Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1321
Noen som har prøvd? Altså blir jo noe helt annet hvis du tar de i triste rolige omgivelser (altså når du skal legge deg).
inntatt 20 mg og merker spesielt musikken.. Pitchen går høyt lavt og overalt ... hehe.. Merker også at jeg er i sånn flippe/kødde form som jeg blir av å være litt lenge våken/overtrøtt!
Sleit voldsomt med å sovne for et årstid siden og i gikk av den grunn på stilnoct en kortere periode. Jeg fant ut at jeg måtte ha det helt stille og ingen forstyrrende elementer på rommet som f.eks data, ipad osv for jeg skulle bli trøtt i stedetfor å føle meg ruset.

Men skjønte ikke helt om du er ute etter å faktisk sove?
20mg er litt mere en anbefalt dose, så kan se for meg at dette kan være noe av grunnen til at du føler deg urolig.

Det som er viktig når du går på stilnoct er du faktisk sover 8 timer, om du ikke sovner vil du få en påfølgende dritt dag. Jeg følte ikke det var noe forskjell på å ta dem på dag og natt tid, men det har jo også sammenheng med din indre klokke, når det blir lyst rundt deg vil kroppen "våkne" av biologiske årsaker.

Prøv å gjør det så mørkt som mulig å prøv å tenk at klokka er 12 på kvelden så skal du nok sovne til slutt.