Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 387
Kjøpte nettopp et nesten helt nytt Skullcandy GI av en kompis for nesten ingenting. Det er egentlig bare en ting i veien med dette headsettet: lydkvaliteten. Den er til gjengjeld helt forferdelig. Men jeg liker passformen, den modulære ledningen, kvalitetsfølelsen og utseendet. I tillegg er det veldig enkelt å skru opp og gjøre om ting inni. Dermed fikk jeg en idé: bytte ut driverne i headsettet med noen fra et bedre et, og kanskje legge til en (avtagbar) mikrofon i tillegg.

Men jeg trenger litt hjelp, nemlig til å finne noen dugelige (og relativt rimelige) drivere, samt en mikrofon.

Maksimal pris er 500 kroner, men gjerne mindre. Om noen her har noe å selge, så er jeg åpen for tilbud.

Ellers har jeg vurdert Creative Fatal1ty Gaming Headset, ettersom det er billig og har en veldig praktisk avtagbar mikrofon som ikke burde være noe problem å flytte over. Har noen av dere erfaringer med dette headsettet? Hvordan er lydkvaliteten?