Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1479
Fikk igår startet opp mediasenter på min PS3 gjennom Tversity.

Får sett det meste av filmene og seriene gjennom streamen, men noen filer som spilles uten problemer på datamaskinen vil ikke spilles av på PS3. Skal ikke Tversity egentli konvertere så dette skal gå an? Har prøvd å lett etter løsninger, men 1000 nettsider senere sitter jeg her like dum å hjelpesløs..
Sitat av kimaarntzen
Fikk igår startet opp mediasenter på min PS3 gjennom Tversity.

Får sett det meste av filmene og seriene gjennom streamen, men noen filer som spilles uten problemer på datamaskinen vil ikke spilles av på PS3. Skal ikke Tversity egentli konvertere så dette skal gå an? Har prøvd å lett etter løsninger, men 1000 nettsider senere sitter jeg her like dum å hjelpesløs..
Vis hele sitatet...
Kan du gi oss mer info?
Er de videone som ikke vil spilles av i samme filformat feks?
skal legge inn mer info når jeg kommer hjem.. så skal jeg skrive opp alle formater etc.
Har du innstalert Tversity med konverteringsmuligheter?

Visse filer klarer ikke Tversity og konvertere, blant disse er bla .mov
Finnes det da andre muligheter som er gratis? som konverterer alle de mest brukte formatene? prøvde nero home, men det var jo helt mongo.. fant bare deler det jeg delte etc..

//kimaarntzen
har sånn halveis fått fixa det nå etter mye hodepine å bannskap.. men er vel en del finjustering igjen før det funker helt perfekt.. kansje linux vil gjøre susen
Sikkerhetsklarert
Kanskje dele løsningen med oss?
Fant en helt ny Klite codec pack med masse nye funksjoner. Men også ett program som heter Haali Mediasplitter.. bare innstallerte dette så kom alt av seg selv.
det er jo meningen at du skal installere de programmene når du installerer Tversity.

hvis du har noen ekstra dvd plater så er det bare og bruke ConvertXtoDvd og så brenne den filen på en dvd plate.