Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 683
Hei: jeg har nettopp lasta ned et spill til PS2, jeg har kopiert fila til en dvd+ puta den i PS2'en funka ikke, jeg lurer på om jeg har kopiert feil fil, eller...

jeg pakker ut den iso fila eller no sånt. men når jeg skal kopiere den iso filen er den ikke der, men isteden for er det masse andre filer, som f.eks. en mappe som heter modul, bin, cnf osv. det er vel de fila som jeg skal kopiere???

Jeg bruker Swap Magic.
Låner topicen litt eg, håper det går bra

Må man chippe PS2'n for at det skal funke med brennte spill?
Sist endret av Alex90; 24. januar 2008 kl. 18:12.
Trådstarter
5 0
ja men, jeg bruker Swap Magic, det er omternt det samme, eller MÅ man bruke chippa PS2, kan man ikke bruke Swap Magic????
Brenn .iso filen med ImgBurn, og nei man trenger ikke å chippe PS2 hvis man bruker SwapMagic.
Trådstarter
5 0
Takk, så jeg trenger bare å brenne en ENESTE fil og den er .ISO filen. takk,atkk
Går det ann å laste ned Swap Magic, eller må man kjøpe det for at det skal funke?
Man må kjøpe det! det sier nesten seg selv..
Sitat av Morten11
Man må kjøpe det! det sier nesten seg selv..
Vis hele sitatet...
Finst ting som heter crack..
Men ok
Trådstarter
5 0
nei, det går ikke å laste det ned, men det er riktig det du sier med crack, men selv om du har crack må du ha magic keys 3, (spørs hvilken PS2 du har) det er det som lurer PS2'en din til å tro at den at lokke er lokka men det er den ikke, bruker du den gamle tykke typen må du ha slidetool.
Sitat av jannono
ja men, jeg bruker Swap Magic, det er omternt det samme, eller MÅ man bruke chippa PS2, kan man ikke bruke Swap Magic????
Vis hele sitatet...
Spill kan oppdage chips, men ikke Swap Magic.
Trådstarter
5 0
Nice for den da xD