Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  449 19325
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Flink gutt Mesna!
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Opprinnelig postet av Antim0n
Flink gutt Mesna!
Vis hele sitatet...
Får se om jeg spiller 2 onlinespill da, spiller forøvrig Eq2 atm, men tror jeg begynner med WoW aswell liksom.
Sist endret av zpn*; 29. november 2004 kl. 12:57.
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Onlinespiller? Tror nok det er verdt å ofre litt for WoW

POST NUMMER 100... *kjempestolt*
Opprinnelig postet av Loeve
Jeg ville heller ha klassifisert en guild som en spillegruppe innad i spillet, og som er som en "familie" du kan hoppe inn i.

Hadde jeg spilt WoW hadde jeg gjernet joinet. Vi får se om jeg ikke spiller det litt når det kommer ut. For øyeblikket er jeg altfor opptatt med EQ2.
Vis hele sitatet...
Server spiller du på? Og navn om du spiller på runnyeye ?
For å legge litt til på Tangaalfs post så spiller vi på Runnyeye.

Vi er forøvrig

Banorin = meg
Romandra = Tangaalf
Ellendill = Geir&Dangerous
Alandarian = Weds13
Sist endret av zpn*; 29. november 2004 kl. 12:03.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Norwegian Freak Force, høres nesten ut som en corny tv serie :P

Jeg er med på guild!

Har spillt på open public beta, og har forrhåndsbestillt wow sånn jeg får final beta key..
Bare spillt nightelf druid enda.
Hvis noen har en beta-konto ting til overs. Kjøper jeg den. 150 kr! Pris kan diskuteres.

ELLER: jeg så her
at det står at beta pakker kommer inn på lager igjen den 10 desember? Stemmer det? Kommer det flere pre-order pakker i butikkene etter at betaen har startet?
Sist endret av Bobben; 29. november 2004 kl. 13:02.
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Trådstarter
Hva med "Frozen Saviors" som navn?

Jeg er ikke sikker på hvor mange keys jeg har bestilt, men hvis jeg får flere så kan du få kjøpe en av meg.
Eller om noen finner ett sted å kjøpe, skrik ut!
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Trådstarter
Tror ikke det skal være noe problem å kjøpe fra butikk. Platon, Spaceworld, Spiderman, Free Record Shop hvis dere har det i larvik
Vil gjerne være med, men har tenkt å være Orc, og da går det jo vel ikke...

edit: Og ang. navn, hva med bare 'nFF'? Holde det så simplet som mulig? Regner med at medlemmene av guildet bare vil bestå av folk som henger her?
Sist endret av m0nTaNa; 29. november 2004 kl. 13:29.
Opprinnelig postet av Wiggles
Tror ikke det skal være noe problem å kjøpe fra butikk. Platon, Spaceworld, Spiderman, Free Record Shop hvis dere har det i larvik
Vis hele sitatet...
Larvik er en skikkelig drittby seru
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Trådstarter
m0nTaNa: nFF blir så altfor kort. Må ha et navn med skikkelig slagkraft og som skal huskes så lenge betaen varer. Det er forresten fritt frem for folk som ikke er medlem her å melde seg på via en venn eller noe. Hvis du MÅ være orc, så må du vel det. Men hvis ikke så er du hjertelig velkommen i guildet.
bobben: lei sak
Jeg har tenkt å kjøpe spillet, så melder meg på!
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Så bare for å oppsummere litt:
Alle på nFF er velkomne i guildet, enten de er med på open beta eller skal kjøpe spillet når det kommer ut. Det er bare å melde seg på
Navn er fortsatt under vurdering og forslag er hjertlig velkomne.
Guildet oppholder seg på en PvP server som alle blir enige om.
Nettside med STILIG logo og IRC channel blir opprettet når navnet er bestemt.

Rett meg hvis jeg tar feil!
*Tegne en stor R på Antim0n sin post*


Dette blir jammen digg, gitt. Synes Dodecha sin idè hørtes fin ut. Norwegian Freak Force, eller som Antim0n skrev, Norwegian Freezing Freaks....
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Trådstarter
Hva med "SLS" = "SocialLife Sacrificers"?
Er ikke sikker på hvilken server vi oppholder oss på enda
Burde kansje ha et navn som sier litt om oss? At vi ihvertfall er fra Norge. Får jo respekt hvis vi greier oss bra, da synes jeg det er kult at folka vet vi er fra Norge
Opprinnelig postet av kimsteinfeld
Burde kansje ha et navn som sier litt om oss? At vi ihvertfall er fra Norge. Får jo respekt hvis vi greier oss bra, da synes jeg det er kult at folka vet vi er fra Norge
Vis hele sitatet...
Veldig enig!
Jeg kommer ikke til å spille betaen men jeg skal være med når spillet kommer ut i norge. Regn meg inn. Hvis ikke spillet ikke blir så bra som jeg forventer dropper jeg ut når spilletiden er over, men regner ikke med det.
I Everquest 2 skal man spille på Crushbone-serveren, barn.

Alle navneforslagene var forkastelige i mine øyne, forresten. Typen banalt ordspill + of + nasjon er utrolig oppbrukt og lajm.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
eh, leser jeg feil eller skal dere kjøre guilden på Player vs Player?
Hva skjedde med god gammeldags story-gaming a? Hva innebærer PvP egentlig?
-totto
Jeg hopper på skammen, Totto. Hva skjedde med god gammeldags PvE-slossing, og massive raids med gode venner? =)
Opprinnelig postet av Loeve
I Everquest 2 skal man spille på Crushbone-serveren, barn.

Alle navneforslagene var forkastelige i mine øyne, forresten. Typen banalt ordspill + of + nasjon er utrolig oppbrukt og lajm.
Vis hele sitatet...
Samme tenkte jeg.

Men jeg blir med om jeg kjøper spillet og det blir en PvE-guild PvP er ikke min ting
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Heh, fett, tror jeg skal kjøpe selv... Da kan vi ta en PvE guild og rocke vilt
-totto
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Trådstarter
Vel som sagt tidligere i tråden så er vi ikke sikre på hvilken servertype vi skal oppholde oss på. Personlig har jeg mest lyst til å henge på Roleplaying. altså PvE

Når det gjelder navneforslag, kom med et par du da Loeve...Kom med et skikkelig bra et, som legger alle de andre død og begravet.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Altså forskjellen mellom PvP og Normal server i wow er følgende:

PvP: Går man inn i en 'Alliance' by som 'Horde' blir man angrepet, i "shoot first, ask questions later" stil

Normal: I Samme situasjon, blir du ikke angrepet før du starter å angripe alliance spillere, og du blir da tagget 'PvP' for du er i en pvp combat

Andre ting angående pvp på normal server: Hjelper man noen som er med i pvp bli man også tagget som pvp..

Var noe mer også.. men fant ikke frem sida angående dette...
Kall dere noe som lett kan forbindes med norge eller noe norsk, uten at det blir for banalt. Gjerne noe PÅ norsk også, som får folk til å undre og spørre litt.

Forresten - tulle/fremtidsnavn på guilds og/eller spillere er ikke lov i WoW. Det har noe med at det ødelegger atmosfæren å gjøre.

Kilde: WoW-sida.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Bruk noe latterlig enkelt da vel, feks;

-Warriors of the North
-Northern Legends

Behøver ikke være mer high-tech enn det, noe enkelt og lett å huske som nevnt tidligere.. Tror det skal litt til før ALLE klarer å bli enige.. Men lykke til!
-totto
Hva med Norske Freakers allianse da
Det er Norsk nok det!
Det kommer aldri til å bli enighet om ett navn uannsett så en "leder" må bare bestemme ett navn. De som ikke vil være med i en guild med det navnet kan bare ryke og reise.
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Legg opp en vote på de forslagene vi har da, så får vi folkets mening.
Antim0n: problemet er at de fleste er shitty elendige

Og nei, jeg har ikke noe konstruktivt å komme med
Opprinnelig postet av Loeve
I Everquest 2 skal man spille på Crushbone-serveren, barn.

Alle navneforslagene var forkastelige i mine øyne, forresten. Typen banalt ordspill + of + nasjon er utrolig oppbrukt og lajm.
Vis hele sitatet...
Barn?
Du er født i 89? Am I right?
Dessuten spiller hele Kr.sand EQ miljøet på Runnyeye, så det ble naturlig å begynne der.
Folk må komme med flere forslag, vi kan ikke bare ta det første og det beste
Men demokrati skal man jo ha, så blir vel en poll anngående navnet når vi har nok forslag.
PVP serveren og/eller PVP guild sier ikke at alle medlemmene er bundet til daglig PVP, bare at det er lettere å drive med PVP hvis man vil. På normal serveren er det masse regler som sier at man må bli angrepet før man kan angripe. På både normal og pvp serveren er det områder som er tillrettelagt for pvp, der det ikke er lov å drive med pvp er det strengt vakthold av alliance eller horde (npc vakter). Jeg regner med at mange vil være interriserte i guild på PVP serveren, jeg kommer ivertfall til å lage en der hvis "denne" guilden kommer på en annen server. Får se hva mer som kommer ut av tråden...

Opprinnelig postet av totto
Bruk noe latterlig enkelt da vel, feks;

-Warriors of the North
-Northern Legends
Vis hele sitatet...
Syns dette var de beste forslagene til nå!
Jeg er for PvE guild...
hmm.. Jeg har ikke prøvd meg på pVp serveren, men stemmer nok for pVe... flere meninger om den saken?
Forresten, noen sett at man ikke finner WoW noen steder i nettbutikkene? Jeg dør hvis de blir utsolgt slik hele tiden Greit nok at jeg har bestillt fra Spiderman.no MEN hvor skal jeg finne det hvis jeg ikke får? *bekymret*
Sist endret av kimsteinfeld; 29. november 2004 kl. 22:20.
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Donor
Nordic freezing freaks, Nords of freezing freaks. Ikke akkurat så utrloig bra. Men jeg vil være med
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Trådstarter
Hmm, er vel enig i at navnet bør være norsk, men det bør også kunne oversettes og ha en mening. Ikke slik som "SUpah1337killahs!"
Mer som "Ole egils riddere av rettferdighet" :P Nå snakker jeg kun på vegne av meg selv forresten, og jeg er ganske trøtt. Så mye mulig at dette ikke ble så saklig som først påtenkt.
Høres gøy ut. Kanskje jeg får litt hets for spørsmålet (og ja, kan googles), men hvor mye koster det? Hva vil spillet koste?
Kanskje tilåmed bare søke på forumet? CA 100 kr pr måned, www.freakforum.nu/forum/search.php
Opprinnelig postet av Ablaze
Høres gøy ut. Kanskje jeg får litt hets for spørsmålet (og ja, kan googles), men hvor mye koster det? Hva vil spillet koste?
Vis hele sitatet...

Se jeg fant det.

Men for å ikke være alt for slask, må jeg informere deg om at du er en større slask enn meg.
Opprinnelig postet av Bobben
Se jeg fant det.

Men for å ikke være alt for slask, må jeg informere deg om at du er en større slask enn meg.
Vis hele sitatet...
jaok....................
Jeg er med

Norwegian Alliance United

Trollene fra Nord

Vikingene fra Nord

Bare forslag
Jeg stemmer for "Normal"

Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Trådstarter
Hmm, mange gode forslag nå. Skal sette meg ned i neste time og skrive dem ned. Trollene fra nord var ikke så gale da
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Er med på Trollene fra Nord, men troll er da en del av The Horde, hvis jeg ikke tar helt feil...
Vet at dette er flisespikkeri, men men
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Trådstarter
Hmm, du har faktisk et poeng der Antim0n. Tenkte jeg ikke på. Meg og skaarj får diskutere idag og se hvor mange medlemmer og slikt vi har, og få samlet alle forslag i en post.
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Legg opp en vote/poll på de beste da, så får vi en demokratisk mening.