Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 642
Heisann.

Jeg kjører snes9xtyl (0.4.2) på 3.40 OE-A (phat psp), men musikken på de forskjellige ROM'ene er knitrende. Hvis jeg stiller ned på output frequency så gjør det bare lyden raskere, ikke mindre knitrende.
Dette ødelegger jo halve gleden av spille klassikere som zelda, chrono trigger etc : <

Noen som vet om noen tips som gjør at jeg kan unngå denne knitrelyden i spillet?
Jeg anbefaller at du går til www.pspnett.com Der finner du også meg med brukernavn "Tostoo". :P
Sitat av Tostoo
Jeg anbefaller at du går til www.pspnett.com Der finner du også meg med brukernavn "Tostoo". :P
Vis hele sitatet...
Har vært der, og det er ikke mye som står der om snes9xtyl. Ser heller ingen threads du har laget om det, siden du nevner at jeg finner deg der ?
Du kan jo alltids registrere deg.. Folk er hjelpsomme der. Var en gang Admin.. :P
OFF TOPIC: Du er ikke den Tostoo som ble fyra fra Kogu?

Har selv hatt det samme problemet med Snesemulatoren, fikk aldri fikset det :/
Sitat av TheShit
Har selv hatt det samme problemet med Snesemulatoren, fikk aldri fikset det :/
Vis hele sitatet...
Var det noen ROM's som ikke knitret hos deg i lyden ? I mitt tilfelle er det bare de som er "store" altså over 4 mb i størrelse, iallefall av det jeg har testet.
Husker dessverre ikke, lenge siden jeg brukte emulatoren.