Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 632
Jeg fikk 15.000 i bot for å ha slått en i fjeset og noen ganger i ryggen, egentlig var det 18.000 men fikk rabatt på det. jeg sendte den tilbake og sa at beløpet er for høyt siden jeg har 0 inntekt, denne sendte jeg tibake 31 desember 2019 eller 1-2 januar. har enda ikke fått noe giro, noen som vet hvor lang tid det skal ta? trodde det var ca 4 uker, aner ikke hvor jeg fikk det fra men trodde det, nå har det gått over 1 månede er det normalt? mistenker at anmelder tok den tilbake av visse grunner men tviler litt, selvom jeg har sagt jeg vurderer å anmelde tilbake pga plaging over flere år og spredning av falske rykter om min mor til min 14 år gamle søster og garantert fler. noe som vi kunne ha klart å vinnet med tanke på at vi er tre stykker som kan bekrefte han sin oppførsel over mange år.
Sist endret av Hemmelig2001; 19. februar 2020 kl. 06:05.
Skaff deg en advokat og gå i retten. MEN... Du slipper nok ikke unna boten for den grunn. Ikke ta dette personlig eller vondt ment, men DU utførte volden, det har ingenting å si om han har plaget deg/dere. 99% av tilfellene hører dommer på den som har blitt utsatt for vold og har anmeldt saken. Om du anmelder han i ettertid for plageri så er det en helt annen sak enn denne voldssaken.

Ang. deg,mor og søster.
Om dere skal i retten å vitne, så stiller dere til dårlig lys uten noen som helst form for bevis på hva som har skjedd over årene, ord mot ord funker ikke.

Vold er desverre ikke lov å utføre, selv om noen fortjener det.
Unless det er selvforsvar og du har bevis på at det er selvforsvar.

Anyways din bot er her.

statens innkrevingssentral (sismo.no) -> Logg inn -> Ubetalte krav.
Sist endret av Centext; 19. februar 2020 kl. 06:50.