Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 1812
Sjekk denne: (Og SE helt til du ser noe, se mot inngangen til det rommet, og bare SE på den, kan ta cirka 40 sekunder):

http://www.mtaonline.net/~brownson/images/way-board.gif

Bare stirr mot inngangen skikkelig intest, og ikke "gi" deg.
Fy Faen...

jeg ble skremt!
O_o

Syns ikke den var spess skremmende jeg (om ikke den skal være fra virkeligheten seff), men Beistet over her stokk litt
Better than thou.
Så den igår. Syntes bare den var utrolig tåpelig. Ble ikke skremt eller noe i det hele tatt. Ble bare skikkelig skuffa, for alle sa det var så gøy.
retningspels
AnaMorph0s|s's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Carlo
Så den igår. Syntes bare den var utrolig tåpelig. Ble ikke skremt eller noe i det hele tatt. Ble bare skikkelig skuffa, for alle sa det var så gøy.
Vis hele sitatet...
Hehe, omtrendt samtlige som fikk den tilsendt skvatt. Dere må være et par harde sjeler.

Hoho. Navn er sensurert i henhold til norsk lov paragraf 56, "offentlig uthenging av privatpersoner":

xxx: (1:57 AM) jævel
AnaMorph0sIs: (1:57 AM) skvatt du? =)
xxx: (1:58 AM) JA! Har røyka! og det der var jævlig skummelt!
AnaMorph0sIs: (1:58 AM) oi, sorry =(
xxx: (1:58 AM) Holdte på å dæve!
xxx: (1:59 AM) Sjukt ass... hva var det a?
AnaMorph0sIs: (1:59 AM) en dame som OBE'a seg selv
AnaMorph0sIs: (1:59 AM) filma det med webcam
xxx: (2:00 AM) jævlig sjukt
AnaMorph0sIs: (2:00 AM) ja, helt vilt as, vi må teste det en gang
xxx: (2:01 AM) skvetter man om man vet at det kommer?
AnaMorph0sIs: (2:01 AM) nei, egentlig ikke
xxx: (2:01 AM) Er det bevist at det er ekte?
AnaMorph0sIs: (2:01 AM) ja
xxx: (2:01 AM) hvordan?
AnaMorph0sIs: (2:02 AM) Du ser det jo for faen. Det er jo ikke hver dag man filmer flyvende damer gjennom rom.


En annen kar lagde en ny versjon av den. Ikke helt samme effekten, ettersom "objektet" ikke kommer flyvende mot deg:

http://home.no.net/skenzy/way-board2.gif
Sist endret av AnaMorph0s|s; 13. januar 2002 kl. 02:07.
uff, jeg trodde det skulle komme noe "jesus-på-veggen-illusjon" ellerno slikt, men ..uff..nei...skvatt skikkelig der ja
Haha! Der var jeg skremt

Jeg satt helt opp til skjermen for å se hva det var der når hun plutselig kom. Jeg tror jeg til og med hoppa litt i stolen.

Jeg trodde det bare var ett bilde, huska ikke at gif kunne være animasjoner
jeg ble sinnsykt skremt.
helt sykt.

men det er jo liksom ikke noe pes å lage noe slikt ettersom det er en ani-gif
Better than thou.
Helt særiøst, ble dere skremt? Det er noe som flyr fremover i bildet.. Er jo helt latterlig..
Det var noe av det lameste jeg noengang har sett. hu fløy jo dritttreigt framover. wooosssss.
hvis du syntes den fløy sakte framover er det bare fordi du har treig pc...
skvatt no jævlig jeg... pew!
FY FITTE sitter hær med hjertet i halsen å lurer på om jeg gidder ut å ta meg en røyk
Better than thou.
Opprinnelig postet av elpida
Det var noe av det lameste jeg noengang har sett.
Vis hele sitatet...
Ikkesant.
Det var vel ingenting! Jeg er ikke redd for noe!
Jeg kommer her og forventer et eller annet bra, men det der var seriøst latterlig.
Jeg ble utolmodig av å stirre på inngangen slik at jeg begynte å studere andre ting på bildet.
Dette gjorde faktisk ting enda mer skremmende, fikk et godt sjokk.
må nok være enig i at den var litt lame.. så den også her om dagen, var ikke så *wOw* lixom... men damn, jeg skvatt! satt helt inntil, og plutselig så... Damn!
he he skvatt litt første gangen, men hu dama som kom smila å greier
trodde jeg skulle dø...
Syntes det var en liten morro sak det!
Må innrømme at jeg ble ganske så skremt første gangen jeg så det! Trodde det bare var et helt vanlig bilde først
ok siden det var en del som ble skremt her, har jeg nå laget en litt snillere versjon

http://lord.viettre.net/evil.gif
den første var ikke skremmende. Orka ikke se den andre
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
kan noen her fortelle meg HVA det skal forestille??Det gikk så fort..
Greit nok jeg skvatt, men HVA er det?? er det ei dame som har filma seg selv i hvite klær eller noe??
Totto
en dame i hvite klær, en smule blek, som 'svever' gjennom rommet eller.no...
FAEN, jeg har aldri svetti så mye før... Jeg satt helt innpå sjermen så plutslig fløyjeg bakover av forskrekkelse!!!
L2010 sin versjon var mye skumlere enn den andre faktisk
skjønner ikke dere som ikke skvatt av den ;p
Syns ikke det var noe skremmende i det hele tatt jeg. Før jeg åpna den hadde jeg lest replyene, og grudde meg nesten
Opprinnelig postet av XeQtR
Syns ikke det var noe skremmende i det hele tatt jeg. Før jeg åpna den hadde jeg lest replyene, og grudde meg nesten
Vis hele sitatet...
Det kan jo ha noe med at du var forberedt på det når du hadde lest replyene. Jeg visste ikke at det var en animasjon, jeg troode bare at det var et helt vanlig bilde. Gjett om jeg ble skremt!
Opprinnelig postet av Skulleye


Det kan jo ha noe med at du var forberedt på det når du hadde lest replyene. Jeg visste ikke at det var en animasjon, jeg troode bare at det var et helt vanlig bilde. Gjett om jeg ble skremt!
Vis hele sitatet...
Var ikke noe spess med kommentarer og jeg visste ikke om det var animasjon eller ikke. Jeg stirra bare på å døra også kom det en dame flygende ut også tenkte jeg "er den ferdig eller?"