Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1357
Hei!

Jeg skal nå bestille 2gr (JWH 122 Herbal mix), 6-apb(benzofury) og bk-MDMA(Methylone)...

Og jeg lurer på hva jeg kan forvente av disse forsjellige RC'ene?

Har aldri prøvd et RC før.
Har kun prøvd: Hasj / marijuana, Forsjellige benzoer, Amfetamin, Salvia 20X, forsjellige herbal incenses, Kratom.

Og Hvor mange milligram bør jeg begynne med på de forsjellige RC'ene?
Hvordan inntaksmetode?

Noen erfaringer?


Takk
Sist endret av random55022; 25. september 2011 kl. 23:56.
Har bare prøvd bk-MDMA(Methylone). Av de der, men det er vel på narko-lista nå? Så ville ikke tatt sjansen på og bestille akkurat den. Men si ifra om du får det gjennom eller ikke

Men methylone gir en rolig god form rus. Glad og munter og prater lett med folk :P men ikke sånn gal speeda måte og prater høl i hue til folk. Den er mer rolig. hvis du får bestilt det blir du ikke skuffa ihvertfall
100mg burde være god første gangs dose. Men det er på høye doser det virkelig slår til vet ikke hvordan det er kontra MDMA for det har jeg ikke prøvd.

Resten kan vet jeg ikke noe om desverre. Men disse jolly green granules/kryptonite er også ganske bra

Take care.
Noen andre som vet noe om resten ?

Takk for svar Dpac
Kan ikke si jeg finner methylone på narkotikalisten uansett hva jeg søker etter (deler av kjemiske navn, fornorsking, bk-mdma, etc). Har det isåfall ett eller annet underlig navn på norsk?

Argh.. Narkotikalisten burde stått kronologisk.
Hittar inte heller methylone någonstans på narkolisten någon som vet säkert?
Methylone er ikke på legemiddel lista eller narkolista så er LOVLIG