Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 5742
har noen noen tips eller noen vidoer som kan vise hvordan man gjør dette uten å misslykkes helt=P
Hva med å kjøpe ferdige cones, så er det lett som en lek =)
men hadde vert greit å gjort det nå for ska ut å røyke men kan ikke mekke her inne så greit å gjør det man kan gjør inne først
kan ikke mekke inne ?
lage joint lukter jo ingenting + om de ser deg rulle papir sammen til et joint-hylster så er du vel like doomed som om du laga selve jointen ?

Jeg kan desverre ikke lage jointen først, og "fyllet" etterpå, så du får sate på at noen andre har gode råd.
Du kan lage en "tulipan".
Da gjør du følgende :

Riv av yttersiden av rizzla pakken din, rull den sammen som et rør og rull et rizzla rundt som du fester på samme måte som om pappen(det du rivde av) skulle vært tobakk. Putt gjerne et "filter" i hver ende så mekket ikke detter ned mellom røret når du skal fylle den.

Lim 2 rizzla sammen, på skrått. Det skal se omtrent slik ut : \_/

Legg røret du lagde, i bånn av dette rizzlaet og begynn å rulle/forme en kjegle. Den skal være tynn nederst, så den sitter så godt som mulig til røret. Hvis den ikke sitter godt nok kan du rive av ytterste laget av et nytt rizzla(der limet er) og feste over skjøten.

Nå kan du bare fylle opp tulipanen din. Kos deg.

Håper du skjønte sånn nogelunde hva jeg mente.
everyonedoesit.com har noen videoer
tenkte vel på sånn cone
tja, du kan jo prøve detta: lim 2 rizla sammen, ikke sant... du tar et rizla og limer det på det andre, limer lissom kortsiden på den lange siden! huff, vanskelig å forklare
Sitat av jayforall10
tenkte vel på sånn cone
Vis hele sitatet...
Det blir så og si akkurat det samme. Tar deg 2minutter om du gidder.
www.waytoomany.com [4 millioner tegn]
funker fett å rulle cones da, bare pass på å ha den riktige typen filter, de som blir litt kon når man ruller de sammen, og viss man ikke bruker et av de supertynne papirene, selv bruker jeg goldenwrap cognac, de er litt stive. Så er det bare å rulle papiret etter kon på filteret, og vips du har en ferdig cone på 1 2 3. :-)

Happy smoking ;-*
jeg kan til og med lage en video av det om det er ønskelig hehe så hjelpsom er jeg idag
Jeg har en video on dyrking vist det er interesse for det.:P
tja, har sett endel av dem før, men hvorfor ikke ;D
dette er den eneste måten jeg lager joints, eller cones om du vil. det funker fett men jeg er enda i opplæringsfasen. skal ilustrere bedre når lærern ikke babler..
Better than thou.
Step 1:
Lim et papir på det andre. Kanskje det er lettere for deg å snu på limet på papirene.

Step2:
Rull hardt med fingrene på filteret, løsere og mer detaljert på høyreside.

Step 3:
Du har nå endt opp med dette. Klipp papiret så det ser ut som dette.

Fukt flikken og rull den rundt.

Done.
Sitat av atom
tja, har sett endel av dem før, men hvorfor ikke ;D
Vis hele sitatet...

Hvordan gjør vi det da vist du er hypp på å sefilmen?
Er rimelig ny her på forumet, så jeg vet ikke hvordan det gjøres.

Er jo selvsagt å treffe på privat meldinger eller på msn i profilen.
Sist endret av Jack_The_Bull; 11. november 2006 kl. 07:02.
Sitat av Jack_The_Bull
Hvordan gjør vi det da vist du er hypp på å sefilmen?
Er rimelig ny her på forumet, så jeg vet ikke hvordan det gjøres.

Er jo selvsagt å treffe på privat meldinger eller på msn i profilen.
Vis hele sitatet...

Bare å gi meg en PM eller no det, så ordner vi det :-)

Btw, få tak i bill hicks sane man, og rull deg opp noen jointer eventuelt røyk deg pissefjern, og sett på lattermodus ;D hicks var kongen av standup

(men for å si det, siden det ikke har blitt sagt. Så føler jeg at jointene blir dårligere når man ruller cones og stapper, dårlig trekk etter min smak.)
Better than thou.
Jeg har helt motsatt erfaring. Bare ikke stapp hardt, men heller dytt litt forsiktig ned med filteret på en sigarett.
Sitat av Carlo
Jeg har helt motsatt erfaring. Bare ikke stapp hardt, men heller dytt litt forsiktig ned med filteret på en sigarett.
Vis hele sitatet...
Eller bakenden av en penn som gjerne er rundt. Blyant funker også, men det er lettere å rive papiret vist du er for stein.