvem står bak??
Sitat av Fusjon Vis innlegg
Tror jeg hørte et smell et sted unna her . Bor ved sandvika i Bærum.
Vis hele sitatet...
Ikke la frykten bre over oss nå da. Og spre frykt ved slike påstander på den måten er bare meningsløst.
Longboarder
zitare's Avatar
Politiet mener det er en sammenheng mellom terrorangrepet i Oslo og skytingen på Utøya. (DB.no)
Sitat av plipp Vis innlegg
De sa først at de ikke viste hvor mange som lå død i bygget så de har ikke riktig antall enda! Det de meldte var at det er 7 døde på utøya
Vis hele sitatet...
Det er omvendt.
7 personer er bekreftet døde etter eksplosjonen, men antall døde på utøya er ikke bekreftet
Var iallefall det jeg fikk med meg.
Sist endret av KevinNice; 22. juli 2011 kl. 19:52.
politiet mistenker eksplosiver på utøya
kilde vg.no


Har de ikke evakuert den enda???
Sitat av zitare Vis innlegg
Politiet mener det er en sammenheng mellom terrorangrepet i Oslo og skytingen på Utøya. (DB.no)
Vis hele sitatet...
No shit sherlock. Ganske åpenbart.
Sitat av echofish Vis innlegg
Vis hele sitatet...
GOOGLE TRANSLATE:


Lovet være Allah Nasser slaver kombinert og ydmykende folk skulke og kufr ledsagere, bønn og fred på vår profet Muhammed, Seal av profetene, hans familie og ledsagere og etter
Den Allmektige sa: (da kjempe for Gud, men ikke koster deg selv og vekke de troende kan være at Allah holder dem som ikke tror, ​​og Allah er kraftigere og straff) [kvinner: 84]
Her har nådd de landene i Europa er en annen melding fra militante og ytterligere bevis på landene i Europa som de Mujahideen ikke vil stå passivt og se mot deres krig mot islam og muslimer.
I dag har vært rettet mot at Norge skal være en lærepenge, og en lærepenge for resten av Europa har allerede truet oss siden invasjonen av Stockholm flere operasjoner har bedt europeiske land til å trekke sine styrker fra landet i Afghanistan og stoppe sin krig mot islam og muslimer, og vi gjentar vår advarselen igjen til landene i Europa og fortelle dem gjennomført kravene fra mujahideen, det du ser er bare begynnelsen og neste mer.
Årsakene til målretting av Norge er det mange av de viktigste av deres deltakelse i okkupasjonen av Afghanistan og misbruk av vår profet Muhammad (fred være med ham).
Prise Gud som gjorde slaver til den kombinerte .. og be til Gud for å redde våre brødre og våre krigere overalt.
Ære og prise Gud Jeg bærer vitnesbyrd om at ingen gud, men du Astgrk og jeg angrer til deg.

Abu Suleiman Al-Nasser
Sitat av drittunge Vis innlegg
Norge har jo sluppet over 500 bomber i Libya, og sikkert det tidoble i Afghanistan. Hvis man ser på det på den måten, så er det egentlig de som burde ta igjen på Norge. Norge slipper 500 bomber i Libya = helt greit. Oslo blir rammet av én bombe som kanskje kan være en aksjon fra Libya = "vi må ta igjen med samme mynt" og sprenge både Afghanistan og Libya til helvete? Norge har vel egentlig fortjent dette, uansett hvor ille det er for de som har blitt rammet av det.
Vis hele sitatet...
Ser logikken i det du sier. Selv om å si at Norge egentlig har "fortjent" dette er vel å ta litt i? (vet at jeg sikkert provoka kommentaren litt med tanke på at det jeg spekulerte i selv var en smule ignorant). Men si meg en ting, du er ikke tilfeldigvis muslim?? /trollface.

Ikke at det er tiden for å spøke nå, så varme tanker til alle pårørte.
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
Hva kan være sammenhengen, hvem står bak??
Vis hele sitatet...

En som ikke liker politikken til AP selvfølgelig. Antageligvis, en som ikke liker INTEGRERINGSpolitikken til AP.

Altså mest sannsynlig en etnisk norsk.
Sist endret av Kunitsyn; 22. juli 2011 kl. 19:54.
Ifølge media så er det en mann med LYS hud som har skutt på Utøya. Slutt med den tåpelige rasismen.
Sitat av NotToSmart Vis innlegg
Enn kan ta prøver på dropsene for å plukke ut de giftige, dette kan en faktisk gjøre med mennesker også. Det er langt bedre å sende ut et par ''giftige'' folk en å sende ut alle som ikke ser nordiske ut.
Vis hele sitatet...

Ta f.eks blodprøve av folk for å se om de er "slemme" da el? :P
Informasjon om denne tråden: Vi har valgt å kjøre en mer passiv modereringsstil når det gjelder denne hendelsen, men nå begynner ting å gå litt over styr. Vi varsler at denne tråden kommer til å bli stengt om en dag eller to ettersom den har syltet ned i "chatting" og et evig sammensurium av ulike emner. Dere som har emner dere fortsatt ønsker å diskutere som er relatert til dette kan lage dere en egen tråd som er litt mer avgrenset til ett emne.

"Internett-detektiver": Vær snill å tenk dere om et par ganger før dere legger ut informasjon om mennesker som dere "tror" kan ha noe med denne saken å gjøre. Tro kan dere gjøre i kirken, som de sier. Dere hadde ikke likt det hvis andre la ut deres navn og på syltynnt grunnlag insinuerte at dere hadde noe med denne saken å gjøre...
Tråden er nå stengt. Dette er på ingen måte for å stoppe diskusjon om emnet eller å bedrive sensur, men for å føre til en ryddigere og mer strukturert debatt. Dere som ønsker å diskutere videre kan lage nye tråder som er mer avgrenset til et konkret emne per tråd.