Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 8288
Hei. Jeg har nå fått 1g methoxetamin i posten. En vanlig dose av stoffet ligger mellom 10-50mg.

Jeg har ikke spesielt mye penger nå, da jeg er student, så tenkte å kjøpe en 0,1g eller 0,01g vekt og blande det ut med alkohol, for deretter å måle dosene i mg/ml.

Men.. Jeg klarer ikke å finne pipetter med milliliterstreker noe sted. Noen som kan hjelpe meg her?

Og hvor kan man kjøpe en rimelig, men pålitelig vekt?
Vekt finner du på www.weedshop.no og pipette finner du her: http://www.kptkomet.no/produkter/no_...er/vnr/014010/
Sist endret av Knask; 27. september 2011 kl. 13:41.
Pipetten er akkurat sånn jeg ser etter, men den siden var for skoler og organisasjoner.

Noen som vet?
0.001g vekt kjøper du her for 120kr inkludert frakt.

Pipette selges på alle panduro hobby butikker. 3ml. Link
Apoteket skal ha både pipetter og sprøyter med skala.
Sitat av Knask Vis innlegg
Vekt finner du på www.weedshop.no ]
Vis hele sitatet...
Dyrt da, mye billigere på dealextreme samt bedre utvalg
Sitat av pontius-pilates Vis innlegg
Pipetten er akkurat sånn jeg ser etter, men den siden var for skoler og organisasjoner.

Noen som vet?
Vis hele sitatet...
Jeg har handlet glassutstyr fra den butikken tidligere uten org.nummer, da var det kun påkrevd med org.nummer ved kjøp av kjemikalier.
Fantastisk! Da var vekten skytouch anbefalte bestilt også går turen til Panduro, evt. apotek i morgen! Har Panduro måleglass også?

120 kr var jo en sinnsyk pris for mg-vekt mekt med 3mg +/- presisjon da!
Sist endret av pontius-pilates; 29. september 2011 kl. 00:45.