Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1355
Jeg ble akkurat fortalt at PS3 spill er sonefrie og at man dermed kan bestille de fra hele verden, stemmer dette?

Isåfall er det jo bare å fly på ebay og kjøpe spill til 2-300 kr stykket!

Jeg har lagt inn et bud allerede jeg håper det stemmer at de er sonefrie da
Trådstarter
68 0
sweet! da kjører jeg på med ebay
Hehe. Det er bra! Jeg bor i Kina nå og skal jaggu si at Playstation 3 ikke er noe å spare til her! Her får du den for 3000 Yuan, ca. 2500 NOK. Playstation-spillene er jo også sykt billige, men vanskelig å vite om det er fake eller ikke? Det går vel ikke an å spille brente spill på PS3?

(Tenkte det var greit at jeg brukte tråden din, L0ud)
Trådstarter
68 0
hehe, bare å bruke tråden

jeg vet ikke, har ikke hørt om noen som har fått til brente spill på ps3 ennå men er det noen som burde få det til så er det vel kineserne

hvor mye ligger spillene på der nede ?
Spillene er sonefrie ja. Så kjøp på Ebay av seriøse folk er ingen problem. Da kan de jo sette verdien under 200 kr også, så man ikke betaler moms.
Trådstarter
68 0
nettop det jeg tenkte.. mange fordeler med å handle gjennom ebay
Sitat av l0ud
hehe, bare å bruke tråden

jeg vet ikke, har ikke hørt om noen som har fått til brente spill på ps3 ennå men er det noen som burde få det til så er det vel kineserne

hvor mye ligger spillene på der nede ?
Vis hele sitatet...
Det kommer an på om det er piratkopi eller ikke. Er det det så skal du ikke opp i den store 50-lappen før du har det. Dersom det er ekte fra en seriøs forhandler er det nok dyrere, men du vil lande langt under den norske prisen selvsagt. Det er vel mange spill som lages i Kina og. Enda en grunn til at prisen er lavere.
Trådstarter
68 0
jepp , noen som vet noe om soneinndelingen på blu-ray og ps3 fungerer ? har sett at det er soner A og B osv på blue ray... tilsvarer dette sone 1 og 2 på dvd eller ?
jeg hentet dette fra wiki:

The Blu-ray Disc movie region codes are different from the DVD region codes.The following are the region codes for Blu-ray discs:

Region code Area

A/1 North America, Central America, South America, Japan, North Korea, South Korea, Taiwan, Hong Kong and Southeast Asia.

B/2 Europe, Greenland, French territories, Middle East, Africa, Australia and New Zealand.

C/3 India, Nepal, Mainland China, Pakistan, Russia, Central and South Asia.
Vis hele sitatet...
Trådstarter
68 0
takker... det hjalp mye, da vet jeg hvilke soner jeg bør styre unna
Låner tråden for ett lite spm, jeg også. hehe..

Noen som vet om dette gjelder xbox 360 også?
Trådstarter
68 0
tror desverre det bare gjelder ps3.

både ps3 og xbox360 er låst til sine respektive "soner" men ps3 spillene inneholder visst ingen form for sperre mtp. hvilke soner de kan spilles på.

men hvis jeg har forstått det riktig er det lagt inn denne typen sperre på mange (alle?) 360 spill.
Okey. Den er grei ;( hehe.. Men takker for svar
▼ ... noen måneder senere ... ▼
De er sonefri, har gjort det samme selv og kjøpt et par spill på eBay
Er genialt, får de mye billigere + bonus Ratchet & Clank coveret er mye fetere i USA.

Nå vurderer jeg å bestille Lair