Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 945
Jeg lurer bare på dette:
Jeg har levert inn en 360 til reparasjon hos microsoft, denne var dhl å henta Fredagen for 1 uke og 5 dager siden ca.. er det noen som veit når ca jeg får den? takker for svar!
Det er det helt sikkert, du kan jo starte med å spørre Microsoft/DHL?
jeg husker bare at det tok lang tid før min ble reparert...

hvis du ringer "xbox- kundetelefonen" eller hva den nå heter, så får du nok opplyst en ca. dato, men de er flinke å lyve, og jeg måtte ringe å klage noen ganger før min kom tilbake:P
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av ja9boy
Jeg lurer bare på dette:
Jeg har levert inn en 360 til reparasjon hos microsoft, denne var dhl å henta Fredagen for 1 uke og 5 dager siden ca.. er det noen som veit når ca jeg får den? takker for svar!
Vis hele sitatet...
Det er derfor man kjøper PS3, som ikke får noen " red ring of death" bare du ser hardt på den, så du slipper å sende den inn og bli løyet til om at den kommer om et par uker når du må vente betraktelig lenger enn det. PS3 slipper man å sende inn, man beholder den og bruker konsollen sin til flere tusen kroner uten å måtte sende den inn hele tiden
Hei. En på jobben sendte inn sin xbox. Det tok ca 2 uker før han fikk den igjen.

Og ps3er må sendes inn de også. En annen på jobben sendte inn sin denne uka. Den klarte ikke å lese cder/dvder lengre.
Sitat av solrikioo
Hei. En på jobben sendte inn sin xbox. Det tok ca 2 uker før han fikk den igjen.

Og ps3er må sendes inn de også. En annen på jobben sendte inn sin denne uka. Den klarte ikke å lese cder/dvder lengre.
Vis hele sitatet...
Det må være den eneste tilfelle jeg har hørt om av defekte ps3`er, mens xboxer hører jeg om hele tiden. Omtrent alle jeg kjenner som har xbox har mått sendt den inn minst 1 gang.

Det skal vel egentlig ta 2 uker å få den reparert, men veldig ofte så oversteger de vel den tiden?
Joa, har ikke hørt om så mange som sender inn ps3ene sine. Men det skjer.

Ang xboxene kommer det jo ann på hvilken versjon du har. Jeg har en rimelig ny. Men bedre kjøling osv. Pluss at jeg er klar over problemet med overoppheting så den har mye luft rundt seg.

Sånn er det jo med de fleste ting. Ting tar som regel lengre tid.
Sitat av solrikioo
Joa, har ikke hørt om så mange som sender inn ps3ene sine. Men det skjer.

Ang xboxene kommer det jo ann på hvilken versjon du har. Jeg har en rimelig ny. Men bedre kjøling osv. Pluss at jeg er klar over problemet med overoppheting så den har mye luft rundt seg.

Sånn er det jo med de fleste ting. Ting tar som regel lengre tid.
Vis hele sitatet...
Ja, det er bra du tar forhåndsregler!

Ting tar tid ja, men poenget mitt er at det ikke burde gjort det i det hele tatt. Det burde vært slik at når du kjøper en konsoll til flere tusen burde den funke en stund, og det burde vært unødvendig å sende den til reperasjon
Det er jeg enig i. Dumt å gå rundt å være redd for at den plutselig bare skal dø.

Også synes jeg at når ting er såpass dyre burde man bare sende inn den ødelagte også sender de ut en ny med en gang. Også fikser opp den ødelagte og gir den til neste mann. Så ting tar kortere tid.

Så lenge de repper skikkelig og ikke prøver seg på noe tull vil jo systemet funke bra.
Det eneste som går på en PS3 er Blu ray, selv om feilraten på PS3 ligger på under 3%.

Dog, nok offtopic.
Sitat av solrikioo
Det er jeg enig i. Dumt å gå rundt å være redd for at den plutselig bare skal dø.

Også synes jeg at når ting er såpass dyre burde man bare sende inn den ødelagte også sender de ut en ny med en gang. Også fikser opp den ødelagte og gir den til neste mann. Så ting tar kortere tid.

Så lenge de repper skikkelig og ikke prøver seg på noe tull vil jo systemet funke bra.
Vis hele sitatet...
Njaaa, tviler på hvor fornøyd folk ville blitt for å få en brukt maskin uansett hvor mye den er fikset