Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 827
God kveld, kjære freaks.
Jeg har nettopp satt i gang et aldri så lite prosjekt, som jeg kaller WiiKi - det er rett og slett en wiki for Nintendo Wii, og navnet spiller på ordene wiki og den populære modchipen Wiikey.
Problemet er at jeg for øyeblikket er den eneste som skriver der, og jeg har veldig lyst til at dette nettstedet skal bli en fyldig og oversiktlig plass å hente informasjon om det meste som angår Nintendo Wii, med hovedvekt på modchips o.l. Kvalitetsnivået ønskes å være like høyt som på Wikipedia.

Jeg trenger et "team" med skribenter her som kan hjelpe meg å skrive artikler av kvalitet og moderere artikler (om det skulle trenges). MediaWiki-systemet er veldig enkelt å lære seg, men om du allerede kan systemet er det så klart en fordel. Alle kan uansett skrive her. Om du har erfaring med modchips og modding av Wii setter jeg veldig stor pris på din hjelp.

Jeg håper virkelig at dette kan slå an å bli en bra wiki, men for at det skal lykkes trenger jeg hjelp - og hvem er ikke bedre til å hjelpe enn freaks?

Om du ikke fikk med deg linken lengre opp: Wiiki.no

(Jeg er forresten obs på at denne tråden faller litt i konflikt med regelen angående reklamering av eget nettsted, men jeg har fått tillatelse fra Tipex til å opprette denne tråden)

På forhånd, takk
- Stian
Sist endret av charz0r; 21. januar 2008 kl. 18:32.
Hvis du vil ha bedre gjennomslagskraft, hadde det kanskje vært en ide å ha siden på engelsk? Har ikke Wii selv, så kan nok ikke bidra med noe til siden, men det skal bli spennende å se hvordan denne siden utvilker seg.

(Savner gamle avataren din )
Sitat av Diablo
Hvis du vil ha bedre gjennomslagskraft, hadde det kanskje vært en ide å ha siden på engelsk? Har ikke Wii selv, så kan nok ikke bidra med noe til siden, men det skal bli spennende å se hvordan denne siden utvilker seg.

(Savner gamle avataren din )
Vis hele sitatet...
Dessverre var det bare .no-domenet som var ledig, men jeg har tenkt tanken selv. Jeg skal først se hvordan det går med norsk utgave og så eventuelt utvide med engelsk etterhvert.

Hmm, husker ikke hvilken avatar det var - har vært borte fra nFF siden #nff.info @ EFnet datt vekk, og når jeg oppretta denne tråden var avataren min forsvunnet