Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2338
okei , da legger vi vekk datasnakker :P
Jeg har tenkt å kjøpe en 125 og skal ta lappen i år , har ikke så mye erfaring med moped o.l , og vet derfor ikke helt hva jeg skal kjøpe . nsr, aprillia .. hmmz .. tenker mye .. noen tips???
Aprillia eller ducati (hvis du får den i 125 ccm.) Kjenner en med aprillia ettellerannet, det er døds kul
MÅ bli en rusten Yamaha TZR125 -88 model

http://koti.mbnet.fi/kjallman/tzr125.jpg
Racing: Aprilla 125 RS og Honda NSR
Custom: Yamaha Dragstar og Virago
McBørsen
Sist endret av Xylotion; 15. januar 2002 kl. 16:47.
Jeg vil ikke anbefale deg å kjøpe en aprillia rs 125, de har ganske dårlig kvalitet, men den er kjempe gøy å kjøre. Hvis du er ute etter en racing sykkel vil jeg anbefale Honda NSR, den er veldig lettkjørt og drar greit også på lavt turtall. Hvis du har mye penger og liker og kjøre fort på landeveier er også Cagiva Mito et godt alternativ. Jeg har ikke kjørt den selv dessverre, men jeg har hørt at den sparker bra etter 6000 omdreininger.
Yamaha Virago er bare sweeth... Masse krom, V motor. Mye kulere en Rebel...
*vrom,vrom* Broren min hadde en, men jeg har desverre ikke råd . Du ruler gata med en slik.
Honda NSR!!! Det Ruuuler!
ja, hadde kjøpt honda NSR...
Eller du kan kjøpe deg en Motorhispania Furia, og trimme den til de grader, slik at akselerasjonen blir omtrent like bra som en 125mc cross!!! Toppfart, ca 120!
Men det er jo en moped, vanlig 50mc.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
2000 Honda VT Shadow (Custom sykkel)
Opprinnelig postet av Zar0niX
Eller du kan kjøpe deg en Motorhispania Furia, og trimme den til de grader, slik at akselerasjonen blir omtrent like bra som en 125mc cross!!!.......
Vis hele sitatet...
Da skal jeg si deg at motoren ikke lever lenge.
Er det bare jeg som syntes bakoverlent sykkel er grisestygt?
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Opprinnelig postet av Zar0niX
Eller du kan kjøpe deg en Motorhispania Furia, og trimme den til de grader, slik at akselerasjonen blir omtrent like bra som en 125mc cross!!! Toppfart, ca 120!
Men det er jo en moped, vanlig 50mc.
Vis hele sitatet...
Trimme den slik at akksen kan sammenlignes med en 125 ccm cross, ehhh nei. Litt vanskelig det kanskje. Ingen moped kan sammenlignes med min Suzuki 125 ccm RM

TipeX: jeg haaaater slike sykler.
KTM sier jeg bare...
Aprilia RS125 helt klart. Skal selv kjøpe om 10-11 måneder om jeg får meg sommerjobb.
hmmz , vil for en eller annen grunn ikke ha chopper ,, eller ,, hmmz , sliter fælt med å bestemme meg , MEn Touring det skal jeg ikke ha , bom basta
Dags att bli lit slem...

Lite priser i Sverige på 125 ccm ......

Suzuki RG125 -91: 10.900 SEK -> 9294.79 NOK
Yamaha yz 125 -00: 28000 SEK -> 23876.52 NOK
Cagiva Mito 125 -99: 36000 SEK -> 30700 NOK

Kan finne en Suzuki RD125 -84 för kun 3400 SEK....

Jeg skulle gå för en Cagiva den er drittfin...
http://w3.anderstorpsss.nu/cagiva/

Siden det er 15 år siden jeg var intressert av 125 ccm så har det troligen hänt en del....

/Zappa - Kjöre Honda Transalp...
Jeg har en honda nsr 125ccm, den har effektpotte og går sykt bra, 0-100 på 6 sekunder tror jeg det var, toppfart 165km\t....drar bra på lavt turtall og er veldig lettkjørt jævli bra til å være en 125ccm. Skal selge den, msg meg viss du er interessert. registrer ny i 2001....
Cagiva Mito'n var jo nice. Men ikke lett å få tak i tror jeg. Finner den ikke nonsteds
Honda MT5 med Polini trimsett, større forgasser, effektpotter, heisesett og powerfilter
Ville helt klart kjøpt en Honda NSR som racing, men vist det er custom du vil ha ville jeg kjøpt en Yamaha Virago...
Ville ikke ha kjøpt Aprillia tror jeg...
Kan aldri tenke meg at kvaliteten er den samme der som på Honda og Yamaha... Dessuten er det sikkert mye dyrere med deler... Og du må vell sikkert bytte deler oftere på en Aprillia og...
Men Honda NSR er favoritten.. Skammrå sykler....