Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 942
faen asså, nå begynner det å bli litt treige emner her...data data og atter data. dritkjedelig ass....kan ikke noen av dere talentfulle, vakre, morsomme menneskene der ute finne på noe gøy å snakke om, slik at fantasiløse skapninger som meg kan ha det litt gøy en gang iblandt?
Sist endret av Painkiller; 14. januar 2002 kl. 13:41.
sjekk ut sangene mine
det er morro.. det er sånn men blir etter å ha vært inne i 4 dager pga. sykdom!

http://board.iexbeta.com/cgi-bin/ib3...ST;f=10;t=4950
nei huff, kan ikke fordra andre ting enn dataprat og nettprat
btw, merket deg navnet på forumet? 'freak forum' vet ikke hvor mye det har med
talentfulle, vakre, morsomme menneskene
Vis hele sitatet...
mennesker? jeg ser ingen mennesker her?

mm
Opprinnelig postet av meitemark
nei huff, kan ikke fordra andre ting enn dataprat og nettprat
btw, merket deg navnet på forumet? 'freak forum' vet ikke hvor mye det har med


Vis hele sitatet...
Det heter "Freak Forum" ikke "Datafreak Forum".
Jeg er litt lei av så mye dataprat. Jeg har ikke noe peiling på pc, selv jobber jeg for det meste på mac. Jeg kan forøvrig ikke noe om mac heller, men det er ikke poenget mitt. Poenget er at jeg er litt lei av at nesten alt dreier seg om data. Jeg vet kun det jeg trenger og vite og dessverre ikke noe mer.
beklager, skrivefeil!!! jeg mente alle de stygge, slemme og feige freakene...fornøyd?
Tror ikke dette er noe sted for deg hvis du ikke liker data..
Er storfornøyd med datasnakket jeg :-) Enda mer aktivitet i unix forumet hadde nok gjort seg though
Som sagt... dette forumet baserer seg på alt som har med data å gjøre... I ettertiden har vi fått nye forumer (rus), så at data ikke skal stå i sentrum er kanskje litt merkverdig. Liker du det dårlig foreslår jeg at du enten holder deg til andre temaer, eller at du finner et annet forum enn nff.
nåja.. nå er det jo slik at det heter nFF: det finnes 2 oversettinger der:

norsk freak forum
eller den jeg foretrekker: nerdenes fellesforbund

den siste tror jeg stemmer best, ettersom jeg ikke ser så mange freaker, men desto flere nerder. noen som har noen gode forklaringer på disse 2 ordene?


mm
Jeg liker best "Norsk Freake Forum"!!! Jeg er ikke den personen som vil bli forbindet med nerd selv om det blir tatt på den negative eller posetive siden. Men sånn er jeg
Må si meg helt enig med Meitemark og Prazor. Nerdens fellesforbund og mer unix prat
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
heh, hvis du klager på innholdet om at det er litt for it-basert kan du egentlig bare forlate forumet. dette er et undergrunnsforum med mest vekt på it. det finnes undergrunnsforum her også som infiltrasjon og rusmidler. husk at det er et undergrunnsforum, og ikke et generelt bsforum.
kanskje datapraten kan bli berenset til de diskusjons forumene som heter DATA, og ikke til vanlig diskusjon.....
Better than thou.
Som det er blitt sagt tidligere, dette er et data forum først og fremst. Dont like it? Fuck off.