Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1975
Finnes dette? Må jo være skumle saker og hvem som helst må jo ikke få tak på dette men for en som allerede er avhengig og har mg vekt så hørte dette jo ikke galt ut?
Svaret jeg har fått på andre forum er at de finnes, men er jævlig skjeldne.
Opiater har ofte en grense der du slutter å puste, og når aktive doser er nedi noen få milligram er det lett å dø.
Er vistnok derfor ingen tør å selge, i frykt at noen skal ta det på øyemål, krepere og lede myndighetene og hælvete tilbake til butikken.
Etizolam skal visst være et boroligende RC stoff. Har ingen erfaring selv, men etter som jeg har lest sier folk at det ligner Diazepam til Alprazolam.. mitt ble stoppa i tollen når jeg bestilte -.-
Next time!
Det kommer i pilleform btw ferdig "målt" i mg.
Om du først skal handle RC'er, så er vel opioider den farligste veien du kan gå. Har desverre ingen personlig erfaring å komme med her, men jeg føler jeg bør komme med en liten advarsel da disse stoffene potensielt kan ødelegge deg for resten av livet. Hvis du er interessert i denne typen stoffer ville jeg heller anbefalt naturlige opiater, da disse er relativt trygt å bruke i forhold til ymse RC's.
Avhengighetspotensialet på noen av disse RC'ene er også høyere enn heroin, så jeg ville vært EKSTREMT forsiktig om jeg først skulle prøvd noe av dette.

Her er det en sak om syntetiske opioider som kan være værdt å få med seg.
Sist endret av 3ndgame; 2. november 2012 kl. 12:33.
▼ ... noen uker senere ... ▼
http://en.wikipedia.org/wiki/AH-7921

Har prøvd dette flere ganger. Litt mindre potent enn morfin, og rusn minner mer om subutex. Funker i 10-12 timer på meg. 20-30mg er en fin dose, men jeg har ingen toleranse for opiater, så det blir veldig inviduelt.
http://en.wikipedia.org/wiki/O-Desmethyltramadol
Sist endret av ViciousDelicios; 17. november 2012 kl. 11:04.