Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1049
Hei.

Tenkte jeg skulle bestille meg en Playstation 3 80gb fra USA (Amazon)

den koster 499,99 dollar som blir 2736 kr ... men hvor mye blir det med alle avgiftene/moms/porto O.S.V ???

Takker på forhånd
Sitat av VSO
Hei.

Tenkte jeg skulle bestille meg en Playstation 3 80gb fra USA (Amazon)

den koster 499,99 dollar som blir 2736 kr ... men hvor mye blir det med alle avgiftene/moms/porto O.S.V ???

Takker på forhånd
Vis hele sitatet...
Frakten må du jo nesten spørre selgeren om.
Momsen blir 25% av prisen inkl. frakt

Thats it

Bare husk at du går glipp av den norske kjøpsloven som er ganske god
Sitat av torsken
Frakten må du jo nesten spørre selgeren om.
Momsen blir 25% av prisen inkl. frakt

Thats it

Bare husk at du går glipp av den norske kjøpsloven som er ganske god
Vis hele sitatet...
Er jeg helt på jordet, eller kan det oppstå en kræsj med spill som er kjøpt i Norgen, og konsoll fra USA? Mener å ha hørt det
Spillene er så vidt jeg vet sonefrie, men filmer (altså blu-ray) er med vanlige soner mener jeg og huske. Dvs. at blu-ray filmer fra Norge ikke vil fungere. (Correct me if I'm wrong).
VSO
Trådstarter
73 1
Sitat av C.Hendrix085
Er jeg helt på jordet, eller kan det oppstå en kræsj med spill som er kjøpt i Norgen, og konsoll fra USA? Mener å ha hørt det
Vis hele sitatet...
Sitat av xaJi
Spillene er så vidt jeg vet sonefrie, men filmer (altså blu-ray) er med vanlige soner mener jeg og huske. Dvs. at blu-ray filmer fra Norge ikke vil fungere. (Correct me if I'm wrong).
Vis hele sitatet...
ja det går fint med spillene fordi det er sonefrie .. men hvis man skal kjøpe dvd/bluray må du man kjøpe de også sonefrie viss de skal fungere!.




--------


men er det ikke tollavgift?
Sist endret av VSO; 19. januar 2008 kl. 19:55.
Hvis du har penger nå så har elkjøp et ganske bra tilbud på PS3 . Kanskje ikke det du er ute etter (40 gb versjonen), men hvis det skulle skje noe med den så er det lettere å fikset den når den er kjøpt i Norge.
Sist endret av Kiy0shi; 19. januar 2008 kl. 19:56.
jamen yolo da.
luni's Avatar
Hvis den fortolles gjennom Posten kommer et fortollingsgebyr på cirka 190,- i tillegg. Mulig du kan fortolle gratis/billigere selv på nettet. Sjekk det ut.
Sitat av xaJi
Spillene er så vidt jeg vet sonefrie, men filmer (altså blu-ray) er med vanlige soner mener jeg og huske. Dvs. at blu-ray filmer fra Norge ikke vil fungere. (Correct me if I'm wrong).
Vis hele sitatet...
Takk. Var nok det jeg hadde hørt, men bare blandet litt
Sitat av amazon.com
Product Details

* Shipping: Currently, item can be shipped only within the U.S. and to APO/FPO addresses. For APO/FPO shipments, please check with the manufacturer regarding warranty and support issues.
Vis hele sitatet...
Det betyr at den ikke kan sendes til norge...
Annbefaler deg heller og kjøpe en 40gb i norge ettersom at du da kan se dvd/cd/blue-ray...
Du kan uansett ikke spille norske ps2 spill på den.
Alternativt får du den tilsendt med JetCarrier (da blir det dog dyrere frakt)

Også mye mulig at det er tollavgift på elektronikk, det ville jeg sjekket med posten (det er i alle fall det på klær). Det kommer i så fall i tillegg til momsen.
VSO
Trådstarter
73 1
Sitat av fomox
Det betyr at den ikke kan sendes til norge...
Annbefaler deg heller og kjøpe en 40gb i norge ettersom at du da kan se dvd/cd/blue-ray...
Du kan uansett ikke spille norske ps2 spill på den.
Vis hele sitatet...
jo de sender til utlandet



Sitat av fomox
Opprinelig skrevet av Amazon.com

Amazon.com gladly accepts orders from all around the globe....Link
Vis hele sitatet...
Sist endret av VSO; 20. januar 2008 kl. 12:57.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av VSO
jo de sender til utlandet
Vis hele sitatet...
Og det står på enkelte ting at dei ikkje blir sendt internasjonalt. Står det på gjenstanden får du den ikkje sendt direkte fra amazon til deg, men må bruke ting som JetCarrier.

Imidlertid trur eg det blir lite å spare på å bruke jetcarrier...