Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1631
kan man ruse seg på noen av disse tablettene og har noen noe erfaringer?:
Tramadol Hexal
Dolcontin
Mobic
Nobligan retard
Diclofenac
Sitat av jayforall10
kan man ruse seg på noen av disse tablettene og har noen noe erfaringer?:
Tramadol Hexal
Dolcontin
Mobic
Nobligan retard
Diclofenac
Vis hele sitatet...
Noe du burde begynne med, for din egen og andres skyld er å lese felleskatalogen.
Jeg gidder ikke slå opp for deg nå, men jeg vet at man kan ruse seg på Dolcontin som er det samme som morfin. Dolcontin er et kraftig rusmiddel, handle with care. Resten finner du her
www.felleskatalogen.no
Rart at unge folk gidder å ødelegge seg på å ruse seg på ting som bare gjør en sløv... Kan skjønne at folk vil ruse seg på ting som gir latter eller energi kick... Men morfin preparat? Ohh...
Jeg er enig med deg, men jeg synes det er bortkastet å rette moralske pekefingre her. Han kommer til å dytte iseg pillene likevel og da synes jeg det er greit å informere om at det er lett å overdosere dette slik at man unngår unødvendige dødsfall. Jeg tror mennesker vil ruse seg så lenge det finnes rusmidler.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Dessuten har vi regler:
Moralisering
Vi ser gang på gang at folk poster noe som "dop er ikke bra, slutt" i rusmiddelforumet i sammenhenger hvor dette egentlig er helt uvesentlig. Det er selvfølgelig flott om folk som av erfaring, eller gjennom kunnskap generelt, kan advare folk mot bruken av en spesifik type dråger og dokumentere dette på en eller annen måte, men kommentarer av den nevnte typen kan vi vel spare oss for? Jeg tror faktisk alle som har brukt/bruker dråger har hørt noe lignende x-antall ganger tidligere likevel, og at en fattig liten ubegrunnet kommentar på et internett-board skal kunne få en til å endre mening har jeg vanskeligheter for å tro.

Vi ser helst derfor at dere sparer dere (og oss) for slike moraliserende kommentarer i fremtiden.
Vis hele sitatet...
Så følg dem, xquz.

Og til deg, jayforall10, må jeg bare spørre: Ser vi ut som gulesider?

Jeg velger å stenge denne tråden fordi de brukerene jeg liker best er de som a) er modne nok til å gjøre litt egen research før de spør om hjelp b) er eldre enn deg og klarer å gjøre litt egen research før de spør om hjelp.

Som et minimum kan du vel i det minste sjekke ut Dodechas Den Store Legemiddeltråden?

*stryke på fliiiinke Metamorphose*