Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 3201
Hei, jeg er ute etter ett RC med endel oppkvikkende effekt. Jeg ønsker i utgangspunktet så ren oppkvikkende effekt som mulig, men hvis dette er vanskelig og jeg må ta til takke med noe med litt euphorisk effekt, som feks. methylione, mephedrone, 4-MEC osv så funker det, men det er vanskelig å finne fram i jungelen over RC's, selv om jeg leser masse om det, så jeg tenkte det var greit å slenge ut ett spørsmål her i tilfelle noen hadde noen gode forslag.

Jeg er IKKE ute etter RC's der man ser fanden på veggen (halusigene), da dette mest sansynlig ikke er det helt store i festsammenheng, og jeg vil vente enda noen år før jeg begir meg ut på det, selv om jeg begynner å nærme meg kvartveis til 100.
Definitivt MDPV
Av de Rc-stimulantene jeg har prøvd,er det denne som ligner mest på vanlig amfetamin etter min mening. Men - dosering er alfa&omega. Særlig når det gjelder et såpass potent stoff,og at renhetsgraden er tett opp mot 100%,i motsetning til standard amfetamin... Synes det varer omtrent like lenge som amf,men har en kortere nedtur synes jeg. Medmindre man fyller på,og tweaker i etpar dager selvfølgelig.

Trådstarter nevnte rc's som mephedrone,metylone osv - Jeg synes disse passer mer til partybruk. MDPV passer hvis en skal vaske huset... Ble litt vel speeda når jeg brukte dette til fest,men folk reagerer forskjellig.

Jeg brukte 25mg som frokost-liner,og det er en ganske kraftig dosering.
Trangen til å fylle på/justere,er usedvanlig kraftig,synes jeg. Noen med samme erfaring ?

Også lurte jeg på til andre som har prøvd MDPV ; Har noen av dere lagt merke til at finmotorikken blir ødelagt dagen derpå ? Det var først en kompis som bemerket dette,så erfarte jeg det selv. Klarte ikke rulle røyk engang.
Sitat av Researcherz Vis innlegg
Hei, jeg er ute etter ett RC med endel oppkvikkende effekt. Jeg ønsker i utgangspunktet så ren oppkvikkende effekt som mulig, men hvis dette er vanskelig og jeg må ta til takke med noe med litt euphorisk effekt, som feks. methylione, mephedrone, 4-MEC osv så funker det, men det er vanskelig å finne fram i jungelen over RC's, selv om jeg leser masse om det, så jeg tenkte det var greit å slenge ut ett spørsmål her i tilfelle noen hadde noen gode forslag.

Jeg er IKKE ute etter RC's der man ser fanden på veggen (halusigene), da dette mest sansynlig ikke er det helt store i festsammenheng, og jeg vil vente enda noen år før jeg begir meg ut på det, selv om jeg begynner å nærme meg kvartveis til 100.
Vis hele sitatet...
4-FMA (4-Fluormetamphetamine) http://en.wikipedia.org/wiki/4-Fluoromethamphetamine
Sies være mer potent en rent meta. Har jo euforisk effekt, hårene reiste seg ganske raskt når man snortet.

2-DPMP (extremt potent) http://en.wikipedia.org/wiki/Desoxypipradrol
Har ingen stor euforisk effekt, men man blir våken av det. nasalt tas det maks 5-10 mg.

/free
Har hørt at det har vært dødsfall på 4-fma. Kan noen bekrefte/avkrefte?
har ikke hørt noe om nå dødsfall på 4-fma.. däremot så har väl ett antal hamnat under jorden efter intag av pmma / pma ?

http://en.wikipedia.org/wiki/4-Methoxymethamphetamine
Godmorgen.

Når det gjedlder 4-fa/4-fma så erindrer jeg svakt at fluro-forbindelsen er toksisk. Hvor toksisk vet jeg ikke. Heller ikke hvor toksisk de er sammenlignet med (insert preparat) må gudene vite... Fikk problemer med å finne kilder på fluor-toksisiteten,men uansett ;

Disse stoffene (4-fa/4-fma) står på narkotikalisten ; http://www.lovdata.no/cgi-wift/ldles...0630-0008.html

Så ; det blir betydelig mer pes å bestille dette hvis tollen skulle bli nysjerrig...

Jeg mener fremdeles at MDPV,og en brukbar 3desimals-vekt (for guds skyld...) - er det rc'et som er nermest amfetamin. Virkning og varighet.

Kom forresten på et annet stimulerende rc ; MDPPP
Detter er det jævligste stimulantet jeg har prøvd. Jeg fikk ikke noe "kick",ingen form for hyperaktivitet,engasjement.
Derimot,så fikk jeg de 3 leeengste døgnene i mitt liv. Hvis noen har prøvd å overdosere på ritalin -så var det ca. samme følelsen ; Kjevelås fra helvette tom følelse,apati under nedturen,et inderlig ønske om å bare slokne - osv osv.

Overdoseringen av MDPPP gjorde at jeg satt med kjevelås i 3 døgn,jeg gjorde alt for å prøve å "slå av" turen ; Begynnte med 50mg Truxal,fortsatte med 20mgValium,begynnte å nerme meg Psykosemoseoverdose på 2.døgnet - tilslutt tok jeg 0,1g heroin. Da beynnte det å roe seg....

Ble mye babling her inatt,men som avslutning ; Kjøp en 3desimals-vekt hvis dere skal innta Rc's
Får snart 5 mg MDPV om det kommer fram da. Det blir doserings styr ja,når man skal holde seg til 5-10 mg pulver.
Har og bestilt fra en annen leverandør, men de virker useriøse og jeg tror ikke de kommer til å sende noe selv om de fikk pengene. Men der bestilte jeg og noe kalt MOPPP, lurer på litt om det da
som jag ser de så är inte 4-fma ulovligt, bara 4-fa enligt narkolistan...

MDPPP är en skit-rc i min mening då den inte ger något rus alls.
sist jag testade de gick de ca 1,7g blandat med 2g methylon å 2 g mdai under en vaken period på 96 timmar.

MDPPP ger alltså ingenting, lite vakenhet men de är nog allt.
jag hade nog lyckats hålla mig vaken dom 96 timmarna med lite kaffe som extra tillskott till methylonet å mdai:n.
ysj, var visst MDPPP og ikke MOPPP jeg hadde bestilt men bare 1 gr da...
Sitat av Attica83 Vis innlegg
Definitivt MDPV
Av de Rc-stimulantene jeg har prøvd,er det denne som ligner mest på vanlig amfetamin etter min mening. Men - dosering er alfa&omega. Særlig når det gjelder et såpass potent stoff,og at renhetsgraden er tett opp mot 100%,i motsetning til standard amfetamin... Synes det varer omtrent like lenge som amf,men har en kortere nedtur synes jeg. Medmindre man fyller på,og tweaker i etpar dager selvfølgelig.

Trådstarter nevnte rc's som mephedrone,metylone osv - Jeg synes disse passer mer til partybruk. MDPV passer hvis en skal vaske huset... Ble litt vel speeda når jeg brukte dette til fest,men folk reagerer forskjellig.

Jeg brukte 25mg som frokost-liner,og det er en ganske kraftig dosering.
Trangen til å fylle på/justere,er usedvanlig kraftig,synes jeg. Noen med samme erfaring ?

Også lurte jeg på til andre som har prøvd MDPV ; Har noen av dere lagt merke til at finmotorikken blir ødelagt dagen derpå ? Det var først en kompis som bemerket dette,så erfarte jeg det selv. Klarte ikke rulle røyk engang.
Vis hele sitatet...
Fikk det i dag, 5 gr, med 98 % renhet..!
Nei, så langt fra amfetamin doseringsmessig ja. Har ikke en vekt som går mer enn 0,00 (og den er så ustabil at den ikke kan veie noe annet enn ca standar ting)..

Så det var å ta så lite som mulig i øyekast. Og det ble nok sikkert 10-30 mg eller noe. Mye bedre enn amfetamin sier nå jeg, føler meg som om jeg har tatt type 200 mg av bra speed.

Men kan ikke sammenligne det med MG dose REN medisinsk amfetamin vs MG dose mdpv. For har ikke fått så god effekt (eller bare annerledes effekt?) av 10-30 mg dexedrine.
Men nå vet jeg jo ikke hvor mye eksakt som ble tatt. Men har ikke typisk jævlig hjertebank enda.

Eller nå kom den hjertebanken og svettinga og ja... tørsten osv...

Og hvor utrolig mer man kjenner alle sansene, og er paranoid! Sidesyn som lager rare flekker osv. Og det på veldig liten dose.
Men merkelig nok ; Så vil man fylle på mer

Dette er skumlere enn vanlig amfetamin slik jeg ser det, det virker som om hvis man bare tar en stre til,så blir Aaalt så bra. Erfaringer ? Jeg fikk trangen til å fylle på etter ca 4-timer.

Nå finnes det aldri 100% ren amfetamin på det norske markedet,så MDPV er dritskummelt. Særlig hvis en ikke kjenner doseringene.

Sitter en og tweaker over etpar dager,så blir man rimelig paranoid. Dog,nedturen synes jeg er lettere/hakket kortere når det gjelder hvor sliten en blir i kroppen.

Noes som har erfaringer med 4-fa/4-fma forresten ?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg synes ikke jeg får mer lyst å fylle på med denne enn med speed- Men jeg blir jævlig mer speeda på dette crappet.

De siste dagene gikk jeg manisk rundt og var våken i 4-5 døgn, spiste ikke en dritt, glemte drikke, sluttet å snuse, var i oppheng og brydde meg fint lite om verden rundt. På lørdagen kjente jeg allerede at det ikke kom til å gå bra å stikke til byen å handle pga. alle små hallisene. Gikk på butikken dog, fant aldri det jeg skulle ha, gikk rundt i to timer sikkert. Så når jeg kom hjem gikk jeg inn i en skikkelig j'vlig badtrip, psykose tilstand om invasjon osv osv. Helt ufattelig.
Det er det mest virkelighetsfjerne jeg har opplevd, og det varte i 7 timer ++

Men tror mer faktoren våken i 4 døgn, manisk. underernært osv. har litt mer å si enn MDPV, selv om det helt klart trigger fram synsbedrag.