Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  310 32919
Mange gode følelser.

Når jeg sykler opp til Tryvann, og kjenner melkesyra, men tråkker på. Det er digg.
Gå alene langt inne i skogen, bare kjenne lukta av skog og høre stillhet. Nydelig.
Når jeg kommer på besøk til nevøer/nieser og de løper mot meg og kaster seg rundt halsen min, da får jeg en god følelse av å være "elsket"

Lista er lang som en god sommer, :+)
Følelsen man får når man har overgått seg selv, er uvurderlig. Selv har jeg en høydeskrekk av dimensjoner, men forrige helg klatret jeg faktisk 150m opp på norges nest største isbred! (Svartisen). Det var et helvette der og da, og det var noe jeg visste jeg aldri kom til å gjøre igjen, men den følelsen jeg satt igjen med etter opplevelsen var fantastisk. Da jeg også putta en porsjon snus under leppa var øyeblikket perfekt! :-)
-Å bli skikkelig overrasket
-Når pappa kommer hjem med en M3 og spør om vi skal ut og kjøre litt
-Å få til noe som man har strevd lenge med
-Få en 6'er på eksamen
-Gjensidig forelskelse
-Å vinne en diskusjon
-Å se kompisen din prøve å sykle mens han er dritafull
Når det er så varmt ute at regnvær bare er deilig. Naturlig varme regndråper!
Følelsen av at eksamen er levert, du kan senke skuldrene, og ikke tenke på skole på et par mnd.
Sitat av Eucaa Vis innlegg
Følelsen av å få kvalitetspoeng
Vis hele sitatet...
Beste følelsen nå hadde vært om alle sluttet å gi KP til Eucaa for innlegget.Det er så bra at det begynner å bli en smule irriterende.
Orgasme inni mus?
En annen deilig ting er når man etter en en kveld med svært tunge studier legger seg og tar seg en sterk snus. Med javne mellomrom, etter jeg lukker øynene føler da som om hele kroppen min spinner rundt og rister. Dette er både spennende og deilig på en gang. Det er derimot ikke særlig gøy hvis du plutselig har sovnet og våkner med en stor brun flekk på lakenet, og ikke ser snusen noe sted.
Følelsen av å vite at man er høyt elsket av en annen person, at man rett og slett føles seg satt pris på
# Å glemme og skru av vekkerklokka på en lørdag og du våkner tidlig og finner ut at du har fri fra jobb, og legger deg igjen.

# Chille på en sommerdag med noen kompiser noen kalde pils og en bong med noe ferske urter oppi.

# Mestring.


merk, ingen rekkefølge
Favorittfølelsen min er ren euforie. Siste gangen jeg hadde den var for ett år siden:

Var i skottland med kjempekule kompiser på FHS. Stod opp 11 og dro rett på whisky-destilleri. Prøvesmakte totalt tre varianter av whisky(ett glass av hver og akkurat nok til å få den lille euforien) før vi dro videre til en lokalpub(ikke noen turistgreie). Der smakte jeg haggis for første gang(fortsatt livretten min!) og det var så godt at jeg fikk en orgasme i munnen. Sammen med haggisen drakk jeg en Guiness(Nok til å gjøre meg skikkelig glad-"full"). Hadde gått en stund uten snus og jeg måtte jo seff avslutte med det.

Kombinasjonen av alkoholeuforie, god og mett på sinnsykt god mat, gode venner og nikotin sendte meg rett til himmels. Aldri igjen har jeg opplevd den følelsen.

Den verrste følelsen er at jeg har matteeksamen i morgen. God natt
Sist endret av Katalysator; 30. mai 2011 kl. 23:24.
Sitat av noerandom Vis innlegg
Når det er så varmt ute at regnvær bare er deilig. Naturlig varme regndråper!
Vis hele sitatet...
Om nom nom, golden shower (:
- Følelsen av at alt stress, krav og shit blir dusjet bort fra kroppen som tonnevis av dritt og man føler det beste dopaminkicket man ikke har hatt på lang, lang, lang tid. Følelsen av å være inkludert, føle seg nyttig og elske seg selv for hva man har utført.

- Sommerfølelsen etter en lang og jævlig vinterdepresjon.

- Når kreativiteten strømmer til hjernen, og man skaper noe som bare er ditt.

- Når favorittsangen treffer den beste biten, og man mister helt grep av omverdenen.

- Å føle seg støttet og elsket av venner og nære personer.

- Å få være alene en plass ute, hvor ingen kan distrahere tankene.

- Være nerd og totalt revet med av interessene dine.


Gidder ikke skrive mer. Noe som også var en god følelse, kjente jeg :P

Glemte en viktig som jeg bare må legge til!
Når man er så jævlig sulten og gal etter mat og bestiller en fitteherlig og sexy pizza og har tungesex med første stykket!!!!!
Lande en sekser på naturfag muntlig eksamen
Å høre min sønn si "glad i deg, mamma" og gi meg en lang klem.
Når den store ørreten biter på en sen kveld på sommeren.
Lissomsjef
Gj3dda's Avatar
Da jeg gikk ut av klasserommet i sta etter vel utført tverrfaglig eksamen.
Følelsen av å sitte ute på verandaen i 40 grader om sommeren, med pepsi max. Just gonna love it <3
Sist endret av MichaelB; 31. mai 2011 kl. 16:04.
Sitat av Knask Vis innlegg
- Følelsen av å være ute i naturen på rett sted til rett tid
- Kjøre rundt i båt om sommeren med venner og et knippe iskalde pils
- Utforske nyoppdagede badevann for potensielle hoppeplasser
- Når julematen kommer på bordet
- Det å få en svær satan av en fisk på kroken
Vis hele sitatet...
Enig i alt du seier her, men eg vil ta med 1 ting.



når du endelig får til ei matte elelr what so ever oppgåve som du har slitt mykje med.
Følelsen av å nettopp ha blitt 18 år. Ha full bil med venner og veninner. Kjøre på butikken å kjøpe drikke. Cruise ned på hytten, å sitter ute i sola og drikke seg drita og få minner for resten av livet!
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av Spesiellgnom Vis innlegg
Når man akkurat har kommet tilbake til forumet etter midlertidig ban! <3
Vis hele sitatet...
Ogsa er han utestengt na. Ironien er konge innimellom.
Sist endret av Bombasa; 31. mai 2011 kl. 16:31.
- Å råne i en deilig bil med kraftig motor (selvom jeg bare er passasjereren.. )
- Å legge seg etter en hard dag
- Å få adrenalin!
- Hoppe fra høyder ned i vannet
- Spise is (a)
- Å bli vekket med at kjæresten stryker deg over håret
- Å skrike av full hals pga agressjon uten at noen hører deg
- Å sitte alene ved en brygge eller i en skog å tenke
- Å få mat i magen etter å ha sultet i flere timer
Sist endret av V3r0n1(4; 31. mai 2011 kl. 22:54. Grunn: Måtte legge til noen fler :P
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Gå nedover gata en varm og solfylt sommerdag i shorts med musikk på ørene av typen Sunshine, Drift away eller From the ghetto.
Dette er en følelse som kan få meg til å danse av glede helt uten videre, bare for å få vise verden hvor jævlig lykkelig jeg er i akkurat dette øyeblikket.
Som Aatcho sier, Være omgitt av venner en fin sommerkveld, god musikk og gjerne noen øl og kanskje en joint (a) ?

Er kanksje ikke den beste følelsen i verden. Men når sant skal sies, så er det en jævlig god følelse
Beste følelsen jeg vet er å legge på nye laken på senga, forså å gå i dusjen med kjæresten så komme tilbake ny dusjet og nye sengetrekk. det er digg.
Noe som det jeg har nå, sitte midt på natta og være helt avslappa. Ferdig med tentamen på skolen, snart sommerferie og er langhelg. Er digg.
Når du sitter på bussen/hjemme/en rolig plass og hiver på noe musikk som du kan virkelig analysere tenke igjennom uten at noen avbryter deg
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Våkne "tidlig" på en morra å tro du har forsovet deg til jobben, men så finner du ut at det er helg!
Hmm.. For å være ærlig kjenner jeg sjeldent en ekstatisk gledefølelse, slik mange beskriver her. Virker nesten som jeg har et problem med å verdsette hendelser og ting, får aldri et sykt adrenalinrush eller en deilig mestringsfølelse. (Utenom når jeg er på fest og er full da så klart) Kanskje lever jeg et for kjedelig liv...
Er det meg det er noe galt med, er det noen flere som har det slik??
Sist endret av TrengerHevn; 4. juni 2011 kl. 01:44.
Favorittfølelse må vell være når du får start på en Opel omega etter ett par mnd med skruing.
Bare synd jeg ikke har fått den enda
Tiden rett etter trening er nice, ellers syntes jeg følelsen at jeg er ferdig med eksamener og har fri fram til høsten igjen er ganske forferdelig fantatisk (!). Vet nesten ikke hva jeg skal gjøre
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Lukte på nyvaska tøy som har blitt vaska med tøymykner.
Psykedelia-rus er min favorittfølelse. Har aldri vært på langt nær like lykkelig som jeg er når jeg tripper når jeg er edru. Høres litt trist ut når man sier det rett ut, men det er nå min ærlige mening.

Utenom det elsker jeg følelsen av å våkne veldig tidlig, bare for å vite at man ikke skal noe den dagen slik at man bare kan sovne igjen. I tillegg får jeg alltid et smil om munnen når jeg ser ut i naturen når solen nesten har gått ned. Veldig vakkert.
favoritt følelsen kom en gang hvor det var ca 3månder siden jeg hadde røyket, var på skjerpan og røyket ikke. men jeg kan huske den deilige følelsen jeg fikk, alt var bare bra og fint.
Følelsen av og komme fram og drite etter 16 timer på ett fly med defekt toalett.
pule..? (titegn)
følelsen av å bli verdsatt, å bli satt pris på.
amp
Bedreviter
amp's Avatar
Følelsen av å sex med mora til bestekameraten min.
Sist endret av amp; 18. august 2011 kl. 20:32.
Sitat av amp Vis innlegg
Følelsen av å sex med mora til bestekameraten min.
Vis hele sitatet...
Du høres ut som en god kompis.
Hadde forstoppelse i over en uke, den følelsen når avføringstablettene slo til og alt kom er heeelt ubeskrivelig.
Gjøre akkurat som du vil og bare leve livet! det er den beste man kan ha trur jeg. det fins så mange forskjellige føleser for hva slags minne/følelse folk har men bare drive med det man har lyst, når du vil. Om det skulle vere: sove, chill'n med venner, sole seg, orgasme, ta en pils, eller som flexx sa:
Hadde forstoppelse i over en uke, den følelsen når avføringstablettene slo til og alt kom er heeelt ubeskrivelig.
Vis hele sitatet...
men skal ikke holde på med en side av hvilke føleser som fins for det mener jeg er uedelig.

takk for meg
Sist endret av 1nameless; 18. august 2011 kl. 21:10.
følelsen av å innse att du kan gi fullstendig faen eksempel: jeg fikk vite att kjæresten hadde vært utro og jeg hadde blitt singel, tre timer senere satt jeg på mega-lan å gamet 37 timer i strekk
Sist endret av vangsfreaken; 18. august 2011 kl. 21:55.
De stundene man deler med sine verdifulle venner
Sannsynligvis følelsen jeg får den dagen jeg blir kvitt depersonalisering, it's gonna be legen, wait for it dary!
en til! det kicket du får når du oppdager att det er ett vepsebol to meter unna gamingkroken og du vet att det er 97% sjans for att du har arvet vepseallergien til en av foreldra dine. faen så scary men spennende å fjerne den modellbilen fra hylla
Noen ganger får jeg en følelse i kroppen at jeg kan gjøre stort sett det jeg vil og jeg får en enorm frihet der jeg føler jeg virkelig kan være meg selv; psykologen min kaller det manisk.

Følelsen under og rett etter at jeg har hatt sex gir meg også en slik følelse, det stimulerer min psyke på en slik måte at jeg føler meg fri og i kontroll. Den behagelige følelsen mellom venstre og høyre stortå er heller ikke noe nevneverdig minus.

Hvis jeg i en samtale med ei jente (type stevnemøte/intim samtale) der jeg klarer å ta "kontroll" og frigjøre meg selv slik at jeg sjarmerer jenta i senk gir meg også den samme følelsen.

Akkurat nå er jeg glad i livet mitt for jeg er på vei inn i en slik periode
Følelsen du får når du kjører hjem fra jobb fredags ettermiddag, med en handlepose med godteri og starcraft 2 ventende på pcen hjemme for verdens råeste, lateste og feiteste helg med GSL.

:::::
Eller følelsen du får, når jenta du liker sier et kompliment til deg!!
Solen skinner, snøen smelter, vår feelinga med colaen i baklomma ut på tur!