Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 815
The Rhymenocerous
polle's Avatar
ww.avvikerne.jaha.dk
Vi som driver denne sida lurte bare på om det er noen som har lyst til å hjelpe oss med å få litt reportasjer, artikler etc. fra rundt om i norge.
Dvs at vi lurer på om det er noen som har lyst tilå skrive noen for oss. Grunnen til at vi lurer på dette er fordi vi er veldig sentert om Levanger og Nord-trøndelag selv, og det hadde vært kjempe om vi hadde klart å fått noen kontakter ol nede på sørlandet og kanskje oppe i nord.
Om det trengs mere informasjon så pm meg eller se på sida, da får du kanskje dannet deg ett bilde om hva sida handler om.

polle.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
hva har dette med warez å gjøre?
The Rhymenocerous
polle's Avatar
Trådstarter
når du sier det så lurerfaktisk jeg også på det, jeg så bare etterspørsel og small den inn der.
dette har slettes ingenting med warez å gjøre....
Better than thou.
Jeg er med hvis det er sånn at jeg liksom bare kan skrive om hva faen jeg vil. Alt og ingenting liksom.. Om hvor forbanna lei jeg er av bussen f.eks..?
The Rhymenocerous
polle's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Carlo
Jeg er med hvis det er sånn at jeg liksom bare kan skrive om hva faen jeg vil. Alt og ingenting liksom.. Om hvor forbanna lei jeg er av bussen f.eks..?
Vis hele sitatet...
jepp, om hva du vil
The Rhymenocerous
polle's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Qee
jeg er interressert i å være med å skrive. hva kreves av en forfatter,artikel?
Vis hele sitatet...
Rimelig lite egentlig, de eneste kravene jeg kan komme på er at rettskrivningen er sånn någen lunde okei, og at det er en tanke bak artiklen, men den tanken trenger ikke være stor..
Øy!
Dette høres interessant ut, får jeg være med?

Bor i finnmark, kan skrive massevis av rart om samer og reinsdyr dagen lang!

Men da må jeg få bruke skikkelig dialekt...

"Æ sei nu bare det, nu va fan han Bongo på nærvarehanjeln å kjøpte sæ nåkka skikkeli fine 'vånderbæuma' å ha på rein sin!"
Om det er okei så er det vell ingen umulighet at jeg også donerer en artikel i ny og ne...
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Jeg kan vel alltids spamz0re litt om geniale Eide, Molde nyheter og omegn når jeg kjeder meg da
The Rhymenocerous
polle's Avatar
Trådstarter
bare send meg artiklene i mail, eller snakk med meg på irc , så får vi se hva vi fikser
Jeg melder herved min interresse, og skal i nærliggende framtid besøke siden deres. Om det passer seg slik, vil jeg ikke eliminere sannsynligheten for at jeg sender deg en mail eller to.