Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 9264
Noen som har erfaringer med disse? Føler disse har en helt annen effekt en de norske.
Foretrekker disse isteden for 4, 50 mg norske.
Finner heller ikke noe særlig info om disse på nettet som ikke er på arabisk.
"Helt annen effekt"? Det er vel samme virkestoffet? Kanskje det er en depottablett?
Nei er ikke depot tablett.. Ja vi er flere som har vært i egypt og kjøpt disse og et par av disse har erfaring med både nobligan 200 mg (depot) og tramadol. Noen har også opplevd sterke abstinenser på bare en uke på disse, selvom de har gått på tilsvarende dose av de norske tramadolene og ikke opplevd noe i nærheten. Så noe er det med disse!
Så lenge virkestoffet er det samme, skal det ikke være noe forskjell, med mindre det er en annen medikamentform. Som f.eks depotkapsel versus "vanlige". Den eneste forskjellen vil være det terapeutiske virkeområdet, om det da blir en lengere og mer gjevn rus eller en "pangstart" for så at det roer seg.
Bare pass på å ikke overstige 400 mg, da risikoen for kramper er betraktelig større.
Jeg fikk kramper på 350 mg ved en anledning, kombinert med en intens kløe.
De er vel kanse andre virke stofer i de du har kjøpt, stol ikke på ting du har kjøpt i utlande
Jeg kan ikke svare for de egyptiske, men min erfaring er at de norske 50mg er veikere enn utenlandske 200mg. Gir egentlig ingen mening, da mengden er den samme, men de utenlandske virker mer intense.
*insert tittel her*
Over 50 mg er depot, eller så er det jalla. Sånn er det.
Et spørsmål om dem, litt OT. Har du kjøpt dem fysisk der nede? I så fall, var de reseptfrie? Jeg har hørt at Egypt har snille regler på Tramadol.
225mg tramadol som ikke er depot?... du blir lurt.

alt over 50-100mg som ikke er depot lukter birvirkninger lang vei...uff..

hva skal man med 225mg som ikke er depot?. da kan du like gjerne ta morfin.
Jeg kjøpte 225mg tramadol piller i Egypt.. Jeg og dama viste dog ikke effekten på hvor mye vi skulle ta osv.. Tok 4 hver og ble helt slått ut spøy og ble liggende i senga i 29 timer uten å kunne røre oss.. Var en meget behagelig rus tho, men aldri så mange igjen 2 er MAX for meg iaffal, og da hender det ofte jeg spyr en periode etter jeg har droppa disse.. men utrolig behagelig å ta tramadol
▼ ... noen uker senere ... ▼
Ja har kjøpt dem fysisk over disk der nede. Null stress med tramadol og benzo.. men man får ikke tak i andre opiater der nede. Insane mengder med tramadol i disse til ikke å være depot ja , men gud å de funker. Halve egypt er jo abhengig av dette. Ihvertfall mennene som lever av å selge ting.. De får jo en sinnsyk energi av dette
Det er flere stereoisomere av tramadol og det er påvist forskjellig analgesisk effekt på disse. Derfor er det teoretisk mulig at potensen varierer etter merke da det er flere måter å syntesere tramadol på som gir forskjellige fordelinger.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av jayforall10 Vis innlegg
Ja har kjøpt dem fysisk over disk der nede. Null stress med tramadol og benzo.. men man får ikke tak i andre opiater der nede. Insane mengder med tramadol i disse til ikke å være depot ja , men gud å de funker. Halve egypt er jo abhengig av dette. Ihvertfall mennene som lever av å selge ting.. De får jo en sinnsyk energi av dette
Vis hele sitatet...
Takk for svar. Jeg skal på ferie til Egypt snart, og kjenner jeg kommer til å få vondt i ryggen...... Benzo var heller ikke noe problem? Hva slags benzo finns?Så det er ikke noe vits å gå til lege der nede og mase? Bare gå innom det lokale apoteket og ta en hyggelig prat?
Ja di er nok godkjent... Ja eller til doktor, men husk og ha med deg kvittering hjem, du kan ha medisiner for 3 måneder
▼ ... over en uke senere ... ▼
Tetrazepam, Clonazepam,Bromazepam,diazepam,Alprazolam og oxazepam er over disk der.. Kan også få dormicum og nitrazepam og noen steder
Winter is coming
Hva ligger prisene på der nede?
kommer an på hvor i egypt.. Dahab, en timeutforbi sharm vil jeg anbefale virkelig.... men tramadol 225 mg koster 80 kr for 10 stk.. så ikke no å tenkte på.. sånn som xanor O.L koster 50 kr brettet
Sitat av jayforall10 Vis innlegg
Tetrazepam, Clonazepam,Bromazepam,diazepam,Alprazolam og oxazepam er over disk der.. Kan også få dormicum og nitrazepam og noen steder
Vis hele sitatet...
Mye gode nyheter her
Står her at Egypt har satt Tramadol på narkotika lista. Er vel verre å skaffe over disk da?

Kilde : http://213.158.162.45/~egyptian/inde...of%20narcotics
null stress å få de over disk. De var det når jeg og var der.. i værste fall må du bestille fra et apotek også hente de dagen etterpå de tjener jo litt penger på en.. Somadril får du noen FÅ steder enda, men de er på vei ut desverre..
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg bor i Egypt og bruker Tramadol daglig, ikke for rusen men på grunn av smerter, men for all del det er en behagelig følelse.
Det er ikke så lett å kjøpe over disk i det hele tatt for det er ulovlig å selge det her, jeg kjøper via kjentfolk.
Da det gjelder å ta det med til Norge ville jeg ikke gamblet på at det ikke blir beslaglagt, for kvittering tviler jeg på at du får om du er så heldig at du finner et apotek som vil selge til deg.

Himmrel og hav 4 stk på en gang prøvde du selvmord eller??
Ikke merkelig at du spydde, vær du endelig glad for at du ikke ramla sammen med kramper, noe som ikke er vakkert.

Absinensene kan være harde og jævlige det vet jeg, og ja de kommer etter megert kort tids bruk, og varer enn 5-5 dager sånn ca. Symtomer influensa følelse hodepine, kvalme, slapp og skjelvinger Man kan også få noe feber.

Det er flere jeg har snakka med som mener at disse er sterkere enn det man får i europa, men vær obs på at det er ikke alle typene som virker like godt. Prisen varierer men rundt 50 le (egyptiske pund) for brettet er en grei pris men prisene er på tur oppover, det blir vanskeligere og vanskeligere å få tak i. Nå sier ryktene at de skal slutte å føre de inn så man får se hva som hender.
jeg reiser til Norge i beg av neste mnd og jeg vet at jeg må ta med meg til hele oppholdet, så her blir det nok en gang å håpe på at det går igjennom.
Tramadol egner seg jo ikke til annet å kansje sovne på, og at det er smertelindrende. At folk ruser seg på det skjønner jeg ikke
Sist endret av KjellFresh; 30. mai 2012 kl. 06:27.
Et analgetisk opiat, relativt svakt sådann, men funksjonellt. Jeg synes det er helt ok, faktisk undervurdert.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
litt off topic, men er det aldersgrense for slike medikamenter i egypt? tenker å kjøpe noen xanor mens jeg kan
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Tramadol egner seg jo ikke til annet å kansje sovne på, og at det er smertelindrende. At folk ruser seg på det skjønner jeg ikke
Vis hele sitatet...
Prøv 400-500mg sammen med litt valium eller rivotril du. De er kanskje ikke egnet alene til rus, siden doser på over 300mg kan føre til kramper med mindre man kombinerer det med benzodiazepiner eller lignende.
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Tramadol egner seg jo ikke til annet å kansje sovne på, og at det er smertelindrende. At folk ruser seg på det skjønner jeg ikke
Vis hele sitatet...
Tramadol booster i hvertfall cannabisrus rimelig heftig. Tok 4x50mg og delte en svak joint med en kompis for noen år tilbake og da ble jeg regelrett dritfjern.
Sitat av ina-01 Vis innlegg
Jeg bor i Egypt og bruker Tramadol daglig, ikke for rusen men på grunn av smerter, men for all del det er en behagelig følelse.
Det er ikke så lett å kjøpe over disk i det hele tatt for det er ulovlig å selge det her, jeg kjøper via kjentfolk.
Da det gjelder å ta det med til Norge ville jeg ikke gamblet på at det ikke blir beslaglagt, for kvittering tviler jeg på at du får om du er så heldig at du finner et apotek som vil selge til deg.

Himmrel og hav 4 stk på en gang prøvde du selvmord eller??
Ikke merkelig at du spydde, vær du endelig glad for at du ikke ramla sammen med kramper, noe som ikke er vakkert.

Absinensene kan være harde og jævlige det vet jeg, og ja de kommer etter megert kort tids bruk, og varer enn 5-5 dager sånn ca. Symtomer influensa følelse hodepine, kvalme, slapp og skjelvinger Man kan også få noe feber.

Det er flere jeg har snakka med som mener at disse er sterkere enn det man får i europa, men vær obs på at det er ikke alle typene som virker like godt. Prisen varierer men rundt 50 le (egyptiske pund) for brettet er en grei pris men prisene er på tur oppover, det blir vanskeligere og vanskeligere å få tak i. Nå sier ryktene at de skal slutte å føre de inn så man får se hva som hender.
jeg reiser til Norge i beg av neste mnd og jeg vet at jeg må ta med meg til hele oppholdet, så her blir det nok en gang å håpe på at det går igjennom.
Vis hele sitatet...
Hvor i egypt bor du?
De er blitt litt strengere siden sist jeg var der i 2010 men i sharm el sheik og områdene rundt vardet bare å bestille, så fikk man det dagen etterpå, for 50-80 kr brettet. 10X225mg.
Desverre så er de tomme for somadril de fleste stedene nå.
Men xanor,rivotril,bromazepam,temazepam og valium er ingen problem
Før tramadol brukte jo alle i egypt etylmorfin, så det kommer nok nye nytt igjenn hvis tramadol går ut av markedet.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av ina-01 Vis innlegg
Jeg bor i Egypt og bruker Tramadol daglig, ikke for rusen men på grunn av smerter, men for all del det er en behagelig følelse.
Det er ikke så lett å kjøpe over disk i det hele tatt for det er ulovlig å selge det her, jeg kjøper via kjentfolk.
Da det gjelder å ta det med til Norge ville jeg ikke gamblet på at det ikke blir beslaglagt, for kvittering tviler jeg på at du får om du er så heldig at du finner et apotek som vil selge til deg.

Himmrel og hav 4 stk på en gang prøvde du selvmord eller??
Ikke merkelig at du spydde, vær du endelig glad for at du ikke ramla sammen med kramper, noe som ikke er vakkert.

Absinensene kan være harde og jævlige det vet jeg, og ja de kommer etter megert kort tids bruk, og varer enn 5-5 dager sånn ca. Symtomer influensa følelse hodepine, kvalme, slapp og skjelvinger Man kan også få noe feber.

Det er flere jeg har snakka med som mener at disse er sterkere enn det man får i europa, men vær obs på at det er ikke alle typene som virker like godt. Prisen varierer men rundt 50 le (egyptiske pund) for brettet er en grei pris men prisene er på tur oppover, det blir vanskeligere og vanskeligere å få tak i. Nå sier ryktene at de skal slutte å føre de inn så man får se hva som hender.
jeg reiser til Norge i beg av neste mnd og jeg vet at jeg må ta med meg til hele oppholdet, så her blir det nok en gang å håpe på at det går igjennom.
Vis hele sitatet...
Hvordan er det med Tramadol og også sterkere opiater om man besøker lege. Er de velvillige til å skrive ut snaks som norske leger kvier se for? Jeg regner med at de har andre opiater på bakrommet som er litt vanskeligere å få tak i. Er xanax og rivotril fritt forsalg? Ingen resept påkrevd?

Hilsen Goatshag
Tramadol kan man få i mange forskjellige former som : dråper, inj og tab.
grunnen til at det gir en hige flying "rus" er for at kroppen er vandt til 50 mg, og når man da smeller 225mg, så vil kroppen få et sjokk, og en opphopning av virkestoffet.. Det gjør da at man vil få en helt annen rus og det vil føles litt anerledes ut.

kan beskrive det som sprit foreksempel : 20% 40% 60% 80% det er sprit i alt, men gir rusen mer effektivt jo høyere alkoholprosenten er. For dem som har drukket 96( til nærmet) man kan gå i ca 15-30 min før man kjenner alkohol rusen, men da blir man slått helt ut ved en stor mengde, men vist man drikker tilsvarende alkohol mengde bare 40% så vil man få en "annen" virkning..

kan også være hjelpestoffene som er foskjellig i fra den norske tramadolen til den egyptiske å, hjelpestoffet i paralgin forte omdansen til morfin når den kommer i til levren.. ( paralgin forte er paracet og kodein)

håper noen skjønte alt tullet mitt, å at det var til litt nytte?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Min erfaring med medisiner fra Egypt og Tyrkia er at de virker dårligere og at de nok ganske ofte er falske. Har lest om det i avisen at de ofte er det, og har også erfart at de ikke virker som de skal og innimellom at de ikke virker i det hele tatt!
Jepp du må vite vilke tramadoler du skal ha. Noen funker omtrent ikke. Og ja Xanor og rivotril er over disk .