Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1401
Hei, i fortiden har jeg vert nødt til å bruke media hint på firefox eller hola på android for å sjule plaseringen på enheten for å se den amerikanske versjonen av netflix (som har ett større utvalg enn den norske). I dag logget jeg meg på netflix og jeg så at jeg kunne se serien Breaking Bad (og flere andre tittler jeg ikke kunne se før). Jeg trodde jeg hadde media hint påskrudd, men det hadde jeg ikke. Prøvde på mobilen og min andre pc og jeg hadde forsatt mulighet å se serien. Er det slik at denne serien er blitt lagt til i den norske netflix, eller er det noe galt med nettet vårt (fikk nettop nettverksinstillingene endret), slik at netet tror jeg er norsk? Kan dere andre med netflix se serien breaking bad med den norske netflix?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Har du norske undertekster ? Gratulerer du har norsk netflix, har du ikke norske undertekster ? Du har supermagisk havnet på amerikansk netflix.
Har mulighet til nordiske undertekster ja. Grunnen til jeg spurte var som sagt at jeg trodde dette kunne vert ett problem med det nye nettet vårt, for jeg har alldrid sett denne serien og andre (som family guy) på norsk netflix.
Jeg fikk en mail i dag om at BB var lagt inn på Netflix.
Family guy har vært på norsk netflix lenge.
Ordinær Freak
Hitiz's Avatar
Du er nok fortsatt på norsk netflix, de har lagt til FG og BB nylig. Du kan få amerikansk netflix på mobil/nettbrett med: unblock-us.com
Breaking Bad har da vært norsk tekstet og tilgjengelig på Netflix i lange tider ?...