Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2612
Hei,
er ute etter å kjøpe en Wii konsoll MED mod chip.

Lurer på om modnet.no er de eneste som selger konsollene ferdig installert med chippen?

Har sett på diverse andre sider (funnet et par topic nedenfor), men har ikke funnet noen som selger de installert på konsollen.
Har modnet.no monopol på dette?

PS:
Hvis noen kan gi meg linker til Norske sider (fraktet fra Norge) som selger modder og lignende, for å lagre linkene til eventuell senere bruk hadde det også vært fint.
Takk.
Sist endret av Lothian; 11. desember 2007 kl. 20:28.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Jeg kjøpte en moddet wii med Wiikey gjennom en fyr på QXL.. han solgte også til en kompis, konsollen fungerer perfekt og det er mulig at jeg har adressen liggende et sted ennå. Hvis du er interessert kan jeg kanskje sende en mail og spørre om han selger ennå.
Trådstarter
4 0
Tenkte helst på "bedrifter" som selger over internett.
Men hvis det blir nød.. så.. kan jeg kontakte deg :P
Det har vel fint lite for seg å kjøpe gjennom en "bedrift" siden alt av garantier o.l. garantert er ute av vinduet med en slik behandling av boksen. Så om noe går "åt skogen" får du antagelig akkurat like lite penger igjen av en "bedrift" som av en privatperson...
Prøv noen av disse: Digistore.no, xunlock.com, loddebolt.com

hvis du har internett, så finnes det faktis en side som heter google.no I søkefeltet der så kan du skrive inn det du er på jakt etter.....
Hei! Jeg sendt wii konsollen min til modnet.no og fikk satt i wiikey. Raskt enkelt pg greit I dag har jeg ca 80 spill! modnet anbefales!
www.modtech.no
Veldig rask og greit utføring, jeg har moddet min psp hos han. Ikke helt det samme men han er veldig flink han som utfører jobben
Sist endret av pwner2k; 12. desember 2007 kl. 08:46.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Er det noen her som har erfaring med modding hos xunlock.no?
Er usikker, men tror kanskje www.modnet.no har noe.
Sitat av Raymond
Er det noen her som har erfaring med modding hos xunlock.no?
Vis hele sitatet...
Hei, har moddet en xbox og to Ds`er hos xunlock, meget godt fornøyd. Gir telefonsupport anytime!