Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 969
Siden det ikke er lov å hijacke andres tråder lager jeg denne.

Skal stikke til byen i morgen med tanke på nytt Play Station 3-spill. Jeg har egentlig ikke peil på hva som er gode multiplayer-spill. Alle trådene her dekker bare gode spill generelt hvis jeg ikke har vært grønn på søkinga mi.

Jeg er altså ute etter din erfaring eller hva du har hørt om multiplayer-spill til PS3. Det eneste fete jeg kunne tenkt meg er Dirt, et rallyspill om jeg ikke har misforstått totalt. Jeg sitter allerede med fifa 08, og det var litt kjedelig.
vel, hvis du kan tenke deg et skytespill så er call of duty 4 et vanvittig bra spill. Det funker vanvittig bra online (sett at du har Nat 1, eller 2), men er også veldig gøy på split screen(opptil 4 spillere).
Singstar er et artig spill, men kanskje lit feminint. Og som Leif ovenfor sa, Call of Duty 4.
Utenom det er det faktisk ingen spesielle mulitplayer spill å nevne, så du blir pent nødt til å vente litt.
Det du derimot kan gjøre, er så stikke innom Playstation Store, der har de et lite utvalg av morsomme mulitplayer spill til en billig penge som feks Super Stardust eller Calling All Cars.
Det er også en del i Playstation butikken på nett, ikke så fantatiske spill, men minst like fornøyelige å spille; muligens med enda høyere playability,
der er et "polti og tyv"-spill; namely: Calling All Cars; men det var jo allerede nevnt, også et som minner om den klassiske bilbanen som man kan finne på hvilket som helst gutterom.
Sist endret av fxxked; 30. desember 2007 kl. 05:04.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Synes jo Skate er litt fett multiplayer da... Det er bare litt begrenset med multiplayer moduser...
Warhawk kan være verdt bryet, kan køpes til billig penge på PS store, eller kjøpe det i butikken for mer penger
▼ ... noen uker senere ... ▼
Warhawk er et ypperlig onlinespill! følger også med headset hvis du ikke har det.

Ellers er Call of Duty 4, Resistance og Motorstorm også fete online