Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1203
Noen som har erfaring med denne 2-(methylamino)-1-(4-methylphenyl)butan-1-one altså 4-methylbuphedrone aka "4-MeOMABT"?

Har en sample, leser det er en analog til mephedrone, men også buphedrone. Ingen fast sikre kilder på doser eller inntaksmetode har jeg funnet.

Om noen har erfaring? Eller en idé om dose og metode utifra kjemisk formel?
Sitat av Cherie Vis innlegg
Noen som har erfaring med denne 2-(methylamino)-1-(4-methylphenyl)butan-1-one altså 4-methylbuphedrone aka "4-MeOMABT"?

Har en sample, leser det er en analog til mephedrone, men også buphedrone. Ingen fast sikre kilder på doser eller inntaksmetode har jeg funnet.

Om noen har erfaring? Eller en idé om dose og metode utifra kjemisk formel?
Vis hele sitatet...
Du har fått mye space'a dop i det siste Og nei, jeg har ingen formening om dosering, vær forsiktig.
Ja de driver å finner opp noe nytt eller drar fram igjen noe gammelt med sampler for å lokke oss. Vedder på samplene er bedre enn når man bestiller det samme. Nå har jeg lite troa på denne, menmen. Håper noen har erfaring eller peiling her inne
Sniffa, lite effekt. Oralt neste.