Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 6241
Hei, nå er det snart jul.. og har fått bekreftet ps3 til julegave;]

Jeg ser etter spill jeg kunne tenkt å kjøpe meg.
Kommer iallfall til å bestille Assassin's Creed og Guitar hero 3.

Hvilke spill burde jeg vurdere å kjøpe? kan jo ikke kjøpe dem alle

Fifa, rallyspill osv er jo også morro
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
greit å lage samma post 2 ganger.
kwm
kwm's Avatar
Trådstarter
Enkelt å bare slette en du ;p
Skate er ett bra spill og absolutt verdt pengene i hvert fall
Skate er utrolig morsomt spill, og det er mye mer komplisert enn Tony Hawk. Assassins Creed er gøy, og Fifa er gøy. Er ikke akkurat fotball-typen, men Fifa var faktisk utrolig morsomt.

Om jeg kjøper Playstation 3, så kommer jeg iallefall til å kjøpe Ratchet and Clank. Utrolig gøyale spill.
Har nettopp spilt ijennom Ratchet & Clank Tools Of....
Ufattelig kult spill, gleder meg til oppfølgeren
Noen som vet når den kommer?


Little Big Planet er verdt å ta en titt på!
Sist endret av Kal87; 7. desember 2007 kl. 13:30. Grunn: 2 like tråder, whaat:S
"The Elder Scrolls IV: Oblivion" er jo et must om du ikke har prøvd det før.
Ellers så kan du glede deg til GTA IV.
Selv om det ikke er så veldig mange bra spill ute ennå, er det noen godbiter ute. Assassin's Creed er sykt bra og det samme er GH3. Spillet Uncarted Drake's Fortune ble nettop lansert og fikk knalle kritikker. Ratchet og Clank kom også nylig på PS3. Jeg vil også anbefale Heavenly Sword, selv om det kan bli litt ensformig etterhvert.

Hvis du får den PS3en som kan spille PS2 spill er det jo mange perlespill du kan spille. God of War, GTA, Metal Gear Solid, Final Fantasy, Okami og mange fler.

Ellers så kommer jo Resident Evil 5, Metal Gear Solid 4, God of War 3 og Gran Theft Auto IV senere, så det ser lyst ut for gamere!
Sist endret av Chriz Wig; 9. desember 2007 kl. 01:30.
Vil anbefale Ratchet and Clank: Tools of Destruction. Artig historie og kule våpen(oppgraderinger) som gjør at du vil kanskje spille gjennom spillet et par ganger for å få alle oppgraderingene og det beste våpenet. Ganske enkelt spill desverre.

Uncharted har jo også fått gode kritikker, så det bør du ta en titt på. Jeg kommer nok til å kjøpe dette sammen med Oblivion GOTY etter eksamenstiden.

Innen rallyspill bør du ta en titt på DiRT.

Sitat av GordonFreeman
"The Elder Scrolls IV: Oblivion" er jo et must om du ikke har prøvd det før.
Ellers så kan du glede deg til GTA IV.
Vis hele sitatet...
Vil bare (som nevnt) legge til at GOTY endelig har kommet til PS3 også, har ikke kommet til butikkene enda (14. des. ifølge en ansatt hos Spaceworld), men har kommet til nettbutikker.
Masse bra sagt her, men du får nesten vente til GTA 4 kommer
Støtter Ratchet and Clank, utrolig morsomt spill. Assassin's Creed sitter jeg og spiller nu, kongebra spill, dessverre litt kort:/
Call of duty 4 er knall! Utrolig gøy online, men er dessverre litt kort enspiller del.
Litt koselig at det kommer noen bra spill til PS3, var labert i begynelsen.

Støtter Skate, Assassins Creed, Guitar Hero 3 og COD 4.
Uncharted: Drakes fortune ville jeg abosolut vurdert etter det har fått så mange veldig gode kritikker, ellers er skate utrolig gøy selv om jeg ikke eier spillet.
Call of duty 4 er vanvittig bra, anbefales på det varmeste. Men noen som vet om noen bra bilspill? vurderte å kjøpe nfs prostreet, helt til jeg fant ut at du ikke kan kjøre fritt rundt i byen slik du kunne på underground spillene. Hvordan er det med juiced2?
Et spill, som enten er veldig billig, eller følger med ps3, avhengi av hvilken pakke du kjøper heter "resistance : fall of man" eller noe slikt. det er sånn spill man tester og kaster. men ikke gjør det.
singleplayer suger, og multiplayer suger, MEN single player co-op er helt vilt fett. altså du runner spillet i 2player form. undervurdert!
alle som fnyser, prøv, så dukker det nok opp en lyspære over huet deres
▼ ... over en uke senere ... ▼
er nokk den største GTA fan på forumet jeg ellers har jeg også bestilt burnout 5 paradise (eller no) der kan du kjøre fritt å demoen er på playstation store DRIIT KULT
Uncharted: Drakes Fortune er dritbra!!!
sjekk også The Darkness og Call of Duty 4 og heykey har rett om Resistance co-op'n.
Skate er også konge, det spillet sitter nå på tronen høyt over tony hawk.
I Oblivion har du en evighetsmaskin av et spill.

hakke prøvd Folklore, men det har fått god kritikk.

Assassins Creed har kule elementer i seg som freerunning greiene og sverd fektingen (oblivion hadde tatt av med de to ekstra ellementene), men historien ble jeg skuffa over; fem minutter inn i spillet (ikke det en gang) får du den første og største give away'en.
Spar heller penga, for om ikke lenge kommer jo Metal Gear Solid 4, Gran Theft Auto IV og etterhvert God of War 3. De kan bli temmelig kule veit jeg (selv om begge de forige directerne for GoW 1-2 har slutta)

Du kan også droppe Orange box, kjøp det heller til pc, bedre og billigere.

Devil May Cry 4, Condemned 2 og Battlefield: Bad Company tror jeg også kommer til å bli jævlig fett.
Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction har jeg runna én gang, og er i gang med å runde det én gang til!
Utrolig hvor morsomt et spill med "Aldersgrense 7 år" kan være!
Bare husk å sette "system language" til Engelsk før du starter å spille, dersom du ikke vil ha norsk dubbing.
Uncharted Drake's Fortune og Lego Star Wars Saga er de beste jeg har sett til nå. Også har jeg store forhåpninger til GT5
Sist endret av fxxked; 27. desember 2007 kl. 20:16.
har hørt at GT5 har lite annet oppdateringer fra 4'rn enn grafikken
Har sittet å spilt uncharted i to dager, og må si jeg er helt hektet. Helt vanvittig bra spill.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Mitt favorittspill til PS3 er Resistance: Fall of Man. Det har en utrolig bra historie og story mode, som også er sykt fet å spille coop. I tillegg er online multiplayerdelen dritbra.

Uncharted: Drake's Fortune er også konge spill
Jeg fikk Playstation 3 til jul og jeg vil anbefale spillene assassin's creed, Fifa 08, CoD 4 og Skate..
Jeg ville valgt å kjøpe Call of Duty 4 hvis jeg var deg, det utrolig bra og er veldig realistisk..
Nå: Skate, Assassins Creed, Call of Duty 4 og Fifa

Kommer: Devil Macry 4, Army of Two, Grand Theft Auto IV, Lost Planet: Extreme Condition, Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2, Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots og Fallout 3