Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1558
+4702782817 får null resultat på google om jeg søker på norge.

+4728142510 finner jeg heller ingen ting på.

Jeg har alltid funnet info tidligere, men ikke på disse numrene. Jeg tok ikke telefonen da de ringte så jeg aner ikke hva de prøvde seg på og et tlf.nr som begynner på 0 er heller ikke vanlig.

Hva kan dette være?
Jeg er plaget med ekstremt mye oppringninger fra Storbritannia og andre land, men også norske nr. Bare svindel alt sammen. Blokkeringslista mi begynner å bli lang
Er det viktig får du enten brev i kassa eller snuten på døra. Gi faen. Garantert noen slags scam.
Når det kjem anrop fra numre du ikke kjenner eller får søkt opp er det bare et godt råd. Gi faen. Om det var noe legit så ville de neppe ringt fra et hemmelig nummer. Scamfuckz derimot de gjør slikt.

Og skulle det være livsviktig så kommer enten lensmann eller presten på døra di. Ser du dem ikke var det scam av noe slag.
Sist endret av _abc_; 7. februar 2020 kl. 20:05.
Sitat av lorentz Vis innlegg
+4702782817 får null resultat på google om jeg søker på norge.

+4728142510 finner jeg heller ingen ting på.

Jeg har alltid funnet info tidligere, men ikke på disse numrene. Jeg tok ikke telefonen da de ringte så jeg aner ikke hva de prøvde seg på og et tlf.nr som begynner på 0 er heller ikke vanlig.

Hva kan dette være?
Vis hele sitatet...
Det øverste nummeret blir oppfattet som 02782 da et null foran angir et 5-sifret nummer. Så det nummeret er rett og slett falsk. 28xx xxxx er ikke i bruk (ennå) og er derfor også falsk. Og er du i Norge skal du heller ikke få +47 foran nummeret. Med mindre du har et utenlandsk SIM-kort da.

Selv har jeg blitt oppringt fra 112. Den var jo litt artig da, for det nummeret vises aldri iflg politiet.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ikke bruk mobil nummer på raresider, og fjern deg selv på nummeropplysningen. Bare ringe ditt telefonselsskap eller logge inn på deres hjemmeside og slå det på.