Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1564
Hvilke RCs er ulovlige respektive lovlige (som du kommer på i farta)?
Hva tror du skjer dersom et LOVLIG RC blir stoppet i tollen?
Lovlig RC kan bli anmeldt om pakken ikke er sendt fra et annet EØS land.
Jeg har en pakke med AM-2201 som har blitt tatt i tollen nå, kan jeg vente å IKKE få pakken min?
Det er jo ikke ulovlig eller noe sånnt, enda. Er bestilt fra england, som er innenfor EØS.
Sist endret av Juliaan; 30. september 2011 kl. 20:16.
Tror ikke du skal forvente deg noen konvolutt i posten da nei, du får sikkert et brev der de krever deg for resept eller noe i den duren. Du blir ikke straffeforfulgt på noen måte dog.
Hvordan er det å bestille i fra sverige?
Sitat av m0ver Vis innlegg
Hvordan er det å bestille i fra sverige?
Vis hele sitatet...
Aner ikke angående tollen,men svenske vendorer er overpriset til helvete,hold deg unna.
Det kommer igjen lett... Blir det stoppa så bare ber de om resept. Ikke svar og pakken blir sendt tilbake.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Fikk pakken med AM-2201, har bestilt en ny nå.

Men noen som vet om AMT er lovlig?
Hvor lang tid tok det fra du bestilte, til du fikk det?
første gangen jeg bestilte tok det en uke ca. Andre gangen litt lenger pga den var innom tollen osv, men fikk den til slutt!
Sist endret av Juliaan; 20. oktober 2011 kl. 00:06.
Aldri tatt over 5 dager til meg. Tar normalt 3 dager
Men en sjelden gang kan det ta 5 dager.
Har forsonet meg med at tollerne på min bekostning, har hatt det moro i pausen sin med en liten spliff av min Am-2201.

Ser nok ikke noe mer til det, får prøve på nytt senere.
Jeg spør igjen, noen som vet noe om lovligheten rundt aMT?
Det er jo bare og se på narkotikalista om det står der.
www.google.com -->Skriv narkotikalisten i søkefeltet -->Trykk på den øverste linken.

Det står ikke der!
Sitat av ViciousDelicios Vis innlegg
Det er jo bare og se på narkotikalista om det står der.
www.google.com -->Skriv narkotikalisten i søkefeltet -->Trykk på den øverste linken.

Det står ikke der!
Vis hele sitatet...
Samme som med Am og Jwh det, er ikke ulovlig, men tollen vil beslaglegge det om de finner det. Deretter vil de kreve deg for resept.

Vet ikke noe rundt det Juliaan sikter til, men vil tro de fører samme praksis.